Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tyylikkäimmät bloggaajat?

Vierailija
06.09.2013 |

mikä paras sisustusblogi? entä muotiblogi? itse tykkään ruotsalaisista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt käyvätkö tietyt bloggaajat itse kehumassa itseään täällä? joistain bloggaajista kuten Mungosta on monta haukkumiskeskustelua mutta Adalmiinaa ja Walk-in closet of pure love bloggaajaa lähinnä vain kehutaan ja Didem löytyy täällä lähes jokaisesta "kaunein bloggaaja" "kaunein suomalainen" ketjusta. Miksi? Vaikuttaa siltä että kävisivät itse kehumassa itseään tai pyytävät ystäviään tekemäännäin. Kumpikaan ei näytä kimpaantuvan kommenteista joten haluavat kai sitten uusia lukijoita myös mammapalstalta, kaikenlainen huomio ilmeisesti tervetullutta? kovasti ihmetyttää kun kaikkia muita bloggaajia haukutaan mutta kahden yllämainitun ulkonäköä lähinnä vain kehutaan, tuskin on sattumaa :)

Vierailija
2/6 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janica-Minna Mäkäräinen

(Tällä yritän herättää keskustelua siitä, miksi lähes kaikilla huippumuotibloggaajilla on varakas tausta, eikä olla mitään peräkylän Janicoja)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan Didem nyt todella kaunis, vaikkei tyylistään tai blogistaan tykkäisi.

Eniten minun tyylisiä suomibloggareita ovat Tyylialkemisti, Youfeelinit ja Issues-Inke.

Vierailija
4/6 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varaton ja kirjoitan blogia köyhästä elämästä, köyhien ja ongelmaisten elämästä. Ei ole tyyliä, vaikka voisi yrittää alkaa bongata jossain kirppareilla ja tehdä niistä tasokasta blogia. En kuitenkaan tee, tehkööt joku muu...

Vierailija
5/6 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO VÄRIKÄS PIPSA TIETENKIN

Vierailija
6/6 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Didem :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi