Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tukiryhmää keskisellä käyneille?

Vierailija
06.09.2013 |

Vertaistukea kaipaisin. Netissä. Minusta ei ole vielä livenä sanomaan että hei olen Netta ja olen käynyt Tuurin kyläkaupassa. Hävettää ja tuntuu nololta. Mistä tukea?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 18:22"]

teidän jutut on aivan kuin koulukiusaajilla. Hävetkää.

[/quote]

niinhän me hävetäänkin. Juuri sitähän koko keskustelu käsittelee.

Vierailija
22/37 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktatietoa että kela nimenomaan EI korvaa. Sehän tässä ongelma onkin. Vesa järkkää itse sopeutumisvalmennuskursseja kesäisin mutta kela ei ongelmaa tunnusta eikä sieltä heru senttiäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopeutumisvalmennuskursseja. Just. 

Vierailija
24/37 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Taidan nyt sitten tarvita tämän ansiosta asiattomien häpeäjien ryhmää. 4

Vierailija
25/37 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesa ei o. ole mikään kuolemansairas, vaan sillä on rytmihäiriöitä. JOten jatketan juttua, naiset. Mene sinä tiukkapipo hieromaan anustasi.

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 17:49"]

Mun mielestä tämä on juuri tällä hetkellä epäkorrekti aihe keskustella. Menkää itseenne ja pitäkää mölyt mahassanne.

Pikaiset paranemiset Vesalle.

[/quote]

Vierailija
26/37 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minä kans yritin hakea tukea kelalta, mutta ei herunut :( Käyn kalliilla yksityisellä psykoterapeutilla. Tuurissa käytiin vuonna 2010, ja siitä asti olen kärsinyt post-traumaattisesta stressireaktiosta. Ostin sieltä muistaakseni jotain hiuslisäkejuttuja.

Vierailija
27/37 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ray tukee sova-leirejä. Ittellä kova kynnys lähteä kun pitäisi yöpyä joulumaassa.

Vierailija
28/37 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 18:32"]

Vesa ei o. ole mikään kuolemansairas, vaan sillä on rytmihäiriöitä. JOten jatketan juttua, naiset. Mene sinä tiukkapipo hieromaan anustasi.

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 17:49"]

Mun mielestä tämä on juuri tällä hetkellä epäkorrekti aihe keskustella. Menkää itseenne ja pitäkää mölyt mahassanne.

Pikaiset paranemiset Vesalle.

[/quote]

[/quote]

Niin miksi ihmiset on heti kuoppaamassa vesaa ja vaatimassa kunnioitusta vainajille? Ei o eka eikä vika kerta kun tää isäntä käväisee lasareetin kautta. 

Vierailija
29/37 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen, että tietyillä ihmisillä on nyt tarve kuopata Vesku ennen aikojaan. Yritetään peittää sitä, että on ehkä tullut ikuistetuksi keskisen turvakameraan. Pelko persuuksissa niin kova, että ollaan hautaamassa koko keskinen elävältä. HALOO onko tuo teidän suhtautuminen ihan tervettä? Pitäisikö ehkä katsoa peiliin ja tunnustaa tosiasiat. Hakea apua. Ei Vesan hautaaminen elävältä ole mikään ratkaisu!

Vierailija
30/37 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jouduin pakkohoitolähetteellä mielisairaalaan kaksi päivää Keskisellä vierailun jälkeen. Näin niitä asiakaskunnan tyyppisiä ihmisiä joka puolella, jopa kotonamme ja olin aivan hysteerinen järkytyksestä.

Vierailija
31/37 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo Keskinen ihan kunnossa ole muuten kuin että rytmihäiriöitä on... On kyllä melkoisessa kuosissa nykyään, pysyisi erossa viinaksista kun vanhentunut silmissä ja silmäpussitkin melkoiset, kasvoista huomaa elämäntavat... Hommaisi itsensä kuntoon ja kunnollisen naisen noiden köyhien maiden nuorten sijaan niin voisi elämä kukoistaa hänelläkin mukavammin.

En viitsi osallistua tähän Tuurin mollaamiseen, siellä kuitenkin on ihan tavallisia ihmisiä töissäkin ja käy asiakkaana.. Aika väsynyttä läppää muutenkin:)

Vierailija
32/37 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, kehtaat vielä mainostaa asiaa. Et sinä tukiryhmää kaipaa vaan piiskaa!

