Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinut testattaisiin tänään oireettomaksi koronankantajaksi, montako ihmistä olisit altistanut?

Vierailija
23.08.2020 |

-

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkältä ajalta? Eilen ja tänään 0 ihmistä. Sitä edellisenä kävin kaupassa, ehkä 8 ihmistä siellä.

Vierailija
2/83 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tältä päivältäkö? Aamulla kun lähdin töihin, muut perhe nukkui.

Töissä olisin altistanut kuusi ihmistä tänään. Paitsi koronapositiivisuuteni ei pitäisi olla

mahdollista, koska sairastin sen sairaalan ja tehon kautta keväällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain perheeni, koska olen käyttänyt kaupassakäydessä maskia jo kuukauden. Luultavasti perhe olisikin saanut tartunnan, sillä teen ruuan ja vastaan siivouksesta.

Jos teini olisi saanut minulta tartunnan oireettomana, hän olisi jatkoaltistanut todella ison liudan ihmisiä koulun kautta.

Mieheni olisi altistanut myös paljon väkeä myyntityössään ja toimistossaan.

Vierailija
4/83 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä on 8henkeä niin siitä tulisi jo 7😁Muuten en hirveesti liiku, 2viikon sisään 2kertaa Prismassa ja kerran kirjastossa..en tiedä laskettaisko niistä ketään altistuneiksi..

Vierailija
5/83 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

11

6/83 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 6.

Vierailija
7/83 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa taidetaan tarkastella 2 viikon aikajaksoa. Mikropäiväkirjani mukaan olen sinä aikana käynyt kerran kaupassa. En jaksa pankkikortilta tarkistaa missä kaupassa, kun en suorilta nyt muista. Kaikki työpäivät olen tehnyt etää.

Eli olisin altistanut perheeni ja mahdollisesti satunnaisia kaupassakävijöitä, joita ei ole mahdollista jäljittää/sen tason jäljitykseen ei mennä.

Vierailija
8/83 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ihmistä. Mies sitten työssään 50.....

Vierailija
9/83 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonlopun aikana 0, mutta viikolla koulussa n. 10 ihmistä. Lähikontakteja näistä olisi n. 5. Mahdoton pitää turvaetäisyyksiä opiskelemassani ammatissa.

Vierailija
10/83 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstaina varmaan 20-30. Eilen ja toissapäivänä lähinnä julkisissa tai kaupoissa.

Vierailija
11/83 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmeniä ellei satoja. Perheessä kaksi teiniä ja mies myyntityössä, joten heidän kauttaan jatkot. Itse työssä koulussa. Ja aktiivisesti käyn kuntosalilla 3xvko.

Vierailija
12/83 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään mies ja spinning-tunnin porukat.

13/83 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 70 ihmistä.

Vierailija
14/83 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhankin monta. Tähän asti on pyritty pysyttelemään lähinnä kotona, muutamien viikkojen välein käyty ruokakaupassa ruuhka-ajan ulkopuolella ja pyritty noudattamaan turvavälejä, mutta eilen tuli puolipakollinen useamman kaupan reissu säilöntätarvikkeiden ja uuden jääkaapin+pakastimen hakemisessa. Näillä kyllä taas pärjätäänkin pitkälle tulevan joulun yli.

Ja sitten se nykyisin jo pakollinen selitys: Ei ollut vaihtoehtoa tilata kotiin, vaikkei ihan erämaassa asutakaan, meille asti ei ruokakaupalla ole kotiinkuljetusta/kodinkoneiden kuljetuskustannukset nostaisivat koneiden lopullisen hinnan liian korkeaksi.

Vierailija
15/83 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi odotan seuranta Appia. Nyt olemme olleet sairaina, joten eristyksissä enkä olisi altistanut ketään.

Vierailija
16/83 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ehkä. Lähekkäin toki oltu mutta pussailtu ei olla kevään jälkeen, koska mieheni liikkuu pakosti kodin ulkopuolella. Kaupassa olen käynyt mutta en ole ollut lähelläkään ketään enkä ole yskinyt tai edes puhunut kellekään.

Vierailija
17/83 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä milloin olisin sen saanut mutta satoja joka tapauksessa. Olen opettaja tuhannen opiskelijan koulussa.

Vierailija
18/83 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan satoja, kun ihmiset tuijottavat kännyköitään ja törmäilevät kaupoissa ja kadulla. Oikeanpuoleinen liikenne on monille aivan ylivoimainen asia. Eivät edes maskihysteerikot katso eteensä.

19/83 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronaviruksen itämisaika oli muistaakseni keskimäärin 4-5 päivää, mutta enhän tietäisi, kuinka kauan olisin ollut kantaja.

Joka tapauksessa hyvin pienen määrän ihmisiä. Asun yksin. En ole nyt liikkunut julkisilla. Kauppareissuilla olen käynyt harvakseltaan ja pitänyt turvavälit kassajonoissa yms. Perheenjäseniä ja sukulaisia olen tavannut tässä kuussa, heidät pitäisi laskea altistuneisiin. N. 10 ihmistä.

Vierailija
20/83 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 ihmisen kanssa lähikontaktissa viimeisen viikon aikana, perheenjäseniä. Sitten 3 kaupassakäyntiä nopeasti ilmen erityisiä kontakteja kenenkään kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän