Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toivon että Claudia ei tänään BB:stä putoo.

Vierailija
08.09.2013 |

Perinteisesti Claudiaa on aina tällä palstalla mollatta, mutta minun mielestäni hän on ihan fiksu.

 

- Kaitsu ulos talosta, Seiskan toimittaja ei sinne kuulu

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että lauseenmuodostuksen sä paremmin osaisit.

Vierailija
2/5 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis aika epistä jos Claudia putois, koska joutui alunalkaenkin äänestykseen Andyn virheen takia (Andy ei erottanut valokuvista kumpi on Claudia ja kumpi Marianne).

Vierailija
4/5 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 13:10"]

Toivon että lauseenmuodostuksen sä paremmin osaisit.

[/quote]

 

Kuin saksasta suoraan käännetty :)

Vierailija
5/5 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 13:17"]

Olis aika epistä jos Claudia putois, koska joutui alunalkaenkin äänestykseen Andyn virheen takia (Andy ei erottanut valokuvista kumpi on Claudia ja kumpi Marianne).

[/quote]

 

kyllä se erotti, vaihto vaan mieltään