Voiko hoikka ja pienirintainen nainen olla seksikäs?
Kommentit (49)
Vähän vaihtelee naisen mukaan. Harrastin seksiä erään naisen kanssa joka oli harrastanut aikoinaan taitoluistelua. Todella notkea nainen mutta tarkan syömislinjan takia ei ollut saanut mitään naisellisia muotoja. Jotenkin seksi tuntui ankeimmalta koskaan sillä esileikin aikana kun hyväilin häntä niin tuntuma oli kuin oma kroppani teini-iässä. Ei saanut mittaria värähtämään ja suhteemme katkesikin melkoisen nopeasti.
Persettä pitää ainaskin olla, se kun on loppupelissä kuitenkin tähtäimessä.
On,on,on! Hassu kysymys,voi kun sais moista
kyllä on! parast mitä voi nainen olla! pienet rinnat, pieni peppu,mut kaikkea on .parasta miehelle!
Mikä on sen mahtavampaa kuin kiinteä nainen - ei roikuvia...
Kaikki on sinusta kiinni - ole ylpeä itsestäsi, se tekee sinusta seksikkäämän.
En uskalla jatkaa enenpää... ajatukseni lähtevät liiaksi valloilleen.
hoikka pienirintainen ja pienipeppuinen. Tai paksu isorintainen ja rehevä. Tai ihan mitä vaan. Ootte naiset ihania! Pilke silmässä ratkaisee.
Jos on lihaksikas ja treenattu kroppa ei tisseillä väliä. Tälläinen unelma peba saa varmaan jokaisen miehen pään kääntymään:
Tietenkin voi. Oma vaimoni on hoikka ja pienirintainen, ja rakastan hänen kroppaansa. Mikään ei ole seksikkäämpää.
Ainoa miinus miljoonien plussien joukossa on se, että en ole koskaan päässyt kokeilemaan rintojen väliin panemista.
Pieni rintainen nainen on oikeasti kaunis ja seksikäs. /vilivallaton
Ei voi olla minun mielestä, mitä isommat tissit ja suurempi perse, niin parempi.
Mahaakin saa olla, mua ei ainakaan haittaa.
Minun makuuni ovat pienirintaiset, ja niitä ei vuodetkaan kohtele niin kaltoin kuin isoja.
Pienet tissit ja kapea vyötärö niin peppu saa olla sitten minkä kokoinen hyvänsä, aina näyttää hyvältä.
Kyllä voi, mutta naisen kropassa pitäisi myös olla pehmeyttä. Luuviulun kanssa ei ole kiva olla sängyssä. Älkää naiset laihduttako itseänne liian laihoiksi.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 09:07"]
Kyllä voi, mutta naisen kropassa pitäisi myös olla pehmeyttä. Luuviulun kanssa ei ole kiva olla sängyssä. Älkää naiset laihduttako itseänne liian laihoiksi.
[/quote]Älä yleistä! Vai ajattelitko, että kaikki naiset on sinua varten?
Tietenkin hoikka ja pienirintainen voi olla seksikäs. Seksikkyys ei todellakaan ole kiinni rintojen koosta vaan aivan muista asioista.
On hoikka ja pienirintainen seksikäs, sehän on sinusta kiinni :)
Kiihottavaa on, kun nainen on muodokas. Lantiota pitää olla.
Tämä on evoluutiobiologisissa tutkimuksissa todettu fakta: nainen, jolla on erottuva lantio on kapeauumaista naista enemmän miesten mieleen, koska mieltävät tämän paremmaksi synnyttäjäksi ja näin järkevämmäksi "investoinniksi" kuin vähemmän muodokkaan kilpasiskonsa.
Olen käännynnäinen. Aikaisemmin pidin isorintaisia naisia seksikkäämpänä. Ihastuin kuitenkin 5v sitten hoikkaan ja pienirintaiseen naiseen. Huomasin sitten jossain vaiheessa itsessäni sellaisen muutoksen, että pidän nykyään ihan yleisesti pienirintaisia ja hoikkia naisia seksikkäämpänä.
Ehdottomasti olen sitä mieltä, että pienirintainen nainen voi hyvinkin olla herkullisen haluttava ;) / vilivallaton
[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 13:37"]
Ehdottomasti olen sitä mieltä, että pienirintainen nainen voi hyvinkin olla herkullisen haluttava ;) / vilivallaton
[/quote]Tarkoitin että myös pienirintainen Nainen voi olla herkullisen haluttava ;)
Hoikka voi olla seksikäs, pienirintainen nainen voi olla seksikäs ja hoikka, pienirintainen nainen on seksikäs ;) / 1vallatonm