Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni ei tykkää tyttärestäni.

Vierailija
25.09.2013 |

Mulla on 13 vuotias tyttö joka on silmäteräni. rakkain kolmesta lapsestani. Hän asuu kauempana joten näemme vain joka toinen viikonloppu. Aina kun tyttönitulee, niin luonnollisesti teen kaikkeni mielyttääkseni häntä ja vaimo ei siitä tykkää. Onkohan kateellinen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä naisilla on usein jotakin miehen elämässä olevia tyttöjä ja naisia vastaan. Tarkoitan siis äitiä, tytärtä, ystäviä jne.

 

Naisia myös poikkeuksetta omien havaintojeni mukaan ärsyttää jos mies "lellii" tytärtään. Ja juuri tämä silmäteränä pitäminen aiheuttaa pahaa verta. Naiset tahtovat miehen kaiken huomion itselleen.

Vierailija
2/11 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 18:41"]

Jostain syystä naisilla on usein jotakin miehen elämässä olevia tyttöjä ja naisia vastaan. Tarkoitan siis äitiä, tytärtä, ystäviä jne.

 

Naisia myös poikkeuksetta omien havaintojeni mukaan ärsyttää jos mies "lellii" tytärtään. Ja juuri tämä silmäteränä pitäminen aiheuttaa pahaa verta. Naiset tahtovat miehen kaiken huomion itselleen.

[/quote] Sä oot ilmeisesti mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaan kuuloinen aloitus jotenkin...

 

"Teen kaikkeni mielyyttäkseni tytärtäni" >>>>?? *oks*

Vierailija
4/11 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kateellinen. Riippuu nyt ihan tilanteen henkilöistä ja luonteista, kenen puolelle tässä pitäisi mennä.

Vaimon ei kannataisi mennä teidän väliin sotkemaan isän ja tyttären välejä, jos on fiksu.

Mutta voi olla, että sinä tieten tahtoen asetat heidät vastakkain, jolloin kyllä ymmärrän vaimonkin tunteita.

13-vuotiaan maailmassa isän uusi nainen on punainen vaate. Ikäkausikysymys, joka saattaa hellittää myöhemmin, jos nyt olet saman naisen kanssa vielä silloin.

Vierailija
5/11 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 18:45"]

Sairaan kuuloinen aloitus jotenkin...

 

"Teen kaikkeni mielyyttäkseni tytärtäni" >>>>?? *oks*

[/quote]

 

+ rakkain kolmesta lapsestani

 

 

 

Noooo provohan tämä olikin :)

 

Vierailija
6/11 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin mies (olen kylläkin nainen), huomioisin myös vaimoa. Mikä sen estää? Ei lapsi ainakaan. Ja että toinen tietäisi miten paljon välittää. Osaa vaimo myös sanoa, mikä hänestä olisi mukavaa tekemistä, ja sinä sanot omasi. Lapsen mielipide myös, mikä on kivaa. -Onko vaimolla asunnossa oma reviiri, johon lapsi ei tule. Se olisi tärkeää. Joskus voi tehdä myös omia juttuja, mutta kuinka paljon toinen kaipaa sinua? Haluaako olla mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä ei ole totta.

Vierailija
8/11 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä me yhdessä touhutaan ja annan huomiota myös vaimolleni. Jotkut asiat sillä vaan kiehuu yli ja voi olla että välillä sitä ärsyttää mun käytös. Tytölläni oli nälkä eikä halunnut ruokaa, joten tein hänelle leivän vaikka vaimoni sanoikin että ensin ruoka. Hokee myös että kaikilla lapsilla pitäis olla samat säännöt, siis taloudessa on toinenkin lapsi, mutta miksi en saisi hemmotella omaani kun niin harvoin nähdään?

 

aloittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tätä aloitusta ole mies kirjoittanut. Saatikka sitten rakkain kolmesta lapsestani ja teen kaikkeni miellyttääkseni tytärtäni ja sitten ihmettelee miksei vaimo ymmärrä. :D

 

Sellainen päivä porvoossa tänään.

Vierailija
10/11 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se lapsi, joka ei asu isän kanssa, on hänelle rakkain?  Syyllisyyskö painaa? Kuinka voi ylipäätään olla noin puolueellinen? Onko oikein kotona asuvia lapsia kohtaan, että isä herkistelee sillä rakkaimalla, yleensä poissaolevalla lapsellaan. Ei varmaa tunnu kivalta. Lapsista tuntuu varmaan siltä, etteivät riitä. Huono tulevaisuus tiedossa: ylisuorittajia, ylimiellyttäjiä ja masentuneita.

Ilmeisesti isä kohtelee uutta vaimoaankin yhtä vähättelevästi kuin kotona asuvia lapsiaan. Siksi mies on onnistunut kääntämään uuden vaimon tytärtään vastaan. Vaimolla on paljon kaunaa omien lastensa ja itsensä puolesta. Mies tekee siis hallaa kaikille, myös sille rakkaalle tyttärelleen, joka ei varmasti ansaitse uuden vaimon vihoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi että mikä aloitus.. Rakkain kolmesta lapsesta ja silmäterä. Kaikkien lasten tulis olla yhtä rakkaita ja pitää ne tietenkin säännöt olla kaikilla lapsilla samat. Jotenki oksettavaa tekstiä oli tuo rakkain kolmesta.