Ekat treffit 10 vuoteen ja sain pakit
Voi miten mieltä ylentävää.. Kävin tossa aamupäivästä kahvilla erään mukavan miehen kanssa. Kahviteltiin ja juttu luisti mielestäni hyvin siihen nähden, ettei tunnettu ollenkaan. Ja oli kivaa ja hieman ihastuin ja tuli pitkään odotettu kutina vatsanpohjaan, sillä mies on oikeastaan kaikkea sitä mitä mieheltä voi odottaa.
No tulin sitten kotiin ja sähköpostissa odotti viesti, että kiitos treffeistä mutta ollaan varmaan aika erilaisia että parempi ettei nähdä enää.
Tämä treffailuhan on tosi kivaa puuhaa.. Luulee että kaikki menee ihan hyvin ja että vois vielä parit treffit kattoa mutta toinen lyö pelin heti poikki.
Noh, uusia seikkailuja kohti! Ei vaan paras alku ja hieman itseluottamusta latistavaa...... Muita saman kokeneita..? Pitäsköhän sitä tasoa sitten laskea, ettei heti tulis pakkeja?
Enkä todellakaan lähde treffeille joka miehen kanssa! Tähänkin tutustuin pari viikkoa sitten netissä ja päätettiin tavata.
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 19:17"]
Ai onko se muka niinpäin että on ylitarjontaa sinkkunaisista ja miehillä on varaa valita? Mä kun kuvittelin sen olevan ihan toisinpäin.
[/quote]
Puhuin eliittimiehistä, joita on pieni joukko miehistä.
Heitä tavoittelee likipitäen kaikki (vapaat?) naiset, koska naisilla on varsin yhtenevät kriteerit miehille.
Naisissa tällaista varsinaista eliittijoukkoa ei ole, koska miehillä on tunnetusti rutkasti erilaisia mieltymyksiä ja perversioita. Eliittimies saattaa hyvinkin tykätä muhkeaperseisestä ja -reitisestä naisesta, jolloin hän sivuuttaa naiset, joita muut naiset pitävät 'eliittinaisina' (eli tylsän missityypin).
Sen sijaan kukaan nainen ei pitäne (absoluuttisena!) ihannekumppaninaan vaikkapa isomahaista miestä. Moni toki kelpuuttaa sellaisen, mutta se johtuu siitä, ettei saa eliittimiestä.
Ai, eliittikumppaneilla taitaakin olla ihan ilmat sivustot ja kriteerinsä...
Entä kuka sen sanoo mikä kelpaa eliittiin? Yhtä hyvin mahtuu sekopäitä ja psykopaatteja hyvin menestyviin ja koulutettiin kuin rumiin ja ylipainoisiinkin.
Ei muuta kuin uutta matoa koukkuun! Ei sitä nyt yksistä pakeista kannata ottaa liikaa itseensä. Seuraavalla kerralla lopputulos voi olla ihan toinen. http://www.treffipalstat.com/ Valitse tuolta treffipalsta ja sovi uudet treffit pikapuoliin. :-)
Ai onko se muka niinpäin että on ylitarjontaa sinkkunaisista ja miehillä on varaa valita? Mä kun kuvittelin sen olevan ihan toisinpäin.
En tietty tarkoita että pitäisi kenenkään väkisin seurustella ihmisen kanssa joka ei kiinnosta tai natsaa ollenkaan, vaan sitä mietin että ei niillä joista on ylitarjontaa (miehet?) ole siinä tilanteessa varaa alkaa nirsoilemaan.
Eli jos nyt siis on suhdetta etsimässä eikä vaan jotain panoa. Silloin luulisi kelpaavan jo melkein kuka tahansa.
[/quote]
Riippuu, missä ollaan. Pääkaupunkiseudulla on miesten markkinat(sinkkunaisia paljon), kun muualla Suomessa asia on päinvastoin.
Kiitos paljon vastauksista ja hyvistä näkökulmista! Alunperin mietinkin, etten ehkä ulkonäöllisesti hänelle kelvannut / hän on ikisinkku-tyyppiä jolle kukaan ei kelpaa. Mutta nyt kuvio menikin astetta mielenkiintoisemmaksi... vastasin miehen sähköpostiin ja pahoittelin ettei hänen mielestä natsannut ja kiitin mukavasta seurasta. Noh nyt mies sitten vastasi takaisin tossa iltasella, että luuli ettei minua kiinnostanut hän ja että mielellään näkisi toistekin? Siis mitä ihmettä! Pelkäsikö hän niin paljon, että MINÄ annan pakit että päätti tehdä asian ensin?
Minä olen selkeästi kasvanut näistä deittiympyröistä ulos...
t. ap
Oho, onpas outo mies. Yhtäkkiä tahtookin nähdä taas :0
[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 19:02"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 14:34"]
Sulla on vaan taidot vähän ruosteessa ;) Oletko epätoivoinen? Se saattaa näkyä päälle päin. Itse en osaisi puhua mistään ihastumisesta yhden kahvittelun perusteella.
[/quote]
Mitä vikaa siinä nyt on että on ekojen treffien jälkeen ihastunut? Sitä joko ollaan tai ei olla. Ja jos ei ole ekan tapaamisen jälkeen ihastunut niin ei se kyllä myöhemminkään iske.
[/quote]
Ei ihme että parisuhteet ei toimi jos tuon perusteella päätätte kenen kanssa seurustelette
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 03:06"]
Kiitos paljon vastauksista ja hyvistä näkökulmista! Alunperin mietinkin, etten ehkä ulkonäöllisesti hänelle kelvannut / hän on ikisinkku-tyyppiä jolle kukaan ei kelpaa. Mutta nyt kuvio menikin astetta mielenkiintoisemmaksi... vastasin miehen sähköpostiin ja pahoittelin ettei hänen mielestä natsannut ja kiitin mukavasta seurasta. Noh nyt mies sitten vastasi takaisin tossa iltasella, että luuli ettei minua kiinnostanut hän ja että mielellään näkisi toistekin? Siis mitä ihmettä! Pelkäsikö hän niin paljon, että MINÄ annan pakit että päätti tehdä asian ensin?
Minä olen selkeästi kasvanut näistä deittiympyröistä ulos...
t. ap
[/quote]
Jep, siltä vaikuttaa että mies pelkäsi pakkeja. No, sovitteko uudet treffit?
Outo tyyppi, pidä varasi. Kuulostaa että mies tullut torjutuksi jonkun mielestään kiinnostavamman naisen taholta ja nyt sitten sinä kelpaatkin. Ei kyyllä kiinnostaisi tuollainen tuuliviiri.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 20:41"]
[/quote]
Puhuin eliittimiehistä, joita on pieni joukko miehistä.
Heitä tavoittelee likipitäen kaikki (vapaat?) naiset, koska naisilla on varsin yhtenevät kriteerit miehille.
Naisissa tällaista varsinaista eliittijoukkoa ei ole, koska miehillä on tunnetusti rutkasti erilaisia mieltymyksiä ja perversioita. Eliittimies saattaa hyvinkin tykätä muhkeaperseisestä ja -reitisestä naisesta, jolloin hän sivuuttaa naiset, joita muut naiset pitävät 'eliittinaisina' (eli tylsän missityypin).
Sen sijaan kukaan nainen ei pitäne (absoluuttisena!) ihannekumppaninaan vaikkapa isomahaista miestä. Moni toki kelpuuttaa sellaisen, mutta se johtuu siitä, ettei saa eliittimiestä.
[/quote]
Tämä menee aivan juuri toisin päin! Kaikki miehet pokaavat niitä hyvännäköisia naisia ja siinä ei naisen luonne tai koulutus ym. paina mitään.
Älä ota henkilökohtaisesti. MInustakin kuitenkin mies oli reilu, kun heti ilmoitti, missä mennään... Toisaalta olisi hän voinut sen ääneenkin sanoa... Nyt ainakin tiedät, ettei teillä ole tulevaisuutta. On aastavaa odotella, että toinen ottaisi yhteyttä ja sitä puhelua ei koskaan tule... Ei ole helppoa. Muistan vielätuon tunteen, vaikka olen ollut jo viisitoista vuotta yhdessä nykyisen mieheni kanssa...
36: et ole tainnut lukea kaikkia viestejä, mies onkin kiinnostunut ap:sta...
No mutta sellaista sattuu. Ei muuta kuin uusille treffeille :)
Sulla on vaan taidot vähän ruosteessa ;) Oletko epätoivoinen? Se saattaa näkyä päälle päin. Itse en osaisi puhua mistään ihastumisesta yhden kahvittelun perusteella.
Kyllä. Itse nettideittailin pitkän suhteen jälkeen, ja sain myöskin pakit ekoilla "ihan kivoilla" treffeillä. En tosin siitä itseeni näin ottanut, pikemminkin ajattelin olleen ihan hyvän jutun, että mies vihelsi pelin poikki heti, jos häntä ei yhtään kiinnostanut. Seuraavien kahden miehen kanssa jouduin itse sitten toteamaan, että mitään kipinää ei omalta puoleltani syttynyt, vaikka varmasti ihan mukavista kavereista oli kyse.
Kyllä "se oikeakin" sitten lopulta löytyi. Ja noin niinkuin yleisenä kokemuksena tuo usein parjattu jenkkityylinen deittailu oli kuitenkin huomattavasti mieltäylentävämpää kuin se perinteinen, "bileisiin/jatkoille/sänkyyn/katotaan, mitä tästä tulee" -meininki, jolla parinmuodostus valitettavasti pääsääntöisesti tapahtui silloin n. 20-vuotiaana, kun olin edellisen kerran ollut sinkku. :-D
Mammaraati ei tiedä AP:n treffikumppanista todellisuudessa yhtään mitään muuta kuin sen, että se oli tarpeeksi sivistynyt ilmoittaakseen, että kiitos mutta ei kiitos. Sen enempää ei tarvitsekaan tietää. AP: ei muuta kuin uudet deitit kehiin, älä odota enää 10 vuotta. :)