Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän miehillä tällaisia mykkäkoulu-/vihaepisodeja? Mietin eroamista.

Vierailija
19.11.2022 |

Aikuinen mies. Nyt kolmatta päivää pitää jotain vihantäyteistä mykkäkoulua, vastaa muutamalla sanalla kysyttäessä ääni kireänä. Ei jaksa kuulemma kertoa mikä mättää. Lapsille puhuu suhteellisen normaalisti, tämä kohdistuu vain minuun. Mun tehtävä olisi tässä kai vain arvailla että mistä tuulee tällä kertaa. Ei laita viestejä tai soittele työpäivän aikana niinkuin normaalisti. Kotona vetäytyy nurkkaan katsomaan kännykkää huppu päässä kuin pikkulapsi.

Musta tämä on henkistä väkivaltaa. Hän tietää että mulla on hylkäämistrauma. Tämä on myös hylkäämistä mun mielestä. Mitä tekisitte? Onko miehellä joku persoonallisuushäiriö vai miksi joku aikuinen pitäisi yhtäkkiä mykkäkoulua?

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa, ei tuollaista jaksa aikamieheltä. Hankala muuttua, kun tuollainen käytösmaailma.

Vierailija
2/70 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta normaalilta. Tekeekö useinkin noin? Oliko teillä jotain riitaa ennen mykkäkoulua? Jos miehelläkin on hylkäämistrauma ja on kokenut että hänet on hylätty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti

Vierailija
4/70 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painajaismainen elämä.

Vierailija
5/70 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmmm on tutun kuuloista. Minun puoliso mylläkouluilee tämän tästä. Saattaa olla puhumatta kuukausia. Ennätys on ollut 1,5 vuotta.

Syitä puhumattomuuteen: olen astunut kengällä ulko-oven kynnyksen päälle ( kynnykseen ai saa astua kengillä, eikä sukat jalassa, koska kynnykseen tulee naarmuja) tai olen omilla rahoilla ostanut kotiin jotain (viime vkolla ostin leipägrillin ja se miellyttänyt miestä)

Eli syyt mykkäkouluuhin ovat erikoiset.

Vuosien varrella vaan on mylkäkoulujen syyt menneet naurettavammaksi, puhumattomat kaudet pitenevät.

Sairasta tuon, kotoaan oppinut mallin. Yhdessä ollaan oltu 30 vuotta. Ja minä kestän ja joustan.

Vierailija
6/70 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mykkäkouluja ja pahempaakin.

Vierailija
7/70 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsut tai muuten mieleltään vikaiset tuota harrastaa. Oma isä oli tällainen. Jos ei opi siitä pois, älä jaa elämääsi sellaisen kanssa. Neuvona vain.

Vierailija
8/70 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mmmm on tutun kuuloista. Minun puoliso mylläkouluilee tämän tästä. Saattaa olla puhumatta kuukausia. Ennätys on ollut 1,5 vuotta.

Syitä puhumattomuuteen: olen astunut kengällä ulko-oven kynnyksen päälle ( kynnykseen ai saa astua kengillä, eikä sukat jalassa, koska kynnykseen tulee naarmuja) tai olen omilla rahoilla ostanut kotiin jotain (viime vkolla ostin leipägrillin ja se miellyttänyt miestä)

Vuosien varrella vaan on mylkäkoulujen syyt menneet naurettavammaksi, puhumattomat kaudet pitenevät.

Sairasta tuon, kotoaan oppinut mallin. Yhdessä ollaan oltu 30 vuotta. Ja minä kestän ja joustan.

Miksi?

Vierailija
9/70 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuhlaat koko elämäsi tollaseen paskaan?

Vierailija
10/70 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä oli tuollainen. Onneksi on ex.

Vierailija
11/70 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea kysymys kuuluu: miksi TUHLASIT?

Ei taida olla enää mikään tyttönen tuo vastaaja ja tuossa iässä on ihan sama miten elämänsä muutamat viimeiset vuodet kuluttaa.

Vierailija
12/70 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sun tehtävä ei ole arvailla. Koeta irrottautua tuosta kuviosta kokonaan. Mene tekemään jotain, josta itse tykkäät. Tarkoitan, että oikein panostat omaan hyvinvointiisi. Luota siihen, että mies kertoo sinulle, jos joku on vialla. Älä ajattele tuota henkisenä väkivaltana, äläkä ajattele sitä ollenkaan. Varsinkaan älä vedä mitään yhtäläisyysmerkkejä oman aikaisemman taustasi kanssa. Miehesi ei ollut siellä, eikä ole siitä vastuussa. Usko, mitä mies sanoo. Eli jos hän sanoo, ettei jaksa kertoa, mikä mättää, hän ei jaksa. Ehkä hän jaksaa joskus, ehkä ei. Ajattele, että se ei ole sinun asiasi. Jos/kun puhut miehellesi, koeta tehdä se normaalilla äänensävyllä, äläkä loukkaavasti. Tärkeintä on, että et tee itsestäsi uhria, vaikka miehesi käyttäytyykin noin.

Vierailija
13/70 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistien keinoja

Vierailija
14/70 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi,mua ihan naurattaa ajatus aikuisesta miehestä mököttämässä sohvan nurkassa HUPPU päässä kännykkää selaamassa.

Vierailija
15/70 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin annoit sille pimpaa tai suikkarin viimeks?

Vierailija
16/70 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea kysymys kuuluu: miksi TUHLASIT?

Ei taida olla enää mikään tyttönen tuo vastaaja ja tuossa iässä on ihan sama miten elämänsä muutamat viimeiset vuodet kuluttaa.

Voihan tuon kirjoittaja olla vaikka jopa alle 50-vuotias ja puolet elämästä vielä jäljellä.

Vierailija
17/70 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jaksatte näitä uhmaikäisen tasolle jääneitä ihmisiä elämässänne? En ymmärrä. Meillä on yksi ainutkertainen elämä.

Vierailija
18/70 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exä oli tuollainen. Onneksi on ex.

Tämähän se just on. Minäkin joskus googlettelin ihan hulluna ja yritin ns. korjata suhdetta, jossa oli tuota mykkäkoulua ja muutakin. Kaikki, joiden vastaavat ongelmat olivat ratkenneet, olivat eronneet. Nyt minäkin olen, ja se on helpotus. Onneksi ex on ex.

Vierailija
19/70 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole minun miehelläni tuollaisia episodeja. Jos hän kerrankin käyttäytyisi noin, niin nostaisin kytkintä, koska minua ei vain kohdella tuolla tavalla.

Vierailija
20/70 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatana mikä tyyppi ja kuinka olet tuollaisella lapsia mennyt tekemään niin täysin tyhmähän sinä olet. 

Sehän on täysin mielenterveys vikainen. Kukaan normaali ihminen ei tuollain käyttäydy. Nyt te tarvitsette apua ja viimeistäänkin pitää reagoida. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme