Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen heikkolahjainen ja naimisissa kysy elämästäni.

Vierailija
06.09.2013 |

Mitä haluaisit tietää?

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on epäilyksiä omista kyvyistä, olisi hyvä saada tietää mikä se äo on. 80? 90? 100? Se ainakin kertoisi tarkan arvion, jos lukemista on kysymys.

Voi olla, että "heikkolahjainen" on kasvuiässä joutunut kokemaan itsetuntonsa nujertamista ja siksi usko omiin kykyihin on lopulta kuollut. Jos ei sitä mikään ole tukenut vaan päin vastoin on koko ajan todistettu että sinusta ei ole mihinkään, verrattu epäedullisesti toisiin. Kokemusta on...

Hienoa on jos joku on pystynyt perustamaan oman yrityksen, vaikka olisi ollut heikkolahjaisuuden tuntemuksia. Silloinhan ne eivät meinaa mitään! Ei muuta kuin yrittää omilla avuillaan! 

Vierailija
82/87 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulta on vaikea kysellä kun olet ihan itse jo kertonut kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sä olet heikkolahjainen, naimisissa ja yrittäjä. Mikä on muuttunut?

Vierailija
84/87 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on epäilyksiä omista kyvyistä, olisi hyvä saada tietää mikä se äo on. 80? 90? 100? Se ainakin kertoisi tarkan arvion, jos lukemista on kysymys.

Voi olla, että "heikkolahjainen" on kasvuiässä joutunut kokemaan itsetuntonsa nujertamista ja siksi usko omiin kykyihin on lopulta kuollut. Jos ei sitä mikään ole tukenut vaan päin vastoin on koko ajan todistettu että sinusta ei ole mihinkään, verrattu epäedullisesti toisiin. Kokemusta on...

Hienoa on jos joku on pystynyt perustamaan oman yrityksen, vaikka olisi ollut heikkolahjaisuuden tuntemuksia. Silloinhan ne eivät meinaa mitään! Ei muuta kuin yrittää omilla avuillaan! 

"Heikkolahjaisuus" on niin epämääräinen käsite, että se ei sano kyllä mitään. ÄO olisi tarkka mittari, mutta ei sekään ratkaise. Tärkeintä on se, että yrittää tosissaan, sillä keinoin pääsee vaikka läpi harmaan kiven. Niin vain ap on monta vuotta valittanut, ettei mikään onnistu, ja nyt sai kuin saikin oman yrityksen pystyyn.

Vierailija
85/87 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, otetaan nämä puheet rohkaisuksi! Uutta asennetta kenties herää. Uutta lähtökohtaa.

Vierailija
86/87 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytärpuoli on just tällanen, ei viiti tehä mtn, kun ei "muka" osaa tai ymmärrä.

Vierailija
87/87 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heikkolahjainen ,mutta seurustelen normaalin miehen kanssa. Saa nähdä kauanko juttu kestää,kun hän huomaa ,että olen heikkolahjainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme