Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedottoman vaimon kanssa seksistä kysymys...

Vierailija
06.09.2013 |

Neuvokaa, miten minun pitäisi suhtautua? Olimme mieheni kanssa, pitkästä aikaa, kahdestaan juhlimassa ilman lapsia, ystävämme kolmekymppisiä. Tulimme kotiin melko hauskassa hiprakassa ja ryhdyimme harrastamaan seksiä, todella väsyneenä ja lopputulos oli että "sammuimme" päällekkäin. Mieheni oli herännyt jossain vaiheessa ja kuulemma "päättänyt jatkaa seksin loppuun kanssani" vaikka en ollut reagoinut enää mitenkään (nukuin), ja mies naureskeli aamulla mulle, että ei ollut ihan varma että olinko edes hereillä mutta hän päätti kuitenkin saattaa homman loppuun. Tämä siis selvisi vasta kun kysyin aamulla, että onpa outoa kun alapäässä vaikuttaisi siltä, että harrastimmekin seksin onnistuneesti sittenkin (?) loppuun. Miten tähän pitäisi suhtautua? Mies ei tunnu pitävän mitenkään kovin isona juttuna... Olen vähän järkyttynyt enkä tiedä mitä ajattelisin.

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 13:19"]

Minusta on aivan mielettömän ihanaa, kun mieheni lusikassa nukkuessamme tulee aamulla takaa varovasti ja hitaasti sisälle, olen sen verran kostea ettei ole tullut siitä ongelmaa. Havahdun hereille yleensä vasta kun hän on jo sisälläni. On aivan järjettömän kiihottavaa herätä siihen.

[/quote]

Jos tämä on teillä toistuvaa ja kumpikin sitä haluaa, niin eihän siinä voi olla mitään ongelmaa.

Onhan sitä toisilla sm-sessioita jossa tapahtuu yhtä ja toista, turvasanaa jos ei toinen käytä voi touhu jatkua.

Täällä jollakin provolla on kaikki nyt lähtökohtaisesti kiellettyä.

Vierailija
102/116 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 13:51"]

Minusta on aivan mielettömän ihanaa, kun mieheni lusikassa nukkuessamme tulee aamulla takaa varovasti ja hitaasti sisälle, olen sen verran kostea ettei ole tullut siitä ongelmaa. Havahdun hereille yleensä vasta kun hän on jo sisälläni. On aivan järjettömän kiihottavaa herätä siihen.

[/quote]

Jos tämä on teillä toistuvaa ja kumpikin sitä haluaa, niin eihän siinä voi olla mitään ongelmaa.

Onhan sitä toisilla sm-sessioita jossa tapahtuu yhtä ja toista, turvasanaa jos ei toinen käytä voi touhu jatkua.

[/quote]

Tuo nyt on käsittämätöntä etteivät jotkut tunnu ymmärtävän, että toki parisuhteissa voi sopia monenlaisesta seksistä. Avainsana onkin sopiminen! Molemmat osapuolet tietoisesti sopivat mistä on kyse, eikä kukaan itseään hyväksikäytetyksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse ainakin suuttuisin moisesta, ei paljon naurattaisi aamulla! Juurikin ihmetyttää että kuka mies haluaa panna tiedottomassa tilassa olevaa.. Olisi vaikka sitten runkannut ja mennyt nukkumaan jos niin kovat himot ollut herättyään.. Vaikka kuinka on oma puoliso niin jotenkin sairasta tuollainen käytös.

Vierailija
104/116 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedottomassa tilassa olevaan ei saa yhtyä vaikka olisi oma mies asialla, niin sitten mieheni kai teidän mielestänne käyttäytyy sopimattomasti?

[/quote]

Minusta on puolestaan ihanaa, että mies suutelee minua hellästi, herättää siis, ja sitten rakastelemme molemmat suostuvaisina ja kiihottuneina. Joinakin aamuina en halua, ja minulla on täysi oikeus kieltäytyä seksistä. Kuten miehellänikin. Eipä ole koskaan tarvinnut tuntea itseään runkkausalustaksi.

Vierailija
105/116 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää keskustelu on aivan uskomaton!

Otetaanpa kaksi esimerkkiä:

a) Nainen on sammunut kesken hyvin kostean illan. Humaltunut miesjoukko saapuu paikalle, tajuaa, että nainen on tiedoton, riisuu hänet ja jokainen panee häntä vuorotellen. Nainen herää aamulla eikä tiedä tapahtuneesta mitään. Hän alkaa krapulasta selvittyään arvella, että häneen on mahdollisesti yhdytty, mutta kukaan ei myönnä mitään. 

b) Nainen on juonut hyvin reippaasti, samoin hänen aviomiehensä. He alkavat kuitenkin rakastella, vaikka kumpikin on sammumaisillaan. Nainen sammuu, mies ei tätä humalatilaltaan huomaa tai tajua, vaan jatkaa rakastelua, joka päättyy hänen laukeamiseensa n. 30 sekunnin kuluttua naisen sammumisesta. Nainen herää aamulla ja kysyy mieheltä, rakastelivatko he, johon mies vastaa, että kyllä.

Te, feministikukkahattutädit, olette sitä siis mieltä, että kumpikin tapaus on yhtä vakava rikos, ei minkäänlaista nyanssieroa edes? Tässä tapauksessa b-kohdan nainen voi tehdä rikosilmoituksen, koska hän sai tietää, mitä tapahtui. A-kohdan nainen ei, koska tapahtumat jäivät hämärän peittoon.

Vierailija
106/116 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa toki keskustella asiasta miehen, ja mahdollisesti ulkopuolisenkin kanssa. Niin kauan että koet tulleesi ymmäretyksi eikä asia jää kytemään.

Muutoin se varmasti alkaa jo vaikuttaa tunteisiisi miestä kohtaan, oamsta hyvinvoinnistasi puhumattakaan.

Itselläni suhtautuminen luultavasti riippuisi miehen suhtautumisesta. Jos olisi ilmiselvää ettei hän halunnut teollaan satuttaa, vaan kyse oli vaan harkintavirheestä tai ymmärtämättömyydestä, en todellakaan lähtisi rakastamaani ihimistä julkisesti rankaisemaan.

Jos taas kokisin omien tarpeideni olevan miehelle yhdentekeviä muutoinkin ja hän nauraisi tunteilleni.. luultavasti olisi ainakin aika erota.

Vierailija
107/116 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 15:50"]

Tää keskustelu on aivan uskomaton!

Otetaanpa kaksi esimerkkiä:

a) Nainen on sammunut kesken hyvin kostean illan. Humaltunut miesjoukko saapuu paikalle, tajuaa, että nainen on tiedoton, riisuu hänet ja jokainen panee häntä vuorotellen. Nainen herää aamulla eikä tiedä tapahtuneesta mitään. Hän alkaa krapulasta selvittyään arvella, että häneen on mahdollisesti yhdytty, mutta kukaan ei myönnä mitään. 

b) Nainen on juonut hyvin reippaasti, samoin hänen aviomiehensä. He alkavat kuitenkin rakastella, vaikka kumpikin on sammumaisillaan. Nainen sammuu, mies ei tätä humalatilaltaan huomaa tai tajua, vaan jatkaa rakastelua, joka päättyy hänen laukeamiseensa n. 30 sekunnin kuluttua naisen sammumisesta. Nainen herää aamulla ja kysyy mieheltä, rakastelivatko he, johon mies vastaa, että kyllä.

Te, feministikukkahattutädit, olette sitä siis mieltä, että kumpikin tapaus on yhtä vakava rikos, ei minkäänlaista nyanssieroa edes? Tässä tapauksessa b-kohdan nainen voi tehdä rikosilmoituksen, koska hän sai tietää, mitä tapahtui. A-kohdan nainen ei, koska tapahtumat jäivät hämärän peittoon.

[/quote]

Totta kai tapauksissa on eroa, mutta raiskauksia ne molemmat ovat. Mitä epäselvää tässä voi olla? A-kohta saattaa olla tekomuodoltaan törkeä, joukkoraiskaukset yleensä ovat.

Vierailija
108/116 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö joku nettipoliisi vois käydä antamassa tähän tuomionsa..

Vierailija
109/116 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 13:57"]

Jos tiedottomassa tilassa olevaan ei saa yhtyä vaikka olisi oma mies asialla, niin sitten mieheni kai teidän mielestänne käyttäytyy sopimattomasti?

[/quote]

Minusta on puolestaan ihanaa, että mies suutelee minua hellästi, herättää siis, ja sitten rakastelemme molemmat suostuvaisina ja kiihottuneina. Joinakin aamuina en halua, ja minulla on täysi oikeus kieltäytyä seksistä. Kuten miehellänikin. Eipä ole koskaan tarvinnut tuntea itseään runkkausalustaksi.

[/quote]

Useinmiten hän toimiikin juuri noin, mutta kyllä minua kiihottaa aivan älyttömästi hänen halunsa ja kova kalunsa. Juttu menisi mulla pilalle, jos alkaisi kyselemään. Enkä minä ole mikään runkkausalusta, hän tietää että haluan joskus herätä siihen tunteeseen.

Vierailija
110/116 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 16:19"]

Eikö joku nettipoliisi vois käydä antamassa tähän tuomionsa..

[/quote]

Toteaisi heti, että on mahdotonta naiset tietää miehen sammuneen kesken aktin ellei nainen sammunut miehen jälkeen. Näin ollen koko tarina on mahdotonta, ellei nainen nussinut miestänsä miehen sammuttua.

Mutta jos poliisi reagoisi jokaiseen provoon ja kertoisi provon kirjoittajalle mikä meni tarinassa pieleen, siitä pitäisi kai alkaa laskuttamaan aloittelevan novellistin tukipuhelimen minuuttiveloitusta.

Vierailija
111/116 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 13:51"]

[/quote]

[/quote]

Meillä s/m-puuhia harrastavilla ap:n kaltainen tapaus ei voisi olla mahdollinen, koska suostumuksen varmistaminen on meillä erittäin keskeinen asia. 

Vierailija
112/116 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÖÖ, no riippuu varmaan, miten koet itse asian. Onks sul nyt jotenkin raiskattu olo? Ite en nyt varmaan pistäis pahakseni, mutta ei tosin harrastetakaan mitään tollasia "tiedottomia tiloja" eli lärvien vetämistä. 

Vierailija
113/116 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÖÖ, no riippuu varmaan, miten koet itse asian. Onks sul nyt jotenkin raiskattu olo? Ite en nyt varmaan pistäis pahakseni, mutta ei tosin harrastetakaan mitään tollasia "tiedottomia tiloja" eli lärvien vetämistä. 

Vierailija
114/116 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskaus

Vierailija
115/116 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hohhoijaa, relaa vähän

Vierailija
116/116 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lain silmissähän tuo on rikos. 

Olisin varmaan ollut raivoissani jos mies olisi tehnyt noin. Minä en ole mikään nukke, johon voi tyydyttää tarpeensa milloin huvittaa.