Vierailija
33/37 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia lääkäreitä teillä oikein on, jos Kela ei hyväksy hakemuksia?

Minulla tuli juuri viikolla B-lausunon perusteella hyväksytty päätös kuntoutustuesta.

Kävin Tuurissa kesällä 2010 ja vuosi siitä alkoi oireilu. Aluksi painjaisia, sitten päivittäisiä ahdistus- ja paniikkikohtauksia, jotka usein sattuivat kaupassa, pahin taisi olla paljon Tuuria muistuttavassa Tarjoustalossa. Viimeinen niitti oli, kun töissä työpaikan odotushuoneen televisiosta tuli Tuuri-televisiosarjan mainos. Kuulin sen ja aloin kiljua, huutaa ja juosta ympäriinsä hysteerisena. Itse en kohtauksesta muista mitään ja tästä heti jäin sairaslomalle ja nyt sitten alkoi kuntoutustuki.

Ai niin, lääkärini kertoi, että hänellä on yhä enenevissä määrin näitä kyläkaupasta mielensä järkyttäneitä potilaita. Yleisiä ovat juuri ahdistus- ja paniikkioireet, posttraumaattinen stressireaktio, onpa joillain puhjenut jopa psykoosi. Lääkärini mukaan nykyisillä diagnoosimäärtelmillä skaala on niin laaja, että olisi diagnostisisesti järkevää, jos Keskisestä oireileville olisi oma diagnoosinsa ja siten Käypä hoito-suosituksensa. Tätä hän aikookin viedä kollegavaikuttajiensa kautta eteenpäin. Joten teilläkin, jotka ette apua ole saaneet, on toivoa!

Vierailija
34/37 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaahhahahahahaaaa!!!

For ye all hillbillyes and red necks, white trash parasites...

Se ON karmee paikka. Tai ei se paikka, mutta ne ihmiset. x)

Vierailija
35/37 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 05:09"]

Millaisia lääkäreitä teillä oikein on, jos Kela ei hyväksy hakemuksia?

Minulla tuli juuri viikolla B-lausunon perusteella hyväksytty päätös kuntoutustuesta.

Kävin Tuurissa kesällä 2010 ja vuosi siitä alkoi oireilu. Aluksi painjaisia, sitten päivittäisiä ahdistus- ja paniikkikohtauksia, jotka usein sattuivat kaupassa, pahin taisi olla paljon Tuuria muistuttavassa Tarjoustalossa. Viimeinen niitti oli, kun töissä työpaikan odotushuoneen televisiosta tuli Tuuri-televisiosarjan mainos. Kuulin sen ja aloin kiljua, huutaa ja juosta ympäriinsä hysteerisena. Itse en kohtauksesta muista mitään ja tästä heti jäin sairaslomalle ja nyt sitten alkoi kuntoutustuki.

Ai niin, lääkärini kertoi, että hänellä on yhä enenevissä määrin näitä kyläkaupasta mielensä järkyttäneitä potilaita. Yleisiä ovat juuri ahdistus- ja paniikkioireet, posttraumaattinen stressireaktio, onpa joillain puhjenut jopa psykoosi. Lääkärini mukaan nykyisillä diagnoosimäärtelmillä skaala on niin laaja, että olisi diagnostisisesti järkevää, jos Keskisestä oireileville olisi oma diagnoosinsa ja siten Käypä hoito-suosituksensa. Tätä hän aikookin viedä kollegavaikuttajiensa kautta eteenpäin. Joten teilläkin, jotka ette apua ole saaneet, on toivoa!

[/quote]

Kiitos aamun nauruista :D

Vierailija
36/37 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset köyhät vinkuu täällä taas.

Vesalla on upea kartano, Ferrareita, Mersuja ja rahaa kuin roskaa. Teillä on lastulevytalo, Seat, Sokoda tai saksantuonti-BMW ja pirunmoinen asuntolaina, hoh hoh hoo.

Tehkää itse perässä, vätykset.

Vierailija
37/37 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä tiiä.. Mä kävin siel first time niin joskus 2007 ja se jäi siit päälle ja sit year by year on tullu skulattuu siel uudestaan ja uudestaan. Emmä tiä niinku et onks tää joku broblem, mut jos mä jossain kohtaa haluun lopettaa nii olis hyvä olla sellanen .. mikä se on? Vertaistukiryhmä. Mut täl hetkel, mind your own business guys. Tuuri, love and rock'n roll...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi