Mies on väkivaltainen, enkä uskalla erota..
Hän on väkivaltainen. Jos sanonkin jotain väärin hänen kuullen, hän hakkaa minut.
En kuitenkaan uskalla erota, koska meillä on yksivuotias lapsi ja jäisin yksinhuoltajaksi. Suurin osa meidän perheen tuloista tulee mieheltä. Enkä halua lapseni joutuvan kärsimään minun typeryyteni vuoksi.
Mieheni hakkaa sillä tavalla, että kukaan ei ikinä huomaa jälkiä minussa. Ne ovat henkisiä tai ne ovat muuten selitettävissä. Olen kertonut ystäville ja heitä kiinnostaa, mutta mies on uhkaillut hakata heitäkin. He eivät uskalla kertoa kenellekään meidän tilanteesta.
Luulen, että jos mieheni kuulisi tästä nettiin kirjoittelusta, hän hakkaisi vielä. Hän rakastaa kuitenkin lasta niin paljon, että hän ei hakkaisi tätä. Luulen ainakin niin.
Emmekä kuulu mihinkään uskontokuntaan, jos mietitte sitä. Perussuomalaisetkin voivat olla tälläisiä. En tiedä, mitä teen, jään usein yksin pimeään huoneeseen.
Kommentit (25)
Porvoon persuja taidat olla. Meni liian synkäksi tarina.
Onko muka tälläisiakin suhteita muka olemassa?
Mies hakkaa, mutta lapsi on pitänyt hankkia?
En usko. Tarina oli hieman ylidramatisoitu ja muutenkin järjetön.
Haluat varmaan, että lapsellasi on edes yksi turvallinen vanhempi eli sinä?
Pidä huolta itsestäsi, tee rikosilmoitus ja muuta pois. Aloita turvakodista.
Itsepähän menit lapsen hankkimaan tollasen miehen kanssa. Nyt kestät vaan.
Vierailija kirjoitti:
Porvoon persuja taidat olla. Meni liian synkäksi tarina.
No tälläinen saakin olla tosi synkkää! Ei se nyt kauhean kivaa ole, kun sinut hakataan tai edes uhkaillaan sillä.
Vierailija kirjoitti:
En usko. Tarina oli hieman ylidramatisoitu ja muutenkin järjetön.
En minäkään.
Suomi on vasta toiseksi väkivaltaisin maa Euroopassa naisille.
Naiset ovat hyvässä turvassa raittiiden ja huomaavaisten miestensä parissa.
Ota yhteyttä lähimpään turvakotiin. Siellä osataan auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Palkkaa rom anit ampu maan miestä polvilumpioihin ja sitten eroat kun mies sairaalassa. Maksaa noin 200€ per polvi.
Tämä ehdottomasti paras tapa.
No ei se nyt niin kauheaa ole erota, jos ei koe itseään turvalliseksi. Terveessä suhteessa saa sanoa omia mielipiteitä eikä niissä käytetä väkivaltaa. Eli sinä et ole terveessä parisuhteessa.
Voi ei... Toivottavasti et ole joutunut raiskauksien uhriksi. Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua.
Yhden kerran mies hakkaa vähän enemmän ja sitten ei lapsella ole enää äitiä. Turvakotiin lapsen kanssa HETI.
Et voi kyllä järkevästi perustella väkivaltaiseen suhteeseen jäämistä lapsesi hyvinvoinnilla. Lapsesi on nimenomaan se syy erota väkivaltaisesta miehestä. Vaikka et itsestäsi välittäisikään, välitä lapsesta!
Ota yhteyttä turvakotiin, heti.
Viime päivinä oon lukenut kirjan aiheesta.
Kirjoittajana Satu Lidman, FT, dosentti, Vuoden turvateko 2019 - palkittu historioitsija ja tietokirjailija, jonka tutkimusteemat painottuu väkivaltaan, rikollisuuteen, sukupuoleen, ihmisoikeuksiin.
Suosittelen lukemaan aihepiiristä lisää.
No eikös siihen hakkaamiseen totu? Hakkaava mies on kumminkin parempi kuin ei miestä.
Kirjoitat miehestä, mutta tuolla tavalla käyttäytyvä henkilö ei ole mies vaan pelkkä raukka.
Jos jäät tulee makaamaan, niin mies todennäköisesti tappaa sinut ja lapsenkin. Pelasta edes lapsi pois! Itsehän voit jatkaa nyrkkeilysäkkinä oloa.
Kyseessä palstan persuhullu. Provoilee vaan.
Ymmärrän, että eroaminen voi olla vaikeaa, mutta ajattele tulevaisuuttanne, jos miehesi jatkaa näin.
Alina Virtanen