SDP kaavailee naisille pakollista asepalvelusta. Eläköön tasa-arvo!!!!
Mä olen niin onnellinen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f2b8b3d6-d0e8-4724-be00-0ac527da1…
Kommentit (386)
Todella hyvä. Kaikkien pitäisi osata toimia kriisitilanteessa, aseen kanssa tai ilman. Venäjän takiahan lotatkin aikoinaan kiellettiin. Saapa nähdä millainen trollioperaatio tätä vastaan käynnistyy tehtaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakollista asepalvelusta ei missään nimessä.
Mutta pakollinen joku lottakoulutus tai kansalaispalvelus kylläkin.M37
Miksi? Milloin asetta on alettu käyttämään sukupuolielimillä?
Kynsilakkanaisista ei ole aseenkäyttäjäksi. Menee vaan vaaralliseksi sähellykseksi ja kikatukseksi ja itkuksi. Ne on nää lesbot ku nykyäänki on vapaaehtoisia naisia. Naisten luontainen rooli on hoitaa miehiä sodassa sairaalassa ja tehdä anmuksia ynnä muuta huoltoa. Eli lottakoulutusta naisille niin oppivat ensiapua ja ammysten tekoa yms.
Voi noita aikoja. Kumpa edelleenkin miesten rooli olisi mennä rintamalle eikä koskaan palata.
Vierailija kirjoitti:
Joko näkyy "en minä tällasta tasa-arvoa halua"-parkumista naisilta kuten jenkeissä samaa väläytettäessä?
Mä olen aina kanattanut yhdenvertaista asepalvelusta sekä miehille että naisille. Lähden mielelläni itsekin, jos tällainen yli kolmekymppinen vanha kaakki sinne kelpaa.
T. Vanhanaikainen feministi
Vierailija kirjoitti:
Nainen on aina miestä heikompi. Siis keskimäärin ero on valtava. Sille ei mikään laki mahda mitään.
Aseellisessa toiminnassa tulee vääjäämättä myös fyysisiä tilanteita ja naiset häviävät. (esim jäävät juostessa jälkeen)
Urheilussa naiset ja miehet ovat erikseen ihan syystä.
Tulevaisuuden sodankäynti ja kriisit eivät tule olemaan mitään tykinruuan syöttämistä Karjalan metsiin, jolloin muulle osaamiselle on enemmän käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on aina miestä heikompi. Siis keskimäärin ero on valtava. Sille ei mikään laki mahda mitään.
Aseellisessa toiminnassa tulee vääjäämättä myös fyysisiä tilanteita ja naiset häviävät. (esim jäävät juostessa jälkeen)
Helpostihan heikompi nainen miehiä ammuskelee, kysy vaikka Sannalta.
Vierailija kirjoitti:
Lässyn lässyn lää, nää on niitä puoluekokouspuheita.
Ja haluaako joku nainen oikeasti armeijaan? Opiskelemaan tappajaksi ja tykinruuaksi tosi paikan tullen..
Aika moni nainen on jo halunnut armeijaan vapaaehtoisen väylän kautta. Sinulla on kovin yksipuolinen käsitys armeijasta. Kyllähän siellä oppii pakenemaan (lastensa kanssa) esim. palavasta talosta ja muita toiminnallisia ja paniikinhallintatoimia, joista on hyötyä kriisitilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko näkyy "en minä tällasta tasa-arvoa halua"-parkumista naisilta kuten jenkeissä samaa väläytettäessä?
Mä olen aina kanattanut yhdenvertaista asepalvelusta sekä miehille että naisille. Lähden mielelläni itsekin, jos tällainen yli kolmekymppinen vanha kaakki sinne kelpaa.
Olisit voinut mennä sinne jo aiemmin. Miksi et mennyt? Vapaaehtoinen palvelus on ollut olemassa jo kauan.
Vierailija kirjoitti:
Lässyn lässyn lää, nää on niitä puoluekokouspuheita.
Ja haluaako joku nainen oikeasti armeijaan? Opiskelemaan tappajaksi ja tykinruuaksi tosi paikan tullen..
Ihan varmasti olisin mennyt mielellään, jollei ihan ite olisi sitä pitänyt valita (sillä armeijaan vapaaehtoisesti menevät naiset leimataan joko lesboiksi tai huomioh*oriksi, jotka menee sinne panemaan koko tuvan läpi).
Naisten vapaaehtoiseen asepalvelukseen voit hakea, jos olet Suomen kansalainen, 18–29 vuoden ikäinen ja terveydentilasi ja muut henkilökohtaiset ominaisuutesi sopivat sotilaskoulutukseen.
Aloitus on väärin, sillä ehdotettiin kaikille joko aseellista tai aseetonta palvelusta. Ne naiset ja miehet jotka pitää itseään liian heikkoina ja muuten sopimattomina tarttumaan aseeseen valitsisivat tietysti sen aseettoman vaihtoehdon. En ymmärrä miksi nämä keskutelut vedetään aina siihen, että naiset joutuu ryömimään metsään aseen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit voinut mennä sinne jo aiemmin. Miksi et mennyt? Vapaaehtoinen palvelus on ollut olemassa jo kauan.
Vastaus viestissä 31.
Mitäs sitten jos on lapsia ja molemmat vanhemmat armeijassa? Kuka ne hoitaa?
Vierailija kirjoitti:
Oho yllättävää. Feministi oli kerrankin oikeasti tasa-arvon kannalla.
Feministipuolue esitti tasa-arvoista asevelvollisuutta vuonna 2016 , mutta persupuolustusministeri Jussi Niinistö torppasi.
Itse olen aina ihmetellyt, miksei naisia opeteta puolustamaan maata ja itseään.
En lainkaan epäile, etteivätkö naiset tuossakin päihitä miehiä lähivuosina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakollista asepalvelusta ei missään nimessä.
Mutta pakollinen joku lottakoulutus tai kansalaispalvelus kylläkin.M37
Miksi? Milloin asetta on alettu käyttämään sukupuolielimillä?
Kynsilakkanaisista ei ole aseenkäyttäjäksi. Menee vaan vaaralliseksi sähellykseksi ja kikatukseksi ja itkuksi. Ne on nää lesbot ku nykyäänki on vapaaehtoisia naisia. Naisten luontainen rooli on hoitaa miehiä sodassa sairaalassa ja tehdä anmuksia ynnä muuta huoltoa. Eli lottakoulutusta naisille niin oppivat ensiapua ja ammysten tekoa yms.
Miehet ja naiset alkoivat ampua eri sarjoissa, kun nainen voitti yhteiskisassa olympiakultaa
Vierailija kirjoitti:
Toinen voi anoa lykkäystä vuoden ja hoitaa kunnes toisen palvelus on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos puuttuu käsi, jalka tai pää? Älä nyt idiootteile siinä.
Vierailija kirjoitti:
Olet asian ytimessä. Tätähän ei moni tule ajatelleeksi.
Kannatankin naisille Lottakoulutusta tai kodinturvajoukkojen koulutusta.
Kohta pitää varmaan poistaa molemmilta sukupuolielimetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos puuttuu käsi, jalka tai pää? Älä nyt idiootteile siinä.
Miehille kaikki on niin vaikeeta. Mieti sitä itkun määrää kun ISÄN pitäisi hoitaa lapsia kun ÄITI on armeijassa.