Mikä miehiä viehättää pitkissä hiuksissa?
Minulla on pitkät ja paksut hiukset. Yksi naapurini tiirailee minua (muka salaa) aina kun tullaan vastakkin tai kun he kulkevat pihamme ohi kun olemme siellä. Hän ei tervehdi minua koskaan, mutta kyylää kyllä.
Hänen vaimollaan on poikatukka. En jaksa ymmärtää, mikä pitkissä hiuksissa kiinnostaa miehiä. Osaatteko kertoa? Miehet, ehkä? Ja ennen kuin väitätte, että kuvittelen vaan, useampi kaverini on kiinnittänyt huomiota samaan asiaan kun olemme olleet terassillamme.
Kommentit (44)
En osaa selittää miksi viehättävät. Ne vain on tosi kauniit.
Etenkin tietysti jos on laitettu hienosti... valitettavan monella ne vain roikkuvat suorina. Etenkin nuorilla.
Joillakin on se on fetissi. Kumma että miehillä noita perversioita esiintyy enemmän kuin naisilla.
^ Totta. Mutta siitä on hyötyä kun huomaan aina jos naisilla on hiukset eri tavalla kuin viimeksi nähdessä ja voin kehua hehe
En muista kenenkään vielä pahastuneen.
Perusbiologiaa. Pitkät, hyväkuntoiset hiukset ovat terveen naisen merkki. Monet sairaudet ja puutostilat näkyvät hiuksissa. Samasta syystä miehet katsovat naisen lantiota ja rintoja, onko naisesta synnyttäjäksi ja imettäjäksi.
Naiset taas katsovat miehen kokoa, hartioita ja symmetrisyyttä. Ne kertovat miehen geeneistä.