Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prismatesti yhdessä tapahtumassa

Vierailija
23.08.2020 |

Taas näin kahden viikonlopun aikana lukemattomia pariskuntia, joissa oli komea mies ja 2/5 nainen. No toki näin myös tavispariskuntia jonkun verran, joissa molemmat oli tyyliin 3/5.

Yhtäkään pariskuntaa en nähnyt, joissa olisi ollut 2/5 mies kauniin naisen kanssa. Yleensäkään en nähnyt kuin muutaman pariskunnan kaikista kymmenistä tai yli sadasta tsekkaamastani pariskunnasta, joissa mies olisi ollut 2/5 tai 1/5. Ja ne harvat parit joissa mies oli tämännäköinen, olivat sitten molemmat sekä mies että nainen aika tasottomia.

Siliti niitä pareja, joissa oli komea mies ja aika mitättömän ellei vielä pahemman näköinen nainen, oli ihan hemmetisti.

t. 2/5 mies

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on paljon ulkonäkökeskeisempiä kuin miehet, ja sitten kehtaavat syyttää siitä vielä miehiä.

Vierailija
2/8 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut että tuo voisi kertoa siitä, että itse arvotat naiset alakanttiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ajatellut että tuo voisi kertoa siitä, että itse arvotat naiset alakanttiin?

Voi olla. Ilmeisesti pidän enemmän miehistä. Tavismies viehättää mutta naisen pitää olla poikkeuksellisen upea herättääkseen mitään kiinnostusta.

Vierailija
4/8 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kaikki nuo arviot ihmisten ulkonäöstä olivat vain sinun mielipiteesi, joten tällä aloituksella ei ole mitään todistusarvoa suuntaan tai toiseen. Palataan asiaan sitten kun joku tutkimusmielessä merkittävä määrä ihmisiä on arvoinut pariskuntien ulkonäön.

Ps. Jos miehet näyttävät useimmiten mielestäsi hotimmalle kuin naiset, taitaa olla itsetutkiskelun paikka..

Vierailija
5/8 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas ihmettelen, että missä ne hyvännäköiset ja ei niin mauttomasti pukeutuvat yli 30-vuotiaat miehet luuraa..

Vierailija
6/8 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on nainen, joka on vähintään jonkin verran läski, ja jolla on sellainen naama että meikkaamallakaan ei saa sillä tavalla kaunista että voisi lehden kanteen laittaa (tavisnaisen tunnistaa siitä että ilman meikkejä ei kaunis mutta meikeillä voi laittaa lehden kanteen), niin miten ihmeessä tuolla naamalla oleva nainen voisi mitenkään olla yli 2/5?

Vierailija
7/8 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti testit on päässeet Prismasta loppumaan: https://www.prisma.fi/fi/prisma/mainokset/testi

Vierailija
8/8 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on nainen, joka on vähintään jonkin verran läski, ja jolla on sellainen naama että meikkaamallakaan ei saa sillä tavalla kaunista että voisi lehden kanteen laittaa (tavisnaisen tunnistaa siitä että ilman meikkejä ei kaunis mutta meikeillä voi laittaa lehden kanteen), niin miten ihmeessä tuolla naamalla oleva nainen voisi mitenkään olla yli 2/5?

Tavja Halonen on kai naisihanteesi. Lienee naama ollut eniten lehtien kannessa suomalaisista naisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi