Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutus!

Vierailija
23.08.2020 |

Onko normaalia tai hyvä asia; koen että mun pitää laihduttaa muutama kilo näyttääkseni paremmalta. Kuitenkin olen tyytyväinen kroppaani siinä mielessä, että se on terve , ryhdikkäs ja pystyy liikuntasuorituksiin, joihin monen muun ei.

Olen siis tyytyväinen, mutta toisaalta en.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh... häh? Teet itse niin kun parhaaksi näet.

Vierailija
2/4 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia, ei välttämättä hyvä asia.

Muista, että toivot luultavasti paikallista rasvanpolttoa, joka on mahdotonta. Toivot ehkä vatsan tai reisien kaventumista, mutta kun laihdutat pari kiloa, niin se lähtee kaikkialta tasaisesti, paitsi eniten aina sieltä rintsikoiden sisällöstä. Näin ollen et ole sen tyytyväisempi parin kilon laihdutuksenkaan jälkeen. Joten jos olet normaalipainossa ja suhtautumisesi ruokaan on terve, niin ei kannata laihduttaa. Panosta liikkumiseen ja terveelliseen ravintoon, kuten ennenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, enkä sinällään toivo paikallista. Olen nyt muutaman kilon ylipainoinen ja kilot on tulleet oluen kittaamisesta. Tuon kun vähennän minimiin, toivon että toivottu muutos tulee niin.

Ap

Vierailija
4/4 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni muutaman kilon mielestään ylipainoinen on pilannut terveyttään sillä että ovat ostaneet julkkiksilta jotain nettidieettejä ja jojoilleet miillä edes takaisin. Kropalla ei tee hyvää niillä julkkisten dieeteillä jojoilu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi