Minullapa onkin sellainen mies, että... :)
Hän huutaa, nalkuttaa ja saa raivareita joka helv...tin aamu ja päivä/ilta :) Kuka haluaa, niin saa hakea ilmaiseksi.
Kommentit (18)
Sinä olet pilannut hyvän miehen, äidiltään lähtiessä oli priima tavaraa!!!
Ap. Åiti on samanlainen huutaja ja tyhmä kuin vessapaperi :)
Valitettavasti kumppanit ovat toistensa näköisiä.
Ap. Kerronpa vielä esimerkin miehen tyypillisestä käytöksestä ja näiden aiheesta. Monesti hän pyytää minua ajamaan autoa, jos menemme jonnekkin, koska; "Mun hermot ei kestä niitä vit..un idiootteja tuola liikenteessä". No täs kesällä oli tilanne, jossa penkalta alkoi tulla sorsaprhe. Suloisia pieniä emonsa perässä. Minä pysähdyin heitä odottamaan, ja sopivasti mitään muuta liikennettä ei edes ollut. Mies alkoi raivota; "Aja nyt saata..na ohi tuolta vasemmalta kaistalta, kun ketään ei edes tuu vastaan! "Vitun höynä, jäät odottamaan... no nyt ne sit kerkes täyttää koko tien...vitun idiootti kun et ajanut vasemmalta ohi". :) :)
Johtuuko tuo miehesi masennus siitä että sinä analysoit kaikkea mitä hän tekee?
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 13:24"]
[/quote]
Ap.Minä olen ottanut kaiken huudon ja nalkutuksen mukisematta vastaan. Itse en koskaan huuda tai nalkuta hänelle mistään, vaikka aihetta olisikin. Siis ihan oikeaa aihetta. Passaan häntä kaikessa, eli kaikki kotityöt kaatuu mulle, mutta hän vain huutaa, jos yksikin sukka on jäänyt vahingossa pyykkikoriin, vaikka Mitä väliä??. Viimeaikoina olen alkanut purskahtaa itkuun, jopa autolla ajaessani, koska en enään jaksa, mutta hän huutaa siitäkin.
Kysypä mieheltä miksi hän haluaa olla se teidän suhteen pms:stä jatkuvasti kärsivä NEITI? :D
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 13:51"]
Ero?
[/quote]
Se tulee aina vähintään 4kk välein, mutta aina on sit palattu yhteen, vaikka olen ajatellut sen aina olevan lopullista. Hän on tyypillinen narsisti joka.... niin...
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 13:59"]
Ero?
[/quote]
Se tulee aina vähintään 4kk välein, mutta aina on sit palattu yhteen, vaikka olen ajatellut sen aina olevan lopullista. Hän on tyypillinen narsisti joka.... niin...
[/quote]
Jospa ensi kerralla ottaisit itse sen lopullisen eron? Yhteen ei voi palata jollet itse ole sitä halunnut.
Huh. Mun oma mies on vaan tyhmä kuin saapas ja saa viikkorahaa multa, tai muuten se mällää tilin tyhjäksi. Mutta ainakaan toi ei huuda. Kiitos. Tuli lohdullisempi olo oman kakkiaisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 14:07"]
Ero?
[/quote]
[/quote]
Jospa ensi kerralla ottaisit itse sen lopullisen eron? Yhteen ei voi palata jollet itse ole sitä halunnut.
[/quote]
Ap. Niin no jokainen narsistin kanssa ollut tietää, että tämä saa tuntemaan, että minä olen syypää kaikkeen, ei hän. Minä olen se pikkumainen, ja hän voi vielä katsoa jatkoa, jos minä lopetan tyhmän käytökseni... Menee muutama päivä, ehkä jopa viikko ihan ok, ja mies palaa sitten ennalleen, eli ruoka on pahaa, ja lautanen siirtyy halveksien sivuun (en usko sen olevan pahaa, koska olen alan kouluja käynyt 4 vuotta) jääkaapissa on tavarat väärin päin, mikään ei ole hyvin...
Mitä teet tuollasella miehellä, jos itse teet kaikki kotityöt jne?
ap:lähetä mun luo. mulla valu just ihan kamala määrä ovulaatiolimaa..panettaa
Ap. Pistän tulemaan, kun tulee vihaisena taas kotiin
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 14:18"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 14:07"]
Ero?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ap. Niin no jokainen narsistin kanssa ollut tietää, että tämä saa tuntemaan, että minä olen syypää kaikkeen, ei hän. Minä olen se pikkumainen, ja hän voi vielä katsoa jatkoa, jos minä lopetan tyhmän käytökseni... Menee muutama päivä, ehkä jopa viikko ihan ok, ja mies palaa sitten ennalleen, eli ruoka on pahaa, ja lautanen siirtyy halveksien sivuun (en usko sen olevan pahaa, koska olen alan kouluja käynyt 4 vuotta) jääkaapissa on tavarat väärin päin, mikään ei ole hyvin...
[/quote]
No niin, mutta nytpä hänet ja hänen metkunsa tunnet! Eli ukko ulos, etkä ota enää takaisin, vaikka miten uikuttaisi tahi lirkuttelisi!
Onnea ja rohkeutta tulevaan!
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 13:24"]
[/quote]
...ttu se mitään masentunut ole. Ihan tavallinen vittumainen omaan napaansa tuijottaja, jonka maailma syöksyy raiteiltaan, jos ei aina tehdä hänen tahtonsa mukaan. Tällainen ihminen ei luonnollisestikaan ole koskaan väärässä ja tietää aina kaikesta kaiken. Tyypin voi nakata poistokoriin, ei ehdottomasti minkäänlaisen vaivannäön arvoinen.