Kuinka paljon sinulla on varallisuutta?
Kaksikymppisten säästöjä käsittelevästä ketjusta heräsi kiinnostus.
Paljonko on varallisuutesi (varat-velat)?
Ikä?
Perhe?
Kommentit (214)
Kallion asunto myös täällä,vähän vielä lainaa jäljellä eli varallisuus n 200000
N40 pienipalkkainen
n. 200 000 nettovarallisuus, puolisolla saman verran.
t. N48
Noin 350 000 euroa
N39, avoliitossa, ei lapsia
Hei,
saako kysyä, miten ihmisillä voi olla näin isoja summia varallisuutta?
Onko perintöä, vai joskus hyvään saumaan tehtyjä asuntokauppoja vai mitä? Minulla on rahastoissa noin 3000 e säästöjä, kulutusluottoa on jäljellä 4600 euroa + Visalle maksettavaa 500 euroa.
En omista asuntoa, auto on halpa rutku. Olen aina asunut vuokralla, koska en saisi takaajaa pankkilainaan. ( vanhemmat köyhiä) En myöskään ole osannut /ymmärtänyt säästää. Voisiko asuntolainan saada ilman takausta jos säästäisi tarpeeksi?
Minulla ei ole lapsia, asun itsekseni. Kaiken järjen mukaan jotain pitäisi kai pystyä säästämäänkin.
- N, 34 v, naimaton
tyhjätasku mutta muistoja kerätty kirjoitti:
Hei,
saako kysyä, miten ihmisillä voi olla näin isoja summia varallisuutta?
Onko perintöä, vai joskus hyvään saumaan tehtyjä asuntokauppoja vai mitä? Minulla on rahastoissa noin 3000 e säästöjä, kulutusluottoa on jäljellä 4600 euroa + Visalle maksettavaa 500 euroa.
En omista asuntoa, auto on halpa rutku. Olen aina asunut vuokralla, koska en saisi takaajaa pankkilainaan. ( vanhemmat köyhiä) En myöskään ole osannut /ymmärtänyt säästää. Voisiko asuntolainan saada ilman takausta jos säästäisi tarpeeksi?
Minulla ei ole lapsia, asun itsekseni. Kaiken järjen mukaan jotain pitäisi kai pystyä säästämäänkin.
- N, 34 v, naimaton
Ihan omasta palkasta säästettyjä rahoja sekä palkkarahoilla tehtyjen sijoitusten arvonnousuja (mutta ei mitään huikeita onnenkantamoisia, vaan tasaista arvonnousua). Toki opiskelin DI:ksi, ja bruttopalkka on sen vuoksi nykyisin yli viisi tonnia kuukaudessa.
Ei aduntolainaan tarvitse takaajia, jos omia säästöjä on tarpeeksi.
Nettovarallisuus noin €850t. Puolet on omaa ja toinen puolisko puolison kanssa yhteisomistusta.
N47
Täti on kuollut.Perin omaisuudesta 1/20.
En tiedä mitä oli tädillä varallisuutta.
52v. ja ei ole kuin velkaa. Onneksi en meinaa elää enää pitkään. Ei yksinkertaisesti ole varaa elää kovin paljon vanhemmaksi.
Noin 190000€. Tienasin parisataa tuhatta rahapelejä pelaamalla netissä. Nyt on kyllä bonukset jo niin huonoja ettei enää tienaa yhtään.
Nettovarallisuus noin 220 000e. M38. Asun vuokralla, vuokra vain 340e/kk. Ei kannattane ostaa asuntoa tästä kaupungista. Voisi tulla myyntitappiota kymmeniä tuhansia , jos joutuisikin yllättäen muuttamaan toiselle paikkakunnalle.
Säästöjä tarkalleen 46 500, mutta velkaa 180 000, eli reippaasti miinuksella ollaan.....
N44, yh
~30 000 euroa pörssissä
~20 000 euroa asunnossa pääomaa (Velkaa tietenkin jäljellä paljon, mutta ton verran jää käteen jos hinta ei ole noussut)
~1 000 euroa käyttötilillä
Ikä 30v
Bruttopalkka 3 500 e/kk
Avovaimolla 25 000 euroa enemmän pörssissä.
Lapsia olisi kiva hankkia 5 vuoden sisään.
Vauva onkin rikkaiden leikkikenttä ❤️
Vierailija kirjoitti:
Velaton talo, josta myydessä voisi saada n. 450000€. Rakentamaton tontti Espoossa, arvo n. 150000 €. Pankkitileillä n. 115000 € odottamassa seuraavaa sopivaa sijoituskohdetta.
Ei muutakaan velkaa.
Ei perittyä omaisuutta. Ei perhettä.
M47
Ilmankos on omaisuutta kun ei ole perhettä, eikä ilmeisesti ole ollut entistä vaimoakaan varastamassa puolta.
Ottakaa oppia muutkin miehet jos haluatte vaurautta ja hyvän elämän.
Vähän toista milliä jos kaikki lasketaan, ehkä puolitoista. Suurin osa on kyllä kiinni seinissä ja maassa. Ei ole velkaa mutta olen jo 6-kymppinen ukko eikä sitä tässä iässä pidä enää ollakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varallisuus: 12'000 euroa.
Ikä: 25-vuotta.
Perhe: Ei ole, eikä tule.Miten voi olla noin paljon rahaa tuossa iässä? Ovatko vanhempasi rikkaita vai oletko työelämässä? :o
N20
25 vuotiasko muka työelämässä. 😲. Ehei tyttöseni ei voi olla. Miksi luulet tuommoisia ❓
Nettovarallisuus n. 700000 euroa
29v.
2v. lapsi ja toisen la joulukuussa