Mun mies söi ravintolassa täysin raa'an verisen härän pihvin!
Tilasi siis ravintolan isoimman härän sisäfile pihvin TÄYSIN raakana, eli ei mitään paistamista.
Oli siinä tarjoilijalla ihmettelemistä, kun mieheni söi sen kylmän viileästi, ja kumosi kyytipojaksi pari kolme suodattamatonta olutta. Tuli myös kokki asiaa ihmettelemään, ja viereisen pöydän asiakkkaat antoi aplodit meidän lähtiessä :)
Kommentit (50)
En usko että oli härkää, vaan lehmää, korkeintaan sonnia.
Ei kai tuo ravintola-alan ihmisille pitäisi olla mikään kummastus. En myöskään ymmärrä, miksi tehdä tuollaisesta numeroa aplodeineen jne. Ruoka kuin ruoka, ja mieltymykset henkilökohtainen asia.
On se hurja kaveri! Onko nimi Vellu Pirinen?
Oliko sama mies joka iski maksimipisteet tivolin nyrkkeilykoneeseen?
Varmaan jossain rantaravintolassa, Porvoon lähellä!
Olen syönyt ihan listalta ravintola-annoksen joka oli erittäin pieneksi pilkottua sisäfilettä. ei kypsennety mitenkään eikä kukaan tajunnut antaa aplodeja. Eikä kokki tullut katsomaan sainko syötyä listalta tilaamani ruuan.
Naiko jälkiruoaksi aivan märkänä olevaa ap:ta?
Ooo, minä söin kasvispihvini kypsänä, porkkanasäikeet vaan roikkuu.
Tuli mieleen kun kaveri oli kaverinsa kanssa jossain etelässä aikoinaan, ja ravintolassa halusivat ehdottomasti hyvin kypsennettyä pihviä. Englannin kielen taidossa vaan oli pieniä puutteista ja pyysivät pihvinsä oikein painottaen " very raw".
Eihän tuo nyt mitenkään erikoista ole. On minunkin mieheni syönyt raa'an pihvin.
Mun mies söi tofupihvin. Kävin netissä siltä istumalta täyttämässä eropaperit.
Lehmää se oli eikä mitään härkää, sori vaan.
Osaisipa minunkin mieheni. Mutta ei, hän vain tilaa nakit ja ranskikset, ja juo jotain lasten limpparia.
Oma mieheni leikkaa pihvinsä suoraan ammuvasta lehmästä.
Meillä mies syö kanapihvitkin raakana. Jää nuo teidän naudan pihvin pureskelijat toiseksi.
Verinen pihvi, älä ny viitti. Siinä mitään verta enää oo.
Kyllä on ap:llä nyt syytä iloita noin miehekkäästä miehestä.
Mitä mieltä härkä oli, kun sen pihvi varastettiin?