Mitä asiaa vastaan teini-ikäisesi viimeksi kapinoi?
joko teidän vanhempien ohjetta tai kieltoa tai sitten opettajan tai muun henkilön antamaa ohjetta tai kieltoa (voi olla pienikin asia)
Miten suhtauduit?
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 16:12"]
Kun en antanut hänelle kotiintuloaikaa koiranulkoilutuslenkiltä. Vaatimalla vaati että sano nyt kauan saan olla. Heitin sitten lonkalta että jos vaikka tunti olisi sopiva. Johon teini ovet paukkuen että mähän oon kuule just ihan niin kauan kuin haluan. Huokaus.
[/quote]
ne hormonit, ne hormonit...
suihkussakäymistä vastaan.
Sitten sain hepulin ja totesin, että en suostu haistelemaan ruokapöydässä hieltä haisevaa jätkää ja passitin suihkuun.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 16:12"]
Kun en antanut hänelle kotiintuloaikaa koiranulkoilutuslenkiltä. Vaatimalla vaati että sano nyt kauan saan olla. Heitin sitten lonkalta että jos vaikka tunti olisi sopiva. Johon teini ovet paukkuen että mähän oon kuule just ihan niin kauan kuin haluan. Huokaus.
[/quote]
siis JUST niin. Ne on siis NIIN tollasia :)
19v tyttäreni lähti ilman lupaani helsinkiin ja siitä vielä tallinnaan... :( todella vihainen olen tästä tempauksesta näitä on riittänyt jo vaikka kuika paljon. nukkuu yönsä ties missä, kielloista huolimatta viettää arkipäivisin aikaa kavereilla ja jopa viikolla jää sinne yöksi. omillaan kun asuu niin eihän tuota voi enää samalla tavalla vahtia kun kotona asuessa. jotain kurin palautusta kyllä tarvitaan ja nopsaa
[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 16:37"]
19v tyttäreni lähti ilman lupaani helsinkiin ja siitä vielä tallinnaan... :( todella vihainen olen tästä tempauksesta näitä on riittänyt jo vaikka kuika paljon. nukkuu yönsä ties missä, kielloista huolimatta viettää arkipäivisin aikaa kavereilla ja jopa viikolla jää sinne yöksi. omillaan kun asuu niin eihän tuota voi enää samalla tavalla vahtia kun kotona asuessa. jotain kurin palautusta kyllä tarvitaan ja nopsaa
[/quote]
Ei kai ole tosissasi? ap tarkoittaa vähän nuorempia teinejä...
Verbaalisesti tuo mun teini ei kapinoi, mutta teoillaan sitäkin enemmän.
Johtunee varmaan masennuksestaan :(
Ei kapinoi ollenkaan, kun ei ole kieltoja eikä ohjeita meillä, mutta yleisesti on angstituulella toisinaan. Poika on ja 16. Koulussa mallioppilas.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 17:27"]
Ei kapinoi ollenkaan, kun ei ole kieltoja eikä ohjeita meillä, mutta yleisesti on angstituulella toisinaan. Poika on ja 16. Koulussa mallioppilas.
[/quote]Onneksi hän on poika, ei tarvii pelätä pollan sprakaamista niin paljoa...
Avioeroamme. Sanoin, että voi voi näin se nyt vaan menee
[/quote]
Onko teillä siis ns. vapaata kasvatusta, että saa tehdä mitä huvittaa vai?
[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 17:29"]
[/quote]Onneksi hän on poika, ei tarvii pelätä pollan sprakaamista niin paljoa...
[/quote]
Saisiko suomeksi? mitä tarkoitat?