No niin, mitäpä Artekkia teillä on kotona?
Kommentit (33)
siis olette ostaneet artekista? mä olen ostanut stringejä, kukkapuroa, tapiovaaraa, aarniota, mutten mitään artekia. en edes tiedä, mitä artek on.
Ei mitään. Mä en jotenkaan tykkää siitä muotoilusta. Se on liian arkisen ja laitosmaisen näköistä.
Muutama Aallon jakkara. Joskus oli ruokapöytä ja tuolit mutta ne jäi exälle.
Ruokapöydän tuolit, jotka olen saanut lapsuudenkodista ja (hui kamala) maalannut paremmin muuhun sisustukseen sopiviksi. Muuta ei ole eikä varmaan tulekaan, tyyli ei ole oikein omaan eikä varsinkaan miehen makuun.
milloin artekia on alettu ostamaan koteihin? en muista että lapsuudessa oli kellään.
Aallolta vaan: satulavyötuoleja 4kpl ja niille pöytä, tosi vanhat pari niitä jakkaroita ja sitten vielä toiset 4kpl 69-tuoleja (piti tarkastaa netistä mikä malli :-D ) saatu joskus perintönä.. Ja niin kans yksi nojatuoli löytyy. En erityisemmin edes tykkää noista kalusteista mut kyllä ne tossa menee.
Jakkaroita. En tykkää Aallon huonekaluista vaan enemmän anonyymistä tavarasta. Tanskalainen muotoilu viehättää silmää enemmän.
aallon jakkara ja stringin hyllyjä. lapsuudenkoti oli/on artekin tuotteita (lähinnä siis aaltoa) pullollaan.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 16:01"]
milloin artekia on alettu ostamaan koteihin? en muista että lapsuudessa oli kellään.
[/quote]
Olen kasvanut 70-luvulla Helsingissä ja meillä oli Aallon huonekaluja. Itse en pidä hänen tyylistä pätkääkään. Kaikki olen myynyt mitä olen perintnä saanut. Ihan hyvät rahat niistä sai.
Mulla on Aallon jakkaroita ja ruokapöydän tuoleja, tarkoituksena on ostaa vielä ruokapöytäkin ja lisää ruokapöydäntuoleja siihen.
Lisäksi Aallon suunnittelemia valaisimia.
Kalliitahan nuo on eli ihan koko sisustusta ei ole minulla varaa ostaa kerralla Artekista.
Ja kun joku pohti Artekin määritelmää, Artek-merkkisiä tuotteita myydään myös Stockmannilla, Vepsäläisellä ja Finnish Design Shopissa
33 jatkaa: minullakin osa on perintöhuonekaluja, 1960-luvulta. Edelleen niilläkin olisi erittäin hyvä jälleenmyyntiarvo.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 14:37"]
artek on liikkeen nimi, joka myy eri suunnittelijioden tuotteita. kyllä on mammoilla taas puurot ja vellit sekaisin.
[/quote]
Kenelle tää oli tarkoitettu? Kysyttiin Artekkia ja vastaukset on sen mukaisia?