Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä miehiä viehättää pitkissä hiuksissa?

Vierailija
06.09.2013 |

Minulla on pitkät ja paksut hiukset. Yksi naapurini tiirailee minua (muka salaa) aina kun tullaan vastakkin tai kun he kulkevat pihamme ohi kun olemme siellä. Hän ei tervehdi minua koskaan, mutta kyylää kyllä.

Hänen vaimollaan on poikatukka. En jaksa ymmärtää, mikä pitkissä hiuksissa kiinnostaa miehiä. Osaatteko kertoa? Miehet, ehkä? Ja ennen kuin väitätte, että kuvittelen vaan, useampi kaverini on kiinnittänyt huomiota samaan asiaan kun olemme olleet terassillamme.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 01:54"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 01:50"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 01:46"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 01:44"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 01:34"]

On tuksullakin pitkät hiukset... Ooh...

[/quote]

Ne on hiuslisäkkeet

[/quote]

Niin? Mut ne on pitkät...

[/quote]

On joo, mutta aidot ja oikeat ne pitää olla kuten tisutkin. Muuten on kuin muovinukkea halaisi.

[/quote]

Ihan kuin sullakin olis varaa vaatia... 

[/quote]

Mitä ihmettä, onko sekin jo kohtuutonta jos toivoo naiselta luomutissejä ja - hiuksia?

Vierailija
22/44 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 02:01"]

[/quote]

Ne on hiuslisäkkeet

[/quote]

[/quote]

On joo, mutta aidot ja oikeat ne pitää olla kuten tisutkin. Muuten on kuin muovinukkea halaisi.

[/quote]

[/quote]

Mitä ihmettä, onko sekin jo kohtuutonta jos toivoo naiselta luomutissejä ja - hiuksia?

[/quote]

Voithan sä toivoa vaikka mitä, mutta vaatia et voi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 02:38"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 02:01"]

[/quote]

Ne on hiuslisäkkeet

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Voithan sä toivoa vaikka mitä, mutta vaatia et voi. 

[/quote]

Kyinka niin en voi? Miehenä eli ihmisenä eli Jumalan kuvana voi ihan mitä vain...

Vierailija
24/44 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- naisellisuus

- miehet saa hiplata

- kauneus

- kiilto

t. perinteinen SUOMI-nainen, joka ei ikinä leikkuuta lyhyeksi hiuksiaan enkä anna tyttärienikään leikkuuttaa hiuksiaan lyhyeksi...

Vierailija
25/44 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pitkät hiukset kans, eikä kukaan mies ole niitä kyllä hiplannut. 

Vierailija
26/44 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei osaa analysoida himojaan. Sanovat vaan, että "no kun ne vaan on paremmat".

Vierailija
27/44 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä pitkät hiukset korostaa useimmiten kasvonpiirteitä paremmin kuin lyhyet! Todella harva nainen oikeasti sopii lyhyeen tukkaan, epäilen tätä syyksi.... Vaikka ne jotka siihen lyhyeen sitten sopii, sopii siihen TODELLA hyvin!

Tosin itse nainen, joten enpä mene vannomaan että tämä miesten mielipide.

Vierailija
28/44 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monella on  pidennykset nykyään. Että se siitä aitoudesta :D

Vierailija
29/44 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin pitkät hiukset on naisilla todella kauniit, vaikka itsekin nainen olen. Miehillä en sen sijaan tykkää pitkästä tukasta ollenkaan. Näyttää jotenkin liian hipiltä. Vihjaan aina omalle miehelleni, että olis taas aika leikata letti, kun tukka alkaa roikkua olkapäillä.

Vierailija
30/44 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pitkät paksut hiukset, josta kuulen kehuja välillä, mutta sekä eräs entinen poikaystävä että nyt nykyinen aviomies ovat ehdottaneet jos leikkaisin lyhyeksi... On mulla lyhyetkin ollut. Sopii nekin kyllä...

Vierailija
31/44 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin pitkät hiukset mutta silloin näytän enemmän rölliltä tai joltain hevibändin keulakuvalta kuin kaunottarelta.

Joillain naisilla lyhyet hiukset voivat olla kauniit. Katsoiko joku viimeisimmän suomessa näytetyn america next top model? En koskaa ajatellut että se Brittani joka voitti olisi mikään ihmeellisempi mutta kuinn vikassa jaksossa tuli oli lyhyet hiukset niin en saanut katsetta irti.

Vierailija
32/44 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 09:27"]

Sillä pitkät hiukset korostaa useimmiten kasvonpiirteitä paremmin kuin lyhyet! Todella harva nainen oikeasti sopii lyhyeen tukkaan, epäilen tätä syyksi.... Vaikka ne jotka siihen lyhyeen sitten sopii, sopii siihen TODELLA hyvin!

Tosin itse nainen, joten enpä mene vannomaan että tämä miesten mielipide.

[/quote]

Olen samaa mieltä. Olen itse sellainen pullanaama, että mielestäni pitkät hiukset ovat armollisemmat kasvoilleni. Ei hiusten tarvitse tietenkään alaselkään ulottua, mutta mielestäni näytän paremmalta, kun hiukset yltävät ainakin solisluihin.

Lyhyet hiukset vaativat hienostuneet tai selkeät  kasvonpiirteet, jollaiset on esimerkiksi Audrey Tautoulla tai Mia Farrow'lla. Minua isoine nenineni lyhyet hiukset eivät valitettavasti imartele. Olen kokeillut. Tämä on kuitenkin vain minun henkilökohtainen esteettinen näkemykseni, eikä minulla ole mitään sitä vastaan, että joku kokee lyhyiden hiusten korostavan kauniisti perunanenäänsä tai paksua kaulaansa. Minusta on myös ihan okei, että joku arvostaa elämässään enemmän lyhyiden hiusten käytännöllisyyttä ja helppoutta. Minustakin tuntuu usein, että pitkät hiukset vain roikkuvat tiellä ja latvat menevät helposti huonoon kuntoon, mutta vaikutus kasvonpiirteisiini on silti mielestäni niin tärkeä, etten halua ihan lyhyitä hiuksia.

Vierailija
33/44 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniille ja sirokasvoisille sopii lyhyt. Kuten Halle Berry ja Audrey Tautou. Koska lyhyempi malli on vaativampi.

Vierailija
34/44 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. Leukapituinen viistetty wag tai latvoista oikein muotoon leikattu takaa lyhyempi a-linjainen polkka imartelee nimenomaan pyöreänaamaisia ja vahvaleukaisia, koska se saa piirteet näyttämään terävämmiltä.

Vierailija
35/44 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin on hyvä pyyhkiä spermat. Vaikkei niin pääsiskään koskaan tekemään on kiva haaveilla :)

Vierailija
36/44 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan ne paljon nätimmät kuin kynitty poikatukka.

Vierailija
37/44 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet että tiirailee juuri hiuksiasi?

Vierailija
38/44 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 21:51"]

Mistä päättelet että tiirailee juuri hiuksiasi?

[/quote]

Näinpä. Millainen rintavarustus ?

Vierailija
39/44 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan Paavali Sanassakin toteaa, että hiukset ovat naisen kaunistus...

Minä haluaisin, että vaimoni antaisi hiustensa kasvaa - mutta eihän tämä (lyhyt letti on kuulemma käytännöllinen).

Vierailija
40/44 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset on naisellista. Kyllähän jotkut miehet on ihan vimmassa poikatukkaisistakin. Kyllä niitä miehiä riittää sekä pitkä- että lyhythiuksisillekin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi