Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Helsinkiläinen miesystäväni on nyt ulkomailla.
08.09.2013 |
Hän otti mukaansa vain valkoisen t-paidan,farkut ja mustan toisen paidan.Suuteli mua mustalla nahkasohvalla hyvästiksi to-pe välisenä yönä.Lento lähti aamulla ja mies lähti jo aamuyöstä linsun kanssa kohti pääkaupunkia.Ei nähdä kuin vasta lokakuun lopulla.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
o-ou.