Voi jehna! Olen ihastunut naapuriini ja hänkin taitaa olla sinkku!
Meillä on saman ikäiset tytöt ja nähdään toisinaan pihallamme. Emme ole suoranaisesti jutelleet, naureskelleet tyttöjen jutuille lähinnä. Eilen tuo mies hymyili minulle tosi nätisti ja katsoi pitkään silmiin. Näin hänestä unta viime yönä. Luulen, että on minua lähes kymmenen vuotta nuorempi. Kuinka tässä pitäisi toimia, vai unohtaa koko juttu?
Kommentit (32)
Provo on pöksyissäsi, tämä on totisinta totta. Se mies on hot!
pysy vaan pilttuussasi sinkku kararoiden kanssa.
Unohda, koska ikinä ei kannata syödä kuormasta. On muuten jatkossa harvinaisen veemäistä asua naapureina..
Ihastuin myös naapuriin. Juttu eteni, tyyppi ei lopulta ollut yhtään sellainen kuin kuvittelin. Nyt lähinnä v*tuttaa koko tyyppi naapurissa, kiusallista ja vaivaannuttavaa.
Naapureihin koskee sama kuin työkavereihin. Iso riski.
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin myös naapuriin. Juttu eteni, tyyppi ei lopulta ollut yhtään sellainen kuin kuvittelin. Nyt lähinnä v*tuttaa koko tyyppi naapurissa, kiusallista ja vaivaannuttavaa.
Joo. Mitäs sit jos juttu kosahtaa? Entä jos se onkin joku hullu stalkkeri, mikä ei jätä rauhaan?
Rakkauskirjeitä ilmoitustaululla, lappuja postiluukusta, venaa kuudelta oven takana koska emäntä herää, kyselee naapureilta tietoja...
Aika riskaabelia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Mitäs sit jos juttu kosahtaa? Entä jos se onkin joku hullu stalkkeri, mikä ei jätä rauhaan?
Rakkauskirjeitä ilmoitustaululla, lappuja postiluukusta, venaa kuudelta oven takana koska emäntä herää, kyselee naapureilta tietoja...Aika riskaabelia!
Noilla miettein kun lähestyy aihetta, on kenties paras vetäytyä erämaahan retriittiin tai tehdä munkki-/nunnalupaus ja mennä luostariin.
Vierailija kirjoitti:
Unohda, koska ikinä ei kannata syödä kuormasta. On muuten jatkossa harvinaisen veemäistä asua naapureina..
Ei se aina noinkaan mene. Itse ihastuin yhteen samoilla kulmilla asuneeseen tyyppiin ja viesteiltiin ja käytiin kahvilla. Mies ei sitten kuitenkaan kiinnostunut, joten juttu hyytyi vastaamattomuuteen. Nyt sitten aina aika ajoin törmätään kadulla ja kaupassa väistämättä, mutta ei siinä mitään kiusallista ole kummankaan puolelta. Katsotaan vaan, että no tuossa tuo, ja jatketaan mitä oltiin tekemässä.
Aikuiset ihmiset osaavat kyllä käyttäytyä. Ei aina kannata pelätä kaikkea, sellainen estää elämästä.
Kyseinen mies vaikuttaa hyvin rauhalliselta, jopa ujohkolta. En usko, että tulisi olemaan kiusallista mikäli ei jutusta mitään tulisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä tullut sinkkuiltua jo pidempään. Täytyy vain odottaa nätisti seuraavaa tapaamista ja katsoa luistaako juttu.
Jos on juttu märkänä niin luistaahan se.
Varo ettet tuu pelkästä miehen katseesta. Ois aika noloa.