Anopista ja miehestäni
Anoppini menee huomenna pieneen leikkaukseen, ihan päiväkirurgisena tehdään. Eli pääsee illalla pois jos vointi on hyvä.
Äsken soitti ja sanoi, että pääsee sairaalasta pois vaan jos joku hakee ja on hänen kanssaan yön. Anoppi asuu normaalisti yksin ja selviää itsekseen asioista.
Yllättäin, mies lupasi että hän hakee äitinsä sairaalasta tänne meille.
Ollaan lomalla, joten miehen mielestä oli ihan ok että äitinsä tulee tänne. Tosin luulen, että tulisi vaikka oltaisiin töissä. Mies kun ei äidilleen koskaan osaa sanoa ei, mutta mulle vaimolleen kyllä osaa.
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 19:55"]
Ihan oikein mieheltäsi. Miksi se harmittaa sinua?
[/quote]
Olemme lomalla! Olimme jo aiemmin sopineet, että menemme huomenna kylään. Ja illalla jatkamme remppahommaa täällä kotona.
Tuon kyläilyn saamme huomenna hoidetuksi, mutta se remppa jää tekemättä.
Kyllä aikuisen ihmisen pitää osata sanoa omalle äidilleen EI. Minäkin osaan, eikä minun äiti siitä loukkaannu, ymmärtää että minulla on omakin elämä ja muuta tekemistä. Ei aina tarvitse suostua kaikkeen, mitä äiti pyytää/keksii.
Vai teetkö sinä aina niinkuin äitisi pyytää, ihan heti ja joka kerta???????
Enkä käsitä sairaalan sääntöjäkään. Pääsee pois jos joku on yön yli seurana. Mutta jos on yksinasuva, ei välttämättä ole ketään 700km säteellä. Mitäs sitten?
Joo. Minäkin olen miehesi puolella kyllä, koska äitinsä on hänelle tärkeä ihminen. Toisaalta, ensin olisi mielestäni pitänyt neuvotella sinun kanssa asiasta. Mielestäni kotiin ei kutsuta väkeä hyvästäkään syystä ilman puolison kanssa käytäviä neuvotteluita.
Mutta, yritä nyt tämä vuorokausi, vaikka harmittaa.
Hölmö. Sittem on sen yön siellä sairaalassa. Miten se anoppi nyt estää sen remonttinne? En tajua.
Hölmö. Sittem on sen yön siellä sairaalassa. Miten se anoppi nyt estää sen remonttinne? En tajua.
Eli anoppisi pitäisi nukkua yönsä sairaalassa, ettei sinun tarvitsisi joustaa suunnitelmistasi yhtään? Aika tylsä provo.
Anoppi antoi kunnon persepanon, huh huh... ei taida jäädä viimeiseksi kerraksi.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 20:07"]
Joo. Minäkin olen miehesi puolella kyllä, koska äitinsä on hänelle tärkeä ihminen. Toisaalta, ensin olisi mielestäni pitänyt neuvotella sinun kanssa asiasta. Mielestäni kotiin ei kutsuta väkeä hyvästäkään syystä ilman puolison kanssa käytäviä neuvotteluita.
[/quote]
Ja minä, vaimo, en ole tärkeä?
Joopajoo. Anoppi oli juuri pari viikkoa sitten ihan kutsuttuna kylässä ja yötäkin oli. Sai kyydit kotoa meille ja vielä takaisin kotiin. En inhoa anoppiani, vaikka tästä sen kuvan saattoi saada. Tapaamme kahden kuukauden välein.
Viimeksi tavatessa sovittiin, että ollaan loma rauhassa ja sitten lomien jälkeen nähdään. Mutta nyt sitten se kuitenkin tulee tänne yöksi......
jaa no minkä takia ei voi remonttia tehdä vaikka anoppi on siellä, hah.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 20:15"]
[/quote]Eli sulle ei ois ongelma nukkua yötä sairaalassa jos sun olo muualla sotkisi muiden suunnitelmia?
[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 20:15"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 20:07"]
[/quote]
Joopajoo. Anoppi oli juuri pari viikkoa sitten ihan kutsuttuna kylässä ja yötäkin oli. Sai kyydit kotoa meille ja vielä takaisin kotiin. En inhoa anoppiani, vaikka tästä sen kuvan saattoi saada. Tapaamme kahden kuukauden välein.
Viimeksi tavatessa sovittiin, että ollaan loma rauhassa ja sitten lomien jälkeen nähdään. Mutta nyt sitten se kuitenkin tulee tänne yöksi......
[/quote]
No mies on sun kanssa 24/7 reilut 300 päivää vuodessa. Jos anoppi on teillä yhden illan ja yön niin se ei tarkoita ettet sä ole tärkeä. Koita nyt vaan tajuta että miehelle myös äiti on tärkeä, eikä se sitä tule sun takia hylkäämään. Et sä ihan niin tärkeä sentään ole. Äitejä on katsos vaan yksi, vaimoja voi olla useampikin, varsinkin jos se vaimo heittäytyy oikein hankalaksi.
Kun olin Mehiläisessä päiväkirurgisessa polvileikkauksessa siellä edellytettiin, että joku hakee minut pois ja on yötä kanssani. Yksi työkaverini haki minut ja toinen tuli luokseni yöksi, koska asuin siihen aikaan yksin. Kyse ei ollut minun temppuilustani vaan sairaalan säännöistä.
Teidän remontti ei ole yhdestä illasta kiinni! Olet lapsellinen ja epäkypsä oman navan ympärillä pyörivä ihminen, Ap!
Sun mies ei asu teillä kotona vai miksi oletat, että vain sinä saat päättää, mitä tehdään?
Täytyy toivoa, että joudut itse pieneen leikkaukseen ja mies toteaa iloisesti, että ei pääse sinua sieltä hakemaan, koska on sopinut jotain muuta!
Eipä olisi pitänyt tänne kirjoittaa.
Aina täällä tehdään ensimmäisestä kirjoittajasta syyllinen.
Nytkin, vaikka syyllinen on minun mies tai sairaalan säännöt.
Mutta ei, ap on paska miniä ja vaimo, kun ei halua lomallaan anoppia nukkumaan sohvalleen. Kiitos!
Et eDelleenkään kertonut, miten se remontti nyt estyy. Olet oikeasti täysin kohtuuton!
Et eDelleenkään kertonut, miten se remontti nyt estyy. Olet oikeasti täysin kohtuuton!
[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 20:22"]
Eipä olisi pitänyt tänne kirjoittaa.
Aina täällä tehdään ensimmäisestä kirjoittajasta syyllinen.
Mutta ei, ap on paska miniä ja vaimo, kun ei halua lomallaan anoppia nukkumaan sohvalleen. Kiitos!
[/quote]
No susta ei tarvi tehdä, sä olet paska vaimo ja miniä kyllä ihan omasta toimestasi. Anoppi olis teillä yhden illan ja yön, koska tarvii apua ja sä kitiset kuin pikkukakara. Toivottavasti et kehtaa itse pyytää anopilta apua ikinä koskaan, etkä keneltäkään muultakaan, koska niiltähän voi mennä suunnitelmat ja loma ihan pilalle.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 20:22"]
[/quote]
Syyllinen mihin??
Kerro vielä miten tilanne olisi sinun mielestäsi pitänyt hoitaa?
Ihan oikein mieheltäsi. Miksi se harmittaa sinua?