Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen heikkolahjainen ja naimisissa kysy elämästäni.

Vierailija
06.09.2013 |

Mitä haluaisit tietää?

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 14:05"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 13:25"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 13:18"]

Mitä muuta teet päivisin kuin olet vauvapalstalla? Eikö kyllästytä? Millä ilostutat itseäsi? Osaatko tehdä hyvää ruokaa? Miten läheisesi suhtauvat sun kotona loisimiseen? Käyttekö koskaan matkoilla?

[/quote]

Palstailen,luen kirjoja,puutarhatöitä milloin mitäkin. Kyllä aika usein kyllästyttää. Viinilasillesella ja hyvällä suklaalla ilahdutan itseäni. Läheiset on jo aikaa sitten ohittaneet tämän minun kotonaolon ehkä naapurit yms ihmettelee tätä. Käydään kotimaassa matkoilla ja joskus laivalla mutta ulkomailla ei oikeastaan käydä lainkaan.

[/quote]

Sinulla taitaa olla parempi jakso menossa? On nimittäin aika erilaista tekstiä tuossa kuin mitä yleensä kirjoitat.

[/quote]

Miten niin parempi jakso? aika samanlaista mun elämäni aina on ollut.

Vierailija
42/87 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 14:05"]

Hieno juttu, että olet yrittänyt jotain!

Tuo nro 3 viittasi esim. siihen, että halusit lapselle oman huoneen ja halusit hänet johonkin harrastukseen, mutta et tehnyt näitä koska mies ei halunnut. Ja ainakin tuo harrastus olisi ollut sinun järjestettävissä ilman miehen apua.

[/quote]

Omaa huonetta ei lapsella ole sitä en tiedä milloin sen saa mutta harrastuksessa kyllä käy joka viikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen ainakin saanut sen kuvan, ettet esim. fyysisesti jaksaisi puutarhatöitä ja että mietit hysteerisesti mitä muut ajattelevat sinusta/teistä (esim. et voi järjestää lapselle synttäreitä, etteivät muut lapset näe miten elätte).

Vierailija
44/87 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 14:09"]

No mä olen ainakin saanut sen kuvan, ettet esim. fyysisesti jaksaisi puutarhatöitä ja että mietit hysteerisesti mitä muut ajattelevat sinusta/teistä (esim. et voi järjestää lapselle synttäreitä, etteivät muut lapset näe miten elätte).

[/quote]

No en mä niin kauheasti jaksakkaan mutta pikku hiljaa kaikenlaista aina yritän. Ja en mä hysteerisesti ole koskaan miettinyt lähinnä olen miettinyt sitä miten tänne muutaman kaverin saisi synttäreille mahtumaan tosin lapsella ei tunnu mitään erityistä kaveria päiväkodissa olevan vaan leikkii kaikkien kanssa.

Vierailija
45/87 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen 39-vuotias vanhapiika, joka en lukuisista yrityksistäni huolimatta ole saanut miestä"

Kyllä sä varmaan olisit saanut ja saisit koska tahansa MIEHEN, eri asia sitten millaisia mihiä haluat ja tavoittelet. Jos ainoa tavoite on vain saada mies, ilman mitään vaatimuksia, kuka tahansa nainen saa koska tahansa miehen. Ei välttämättä tasokasta eikä edes fiksua, mutta miehen. Jos miehelle asettaa jotakin vaatimuksia, niin kuin useimmat tekee, valikoima vähenee ja on suurempi todennäköisyys ettei vaatimuksia vastaavaa miestä (vapaana) löydy. Mitä korkeammat vaatimukset, sitä vähäisempi valikoima.

Jos ainoa kriteeri on, että on saatava mies, sellaisen saat jo tänä viikonloppuna mutta älä valikoi äläkä katso ulkonäköä, käytöstapoja, koulutusta, työllisyytta tai asumismuotoa, johan alkaa löytyä mies sullekin.

Vierailija
46/87 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 14:08"]

[/quote]

Parempi jakso ehkä mielialasi suhteen? Koska tosiaan nyt näytät kirjoittavan elämäsi varsin realistisen ja positiivisenkin oloisesti. Välillä taas olet kirjoittanut kovin masentuneen ja ahdistuneen oloisia tekstejä joissa mietit itsemurhaa tai perheen jättämistä ettei lapsesi joudu kärsimään siitä kun olet työtön jne. 

Vierailija
47/87 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtiko yksi asia toiseen?

