Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on väkivaltainen, enkä uskalla erota..

Vierailija
23.08.2020 |

Hän on väkivaltainen. Jos sanonkin jotain väärin hänen kuullen, hän hakkaa minut.

En kuitenkaan uskalla erota, koska meillä on yksivuotias lapsi ja jäisin yksinhuoltajaksi. Suurin osa meidän perheen tuloista tulee mieheltä. Enkä halua lapseni joutuvan kärsimään minun typeryyteni vuoksi.

Mieheni hakkaa sillä tavalla, että kukaan ei ikinä huomaa jälkiä minussa. Ne ovat henkisiä tai ne ovat muuten selitettävissä. Olen kertonut ystäville ja heitä kiinnostaa, mutta mies on uhkaillut hakata heitäkin. He eivät uskalla kertoa kenellekään meidän tilanteesta.

Luulen, että jos mieheni kuulisi tästä nettiin kirjoittelusta, hän hakkaisi vielä. Hän rakastaa kuitenkin lasta niin paljon, että hän ei hakkaisi tätä. Luulen ainakin niin.

Emmekä kuulu mihinkään uskontokuntaan, jos mietitte sitä. Perussuomalaisetkin voivat olla tälläisiä. En tiedä, mitä teen, jään usein yksin pimeään huoneeseen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä saada apua vanhemmaltasi tai kriisipuhelimesta jne, jolloin voit asua lapsen kanssa kaksin. Älä kerro miehelle erosta kasvokkain, vaan lähde kun menet kävelylle lapsen kanssa ja mies on vaikka töissä. Salaa tietosi ja älä kommunikoi enää hänen kanssaan.

Vierailija
22/25 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies varmaan joskus jättää sit yksin lapsen kanssa?

- Pakkaa teidän tärkeät paperit kassiin, neuvolakortti, henkkarit, työtodistukset ja pankkitunnukset.

- pari vaatekertaa molemmille ja vähän vaippoja ja vauvan ruokaa.

- lääkkeet

-pari valokuvaa.

- laturi.

Sitten piilotat sen kassin ja seuraavalla kerralla kun jäätte kaksin, soitat turvakotiin ja menette sinne. Siellä auttavat teidät uuteen alkuun. Saat nopeasti vuokra-asunnon ja voit hakea asumistukea, elareita (myös kelalta) ja kodinhoidontukea joka on isompi yhlla. Lapsilisää. Pärjäätte kyllä.

Tuo tulee vain pahenemaan eikä tee lapselle hyvää. Sinusta tehdään arvoton myös lapsesi silmissä ja alat itsekin uskoa siihen jos jäät. Muutos on vaikeaa, mutta välttämätöntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea tilanne sinulla. Pitäisi lähteä pois sieltä. Lapsesi ei kärsi sinun typeryydestä vaan isänsä väkivaltaisuudesta. Olet vastuussa lapsellesi siitä, jos jäät tuohon sairaaseen kuvioon. Yksinhuoltajanakin pärjää, isä joutuu maksamaan elatusapua. Älä jää sinne, väkivalta pahenee. Aina.

Vierailija
24/25 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikös siihen hakkaamiseen totu? Hakkaava mies on kumminkin parempi kuin ei miestä.

Miksi lähettelet tuollaista roskaa? Mikä siinä on hauskaa?

Vierailija
25/25 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita turvakotiin, lapsen elämä voi olla hyvä vaikka se olisi taloudellisesti niukkaa, väkivaltainen kasvatus tai sen näkeminen perhessä aiheuttaa pahoja traumoja lapselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän