On se Sanna vaan kone, täydellisesti muotoiltu vastaus tulee välittömästi kysymykseen kuin kysymykseen
Käsittämättömän nopeasti pystyy aina muodostamaan tarkkaan jäsennellyn vastauksen, ihan sama mitä kysytään....
Kommentit (23)
Se on se ammattitaito, on ollut kauan kansaned. Jotkut oppivatkin jotain työssään.Toisin kuin eräät
Voisiko tämä Sanna Marin-hullu jo lopettaa?Tänään on kehumispäivä ja huomenna taas haukkumispäivä...
Voit olla hänestä poliitikkona mitä mieltä tahansa, mutta äly ja looginen päättelykyky hänellä on jossain top 5%:ssa. Toisin sanoen on korkea ÄO toisin kuin muilla ministereillä jotka melko peruspulliaisia.
Suomessa ei ole muita poliitikkoja kuin Halla-aho ja Marin jotka edes pärjäävät kunnolla väittelyissä, ei riitä aivokapasiteetti.
Luulin aiemmin että Haavisto olisi mutta takeltelee ja suoltaa huonoja argumentteja.
Niinistö on kyllä samaa kärkiporukkaa joka kykenee rakentamaan parissa sekunnissa loistavan ja koherentin argumentin, mutta en enää laske häntä päiväpolitiikkaan kuuluvaksi vaan on sen yläpuolella ikäänkuin valvojana tai tarkkkailijana.
Oletteko suullisella kyselytunnilla huomanneet, että jos tulee jatkokysymys, (ei tiedetä etukäteen) niin vastaukset lähentelevät silloinkin täydellistä?
Paljon tekstiä, sisältö puuttuu. Mut sitähän poliitikon ammattitaito on että pystyy puhumaan tunnin sanomatta mitään
Vierailija kirjoitti:
Oletteko suullisella kyselytunnilla huomanneet, että jos tulee jatkokysymys, (ei tiedetä etukäteen) niin vastaukset lähentelevät silloinkin täydellistä?
Silloin vastaukset on luokkaa EIkö teitä hävetä!!?
Teflonia on hän. 🙈
”Itse olen sitä mieltä......
”Me katsomme tulevaisuuteen..
”Pitäisi neuvotella.....
”Tulisi odottaa....
”NYT ei ole sen aika.....
”JOS tilanne tästä nyt pahenee.....
”Kuuntelemme herkällä korvalla....
Kummasti osasin nämä Marinin mantrat tähän laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Tulee myös typeriä kommentteja. Esim. vihjailuja Persuille venäläisten juoksupoikina olemisesta mikä on puhdasta höttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin vastaukset on luokkaa EIkö teitä hävetä!!?
Jep nää on niitä hetkiä kun facepalmaan Sannalle.. mut naisiin ehkä tollainen höttö menee läpi.
Vierailija kirjoitti:
Paljon tekstiä, sisältö puuttuu. Mut sitähän poliitikon ammattitaito on että pystyy puhumaan tunnin sanomatta mitään
Suomalaisen poliitikon yleistyypille on ominaista tietty tuhruisuus, epävarmuus, määrittelemättömyys. Tyyppi ei ole epäselvä vain kansalle vaan myös itselleen. (Matti Kurjensaari)
Kun sano jotain ympäripyöreää ja asiaan edes etäisesti littyvää, kysyjä luulee saaneensa vastauksen. Sellainen vastaaja Marin on.
Suoraan sanottuna Marinin virkamiesmäinen vastaustyyli on välillä jopa häiritsevämpi kuin Halla-ahon kiemurtelevat koirapilli-vastaukset. Marinia brändätään juuri siksi kovalla voimalla, koska hänessä ei ole karismaa. Hän on vain taitava ja kylmähermoinen poliitikko.
Itse äänestän Vasemmistoliittoa periaatteesta jo kolmatta vuosikymmentä, mutta olen erityisen tyytyväinen Li Anderssonin ulosantiin. Hän ei ole täydellinen, välillä puhuu vähän liian pitkään ja joskus päälle (tosin osa tästä tyylistä selittyy suomenruotsalaisuudella = ei löydä heti sanoja suomeksi ja keskusteluiden tempo on ruotsiksi usein suomea puhuvien korvaan ”kiilaamista”), mutta ei jäädy koskaan, eikä myöskään sorru samanlaiseen ällöttävään populistiseen retoriikkaan kuin Arhinmäki.
Jep jos miettii että Andersson on kotikieleltään täysin suomenkielinen niin onhan hänen kykynsä puhua etenkin väittelyissä paljon parempi kuin Marinin
Vierailija kirjoitti:
Jep jos miettii että Andersson on kotikieleltään täysin suomenkielinen niin onhan hänen kykynsä puhua etenkin väittelyissä paljon parempi kuin Marinin
Tarkotin siis ruotsinkielinen.
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanottuna Marinin virkamiesmäinen vastaustyyli on välillä jopa häiritsevämpi kuin Halla-ahon kiemurtelevat koirapilli-vastaukset. Marinia brändätään juuri siksi kovalla voimalla, koska hänessä ei ole karismaa. Hän on vain taitava ja kylmähermoinen poliitikko.
Itse äänestän Vasemmistoliittoa periaatteesta jo kolmatta vuosikymmentä, mutta olen erityisen tyytyväinen Li Anderssonin ulosantiin. Hän ei ole täydellinen, välillä puhuu vähän liian pitkään ja joskus päälle (tosin osa tästä tyylistä selittyy suomenruotsalaisuudella = ei löydä heti sanoja suomeksi ja keskusteluiden tempo on ruotsiksi usein suomea puhuvien korvaan ”kiilaamista”), mutta ei jäädy koskaan, eikä myöskään sorru samanlaiseen ällöttävään populistiseen retoriikkaan kuin Arhinmäki.
Juu, Li "paskapuhetta" Andersson keskisormet pystyssä ja antifan fanitarra läppärissä onkin paras esimerkki suomalaisesta ei-populistisesta, hyvätapaisesta ja keskustelukykyisestä poliitikosta...
Toihan on just poliitikkojen taito, osataan vastata kysymykseen kuin kysymykseen sanomatta yhtään mitään itse asiasta
Vastaus on mietitty etukäteen ja se käy vastaukseksi kysymykseen kuin kysymykseen vähän muokattuna.