Vierailija
48/87 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 14:23"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 14:08"]

[/quote]

Parempi jakso ehkä mielialasi suhteen? Koska tosiaan nyt näytät kirjoittavan elämäsi varsin realistisen ja positiivisenkin oloisesti. Välillä taas olet kirjoittanut kovin masentuneen ja ahdistuneen oloisia tekstejä joissa mietit itsemurhaa tai perheen jättämistä ettei lapsesi joudu kärsimään siitä kun olet työtön jne. 

[/quote]

No ei mun mielialani ole muuttunut. Kyllä mä edellenkin pidän aika turhana elämääni ja suren sitä etten pysty itse itseäni elättämään mutta sen sitten näkee jaksaako elää vai ei.

Vierailija
49/87 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 14:26"]

Johtiko yksi asia toiseen?

[/quote]

Mitä tarkoitat?

Vierailija
50/87 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa, että olet heikkolahjainen kirjoitustesi perusteella. Ilmaiset itseäsi hyvin kirjallisesti. Miten koulussa meni muissa aineissa kuin matematiikassa?

Vierailija
51/87 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat hyvin ja kieliopillisesti oikein, epäilyttää tuo heikkolahjaisuus.

Vierailija
52/87 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sun täytyy alkaa bloggaamaan elämästäsi ja ajatuksistasi. Sitä kautta voi vähitellen saada ihan tulojakin. Minä tykkäisin ainakin lukea, kun olet niin hyvä kirjoittaja.

Vierailija
53/87 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestät varmaan vihreitä tai vasemmistoliittoa?

Vierailija
54/87 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 13:28"]

Ei nykyaikana käytetä sanaa heikkolahjainen. 

[/quote]

Niinpä. Korrekti muoto on "aivotoimintarajoitteinen".

Vierailija
55/87 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää tyyppi on töissä täällä ja yrittää herättää keskustelua.

Vierailija
56/87 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mun eräs ystävätär on myös heikkolahjainen (kolmekymppinen n) ja hän käyttää itsestään termiä heikkolahjainen. En sitten tiedä onko psykiatri sitä sanaa käyttänyt. Hän on tosin eläkepaperit saanut, koska ei kouluttamattomuuden ja heikkolahjaisuuden vuoksi saanut mitään duunia koskaan, joten oli turha roikottaa työkkärissä. Hän oli käynyt ns. mukautetutn peruskoulun, jossa saa paljon anteeksi virheitä, kuulemma. Hän on kuitenkin nyt eläkkeellä ollessaan pystynyt käymään autokoulun ja on ajokortin omistaja.

Vierailija
57/87 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 14:32"]

Vaikea uskoa, että olet heikkolahjainen kirjoitustesi perusteella. Ilmaiset itseäsi hyvin kirjallisesti. Miten koulussa meni muissa aineissa kuin matematiikassa?

[/quote]

Reaaliaineet sujuu hyvin ja kielet kohtalaisesti mutta matematiikka ja kirjanpito yms huonosti.

Vierailija
58/87 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 15:25"]

[/quote]

Mun eräs ystävätär on myös heikkolahjainen (kolmekymppinen n) ja hän käyttää itsestään termiä heikkolahjainen. En sitten tiedä onko psykiatri sitä sanaa käyttänyt. Hän on tosin eläkepaperit saanut, koska ei kouluttamattomuuden ja heikkolahjaisuuden vuoksi saanut mitään duunia koskaan, joten oli turha roikottaa työkkärissä. Hän oli käynyt ns. mukautetutn peruskoulun, jossa saa paljon anteeksi virheitä, kuulemma. Hän on kuitenkin nyt eläkkeellä ollessaan pystynyt käymään autokoulun ja on ajokortin omistaja.

[/quote]

Joo no täällä vaan roikotetaan työkkärissä vaikka rajoitteet tiedetään ei vaan pääse eläkkeelle. Onko hänellä perhettä? itsekkin olen käynyt autokoulun,kirjalliset olivat ihan helpot mutta inssiajaon sain läpi vasta kolmannella. Minun on erittäin vaikea ajaa autoa joka on manuaalivaihteinen se kytkimen painaminen ja vaihteen kanssa samaan aikaan sählääminen ei sovi mulle. Siksi jos ajan ajan vain automaattivaihteisella autolla.

Vierailija
59/87 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reaaliaineet? Olet ilmeisesti käynyt lukiota. Et voi olla heikkolahjainen. 

Vierailija
60/87 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole heikkolahjainen sillä perusteella, että matikka ei suju. Onko ne reaaliaineet sujuneet sitten miten, numeroin 6-8?  En minäkään osaa kirjanpitoa, ellei omaa yhden hengen taloutta lasketa, ei sitä edes opeteta peruskoulussa?? Miksi tässä tarinassa on aina jotain mikä mättää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä