Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies söi ravintolassa täysin raa'an verisen härän pihvin!

Vierailija
23.08.2020 |

Tilasi siis ravintolan isoimman härän sisäfile pihvin TÄYSIN raakana, eli ei mitään paistamista.
Oli siinä tarjoilijalla ihmettelemistä, kun mieheni söi sen kylmän viileästi, ja kumosi kyytipojaksi pari kolme suodattamatonta olutta. Tuli myös kokki asiaa ihmettelemään, ja viereisen pöydän asiakkkaat antoi aplodit meidän lähtiessä :)

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies söi makaronilaatikkoa ja joi 2 lasia maitoa. Eikö olekin kova suoritus?

Vierailija
22/50 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paska lentävää...loppu ilta menee wctä siivotes..kamalat pierut peiton alla sitte.,mutta on oikeus uroooo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies syö nugetit ja lihapullat kylmänä suoraan rasiasta.ei usko kun olen kieltänyt.

Vierailija
24/50 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verinen pihvi, älä ny viitti. Siinä mitään verta enää oo.

Joo, veri kumotaan tuopista palan painikkeeksi.

Vierailija
25/50 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syönyt ihan listalta ravintola-annoksen joka oli erittäin pieneksi pilkottua sisäfilettä. ei kypsennety mitenkään eikä kukaan tajunnut antaa aplodeja. Eikä kokki tullut katsomaan sainko syötyä listalta tilaamani ruuan.

Ootsä v**un tyhmä? Se on tartar pihvi idiootti. 

Vierailija
26/50 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siinä oli verta? Oliko pihvissä ihan verisuonia vai häh?

Vierailija
27/50 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies syö vaan jalostaja purkkihernarii...muut merkit ei kelpaa..päälle litra maitoo

Vierailija
28/50 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se ole verinen, vaan lihasnesteitä pihvi sisältää. Itse pidän parempana, että ravintola tekee tuosta sisäfileestä tartar-pihvin, joka usein onkin valintani. Parhaissa paikoissa fileet tuodaan näytille ja voi itse valita mikä fileen pala jauhetaan. Paljon mukavampi syödä sellaisena ja mausteetkin saa paremmin sekoitettua makua antamaan. Suodattamatonta olutta en juo, mutta se ei ollutkaan viestisi pääsisältö.

P.S. Muistiko miehesi ottaa kevyttä alkulämpöä ja pikkuhikeä ennen suoritusta? Olihan myös puukengät jalassa, jos olisikin tullut aplodien sijasta hässäkkää.

Vierailija
29/50 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies söi tofupihvin. Kävin netissä siltä istumalta täyttämässä eropaperit.

Nämä kannattaisi selvittää ennen naimisiin menoa.

Melkoinen katastrofi jos vasta naimisiin menon jälkeen selviäisi että mies vetelisi kasvispihvejä, jos olisi kuitenkin antanut ymmärtää olevansa hetero.

Vierailija
30/50 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä se ole verinen, vaan lihasnesteitä pihvi sisältää. Itse pidän parempana, että ravintola tekee tuosta sisäfileestä tartar-pihvin, joka usein onkin valintani. Parhaissa paikoissa fileet tuodaan näytille ja voi itse valita mikä fileen pala jauhetaan. Paljon mukavampi syödä sellaisena ja mausteetkin saa paremmin sekoitettua makua antamaan. Suodattamatonta olutta en juo, mutta se ei ollutkaan viestisi pääsisältö.

P.S. Muistiko miehesi ottaa kevyttä alkulämpöä ja pikkuhikeä ennen suoritusta? Olihan myös puukengät jalassa, jos olisikin tullut aplodien sijasta hässäkkää.

Potkaisiko lähtiessään ulko-oven yläkamanan poikki?

Vierailija
31/50 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai muisti vetää parit annokset tiukkaa viinaa jälkiruoaksi? Tuhoaa bakteerit.

Vierailija
32/50 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä osuus kokilla tuossa oli, jos pelkkä verinen pihvi vain on lätkäisty lautaselle?

Vierailija
33/50 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]HAH![/color]

Vierailija
34/50 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni aivan tavallinen, listalta löytyvä ruokalaji tehdään raa'asta naudanlihasta, kuten jo mainittu tartar-pihvi sekä carpaccio (ohuita siivuja raakaa lihaa). En oikein usko tätä tarinaa. Outoa on vain se, jos pihviä ei ole mitenkään paloiteltu valmiiksi.

Vierailija
35/50 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkasiko rintaansa ja karjui taisteluhuudon ennen suoritusta?

Vierailija
36/50 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova karju!

Vierailija
37/50 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat varmaan "aploidit" ja "ravintelissa".

Vierailija
38/50 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mongoliassa kukaan ei olis noteerannu mitenkään.

https://i.pinimg.com/originals/f8/e1/c8/f8e1c88ec2ac8393831d2acecfa2a6b…

Vierailija
39/50 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja paska lentävää...loppu ilta menee wctä siivotes..kamalat pierut peiton alla sitte.,mutta on oikeus uroooo

Höpsis, lihan syöminen harvemmin pierettää jos on kunnon tauditonta tavaraa. Ei tarvi kehossa olla ylimääräsiä ruuansulatusentsyymejä toisin kuin on kasvisten kanssa. Jos joskus törmäät ihmiseen joka etupäässä elää pelkällä lihalla niin hän voi kertoa sen myös sinulle, ettei juuri koskaan piere.

Tosin pihvien pinnassa voi olla bakteereita ja sen takia vähintään pinnat olisi kuumentaa.

Vierailija
40/50 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies vetää maksan raakana

Kylmäverisesti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän