Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tienaan vajaa 6000 euroa nettona

Vierailija
23.08.2020 |

Mitä suosittelisit minulle sijoituksiksi. Tällä hetkellä vain tuhlaan kaiken minkä saan.
Hävettää tuolaillanen raha ja tuhlaan sen minne vaan.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tienaat sen?

Vierailija
2/26 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtiolta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ihmeellinen olet jos olet päässyt noin hyviin tuloihin ja tarvitsisit täältä sijoitusneuvoja :)

Vierailija
4/26 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän vuosituloiksi.

Vierailija
5/26 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä on totta. Joka kuukausi tulee tillle vajaa 6000 euroa. Enkä valita tästä. 

Vierailija
6/26 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa mukava tienata tuon verran. Ei tarviis kituuttaa vuotta / kahta, että saa lisää projektiin osia. Ikä terveyshän tässä loppuu kesken prkl.

Vierailija
7/26 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ihmeellinen olet jos olet päässyt noin hyviin tuloihin ja tarvitsisit täältä sijoitusneuvoja :)

Olen ihan tavis. Enkä tiedä mistään sijoitusneuvojista sen enempäää. Voisitko antaa yhteistietoja. 

Miten tulot vaikuttaa yhteystietoihin sijoitusneuvojaan?

Vierailija
8/26 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelle jos tulis tuon verran niin laittaisin 2000e kuukaudessa osakkeisiin. 2000 säästötilille ja loput menisi normaalielämiseen (asuminen, ruoka, laskut, auton kulut, ulkona syöminen, leffassa käynti ym)

Vierailija
9/26 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän vuosituloiksi.

Näin sinkulle ihan ok. 

Vierailija
10/26 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

joopa joo ja mä tienaan joka kuukausi vajaa 50 000 nettona. Juu juu. Mihin sijoittaa, miten kirjoittaa mitä kirjoittaa mitä tehdä häh.

Tuo muuten on totta. Huomioi sana "vajaa". Yksikin euro on vajaa 50 000 e.

Vierailija
11/26 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kaikkeen keksit tuhlata sen kaiken rahan? Mulle tulee nettona käteen nelisen tonnia, enkä tiedä mihin sen kaiken rahan oikein pistäisin.

Vierailija
12/26 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoitusneuvoja Vauvapalstalta.

Vierailija
13/26 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan hieman väärä paikkakysellä asiantuntevia sijoitusneuvoja av-palstalta? Käy juttelemassa muutaman sijoitusneuvojan kanssa ja lue kirjallisuutta/artikkeleita. Josk kaikki menee 6000 euron/kk nettopalkasta, olisi ensimmäinen neuvo säästää puskurirahasto=3-6 kk px pakolliset kuukausimenosi.

Vierailija
14/26 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itelle jos tulis tuon verran niin laittaisin 2000e kuukaudessa osakkeisiin. 2000 säästötilille ja loput menisi normaalielämiseen (asuminen, ruoka, laskut, auton kulut, ulkona syöminen, leffassa käynti ym)

Millaisiin osakksekseisiin?

Vierailija
15/26 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan hieman väärä paikkakysellä asiantuntevia sijoitusneuvoja av-palstalta? Käy juttelemassa muutaman sijoitusneuvojan kanssa ja lue kirjallisuutta/artikkeleita. Josk kaikki menee 6000 euron/kk nettopalkasta, olisi ensimmäinen neuvo säästää puskurirahasto=3-6 kk px pakolliset kuukausimenosi.

Ja mistä noita sijoitusneuvoja tapaa? Mistä löydät hyvän sijoitusneuvojan? 

Olen yksinäinen eikä mulla mitään tukiverkkoa sijoitusten suhteen. 

Rahaa on mutta ei neuvoa toistaiseksi 

Vierailija
16/26 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä tarina olikin sitten ihan tosi :D :D

Vierailija
17/26 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä tarina olikin sitten ihan tosi :D :D

Tiedätkö mikä naurattaa, kun tämä ihan oikeasti on tosi, ja tässä tilanteessa tämä ollaan.

Vierailija
18/26 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan oikeasti mulla on 6000 euron nettotulot enkä tiedä mitä niillä tekisin. Tässä tilanteessa ollaan nyt. 

Vierailija
19/26 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdetaan nyt tämä koko homma. 

Vierailija
20/26 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan oikeasti mulla on 6000 euron nettotulot enkä tiedä mitä niillä tekisin. Tässä tilanteessa ollaan nyt. 

Mulla on ylikin. Mulla on jo tarpeeksi rahaa lasten koulutukseen, talo sekä auto. Mökit, veneet ei kiinnosta, sillä ne eivät tekisi minua onnellisemmaksi. Rahaa ei kumminkaan ole tarpeeksi, että voisi tehdä jotain, millä olisi oikeasti merkitystä elämän muuttamiseen = kartano ja palvelusväki. Olemme siis selkeästi uhreja. Yhteiskunta apuun heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi