Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lypsäminen yhdynnässä

Vierailija
01.07.2015 |

Miten pystytte siihen?
itse treenanneena, en vain pysty kun penis on sisällä. Todella turhauttavaa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ihan luonnostaan?

Vierailija
2/28 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnostaan tulee, toiset ne vaan tekee sen ja toiset ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Mansikkia häiritse se, että penis on sisällä ja yrität lypsää?
Pitkiä käsiä ainakin vaatii.

Vierailija
4/28 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus tein niin ja mies alkoi ihmettelemään "mitä teet?" :D

Vierailija
5/28 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisikin noin. Että ihan luonnostaan.
Toista Se on kun synnytysten myötä paikat jo hieman neitsyttä väljemmät ja yrität siinä omaakin tuntemustasi parantaa ja jännität lihaksia. Mutta tuntuu kuin ei pystyisi jännittämään? Wtf! Yhelle sormelle kyllä imu tuntuu. Muista kohtalontovereita?

Vierailija
6/28 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse treenaan niillä kuulilla, opin hallitsemaan lihakset paremmin. Hissiliike on hyvä! On kyllä vaikeampaa, kun mies on sisällä, mutta ei kyllä se tuntee pienenkin liikkeen. Eihän siitä kiinni olekaan tarkoitus puristaa... Ja mulla alkaa se supistelu itsestään klittaa hieroessa, orgasmi jo heittää miehen pihalle! Kokeile sellaista pientä jännitystä, jos se kiihotuksen myötä muuttuisi supisteluksi/ imuksi..? Se, että tekee puristuksia täysillä hampaat irvessä, ei ehkä ole se ratkaisu. Olen myös synnyttänyt, että ei ole siitä kiinni.

Vierailija
7/28 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 21:15"]

[/quote] No ei tule luonnostaan, vaan kyllä ainakin mulla siihen spontaaniin luonnostaan tuloon vaaditaan myös emätin orgasmia. Toki osaan lypsää miehen kalua myös ilman tuota orgasmiakin, mutta miehen mukaan se orgasmin yhteydessä luonnostaan "luonnostaan" tuleva lypsäminen tuntuu parhaalle.

En tiedä onko teillä muilla synnyttäneillä samoin, mutta näin menee ainakin mulla. N.30+.

Vierailija
8/28 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 21:31"]

Itse treenaan niillä kuulilla, opin hallitsemaan lihakset paremmin. Hissiliike on hyvä! On kyllä vaikeampaa, kun mies on sisällä, mutta ei kyllä se tuntee pienenkin liikkeen. Eihän siitä kiinni olekaan tarkoitus puristaa... Ja mulla alkaa se supistelu itsestään klittaa hieroessa, orgasmi jo heittää miehen pihalle! Kokeile sellaista pientä jännitystä, jos se kiihotuksen myötä muuttuisi supisteluksi/ imuksi..? Se, että tekee puristuksia täysillä hampaat irvessä, ei ehkä ole se ratkaisu. Olen myös synnyttänyt, että ei ole siitä kiinni.

[/quote]Pilluhan supistuu kun saa orgasmin.

Vierailija
9/28 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä orgasmin lähestyessä/aikana olevan supistelun. Nyt kyselin lähinnä tähän tietoiseen toimintaan,pystyviä. Itse kun siihen en jostain syystä tunnu pystyvän:( -ap

Vierailija
10/28 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 21:13"]Miten pystytte siihen?
itse treenanneena, en vain pysty kun penis on sisällä. Todella turhauttavaa.
[/quote]
Onko tosi paksu penis? Se vaikeuttaa. Eihän sen tarvi mikään kuin nyrkillä puristaisi ollakkaan. Yleensä mies tuntee jo pinenkin jännityksen. Kokeile toisenlaista treeniä. Tarkista sormella tunnustelemalla jännittyykö treenatessa sulla lihakset edessä ja takana. Monestihan ohjeistetaan, että samat lihakset joilla pidättelet (edessä). Monelta jää sitten välilihanpuolella (väliliha kovenee) olevat treenaamatta niin hyvin. Jos haluaa lypsää, pitää olla molemmat hyvällä tuntumalla. Mä jännitin itse aluksi enemmän takaa ja kuulin myöhemmin vasta "oikeat" ohjeet. Aluksi ei meinannut edessä täysillä puristaminen onnistua ollenkaan, edes hetkeksi. Treenaamalla kuitenkin sain ne tuntumalle ja pystyn lypsämään aika helposti.

Vierailija
11/28 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niitä kusitaukoja joka kerta kun käyt kusella nii onnistuu jo parin viikon päästä. Tosin kyllä vaikuttaa että sun reikä on kohtalaisen iso joka tapauksessa.

Vierailija
12/28 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 21:15"]

[/quote] No ei tule luonnostaan, vaan kyllä ainakin mulla siihen spontaaniin luonnostaan tuloon vaaditaan myös emätin orgasmia. Toki osaan lypsää miehen kalua myös ilman tuota orgasmiakin, mutta miehen mukaan se orgasmin yhteydessä luonnostaan "luonnostaan" tuleva lypsäminen tuntuu parhaalle.

En tiedä onko teillä muilla synnyttäneillä samoin, mutta näin menee ainakin mulla. N.30+.
[/quote]
Luonnostaan siinä on se tietty rytmi. Sama kuin miehellä siemensyöksyn aikana se peniksen sykähtely...

Vierailija
13/28 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 21:31"]

[/quote]Pilluhan supistuu kun saa orgasmin.
[/quote]
Niin supistuukin ja mun oma puristaa miehen ulos, jos se ei paina täysillä vastaan... Ja minulle tämä luonnostaan supistelu tuli vasta, kun treenin myötä löysin oikeat lihakset ja aloin niillä pitää pientä jännitystä (tosi kevyttä), jolloin lihakset on jotenkin hereillä ja alkaakin toimia itsekseen. Ja jo kauan ennen orgasmia. Ei onnistuisi, jos en yhtään niitä yhdynnän aikana aktivoisi.

Vierailija
14/28 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastanneille!
Meillä kaikilla on näitä omia ongelmia mihin on mukava löytää muita ajatuksia ja näkökulmia. En tiedä vaikuttaako Se ettei minua ole tikattu synnytyksissä koskaan. Eli suuaukko on juuri Se mikä on. Huoh :( miehellä on kyllä paksuhko penis. Sanoo että tuntee puristuksen,mutta itse en sitä tunne. Emättimen tunnottomuus varmaan siis yksi vaihtoehto.

Vierailija
15/28 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 21:49"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 21:31"] Itse treenaan niillä kuulilla, opin hallitsemaan lihakset paremmin. Hissiliike on hyvä! On kyllä vaikeampaa, kun mies on sisällä, mutta ei kyllä se tuntee pienenkin liikkeen. Eihän siitä kiinni olekaan tarkoitus puristaa... Ja mulla alkaa se supistelu itsestään klittaa hieroessa, orgasmi jo heittää miehen pihalle! Kokeile sellaista pientä jännitystä, jos se kiihotuksen myötä muuttuisi supisteluksi/ imuksi..? Se, että tekee puristuksia täysillä hampaat irvessä, ei ehkä ole se ratkaisu. Olen myös synnyttänyt, että ei ole siitä kiinni. [/quote]Pilluhan supistuu kun saa orgasmin. [/quote] Niin supistuukin ja mun oma puristaa miehen ulos, jos se ei paina täysillä vastaan... Ja minulle tämä luonnostaan supistelu tuli vasta, kun treenin myötä löysin oikeat lihakset ja aloin niillä pitää pientä jännitystä (tosi kevyttä), jolloin lihakset on jotenkin hereillä ja alkaakin toimia itsekseen. Ja jo kauan ennen orgasmia. Ei onnistuisi, jos en yhtään niitä yhdynnän aikana aktivoisi.

[/quote]Sillä on vissiin aika lyhyt jos sen ulos puristat.

Vierailija
16/28 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ne metalliset cat eye-pallot. Putoilivat multa aluksi kokoajan pois, mutta nyt pysyvät pidempään. Jo aluksi kyllä lisäsivät tuntumaa vaikka putosivat minuutissa veks. Niiden säännöllinen käyttö saa ainakin minut ejakuloimaan yhdynnässä (en uskonut tähän ennen kuin se osui omalle kohdalle), jos joku haluaa kokeilla. Luulin laskeneeni alleni vaikka olin just käynny vessassa (ja kannattaakin eka käydä). Orgasmin lähestyessä tuntui siis kauhea pissahätä, annoin orgasmin tulla ja se oli voimakkain koskaan saamani, sitten tunsin märät lakanat. Luojan kiitos ei ollut kusta! Meinasin jo alkaa itkeä, mutta sitten mies huomasi sellaisen makean tuoksun (ammoniakki ei haissut), ja sitten huomattiin sen nesteen olevan muutenkin ihan erilaista kuin pissa. Oli aika iso helpotus!
Nykyään sitten on aina pyyhe pepun alla ja mies innokkaampi antamaan suuseksiä. Neste on kuulemma makeaa... ööh, no kiva sulle..? :D

Vierailija
17/28 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 21:52"]

Kiitos kaikille vastanneille! Meillä kaikilla on näitä omia ongelmia mihin on mukava löytää muita ajatuksia ja näkökulmia. En tiedä vaikuttaako Se ettei minua ole tikattu synnytyksissä koskaan. Eli suuaukko on juuri Se mikä on. Huoh :( miehellä on kyllä paksuhko penis. Sanoo että tuntee puristuksen,mutta itse en sitä tunne. Emättimen tunnottomuus varmaan siis yksi vaihtoehto.

[/quote]

Sulla on iso emätin:(

Vierailija
18/28 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä en ymmärrä mistä tässä puhutaan, voisko joku ystävällisesti kertoa

Vierailija
19/28 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 21:52"]Kiitos kaikille vastanneille!
Meillä kaikilla on näitä omia ongelmia mihin on mukava löytää muita ajatuksia ja näkökulmia. En tiedä vaikuttaako Se ettei minua ole tikattu synnytyksissä koskaan. Eli suuaukko on juuri Se mikä on. Huoh :( miehellä on kyllä paksuhko penis. Sanoo että tuntee puristuksen,mutta itse en sitä tunne. Emättimen tunnottomuus varmaan siis yksi vaihtoehto.
[/quote]
Mulla laitettiin yksi tikki ja kyllä mullakin se suuaukko on aika avoin. Toki vaikea meidän vertailla, kun kuvia ei kumpikaan varmasti halua laittaa eikä nähdä xD. En mäkään tunne sitä puristusta samalla lailla, kun mies on sisällä vs. yksin tehtynä. Tuntuu, että ei saa sellaista maksimipuristusta silloin aikaan. Ja venytyksessä olevalla lihaksella on aika haastavaa puristaa (onnittelut mittavasta aisasta). Eikö tuossa lypsämisessä ole idea, että mies tuntee sen ja kiihottuu? Ei se minulla ainakaan tunnu kiihottavalta, jos olen muuten paikallani ja vaan lypsän. Liikkuessa erona on mulla se, että kitkaa tulee enempi/mies tuntuu tavallaan isommalta. Silti miehellese meillä tekee enemmän gutaa.
Tunnottomuudesta en puhuisi vain tämän perusteella. Onko muuten tullut kokeiltua uusia asentoja synnytyksen jälkeen? Mulla ainakin siirty tunto eri kohtaa ja kaikki asennot, joissa olen jalat aivan levällään on nykyään ihan turhia vaikka ennen ei ollut mitään ongelmaa. Kokeilkaa vaikka jalat ihan yhdessä? Näin mä onnistuin saamaan ekat synnytyksen jälkeen, kun tunto tuntui olevan hukassa.

Vierailija
20/28 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 21:52"]Kiitos kaikille vastanneille!
[/quote]
Mulla laitettiin yksi tikki ja kyllä mullakin se suuaukko on aika avoin. Toki vaikea meidän vertailla, kun kuvia ei kumpikaan varmasti halua laittaa eikä nähdä xD. En mäkään tunne sitä puristusta samalla lailla, kun mies on sisällä vs. yksin tehtynä. Tuntuu, että ei saa sellaista maksimipuristusta silloin aikaan. Ja venytyksessä olevalla lihaksella on aika haastavaa puristaa (onnittelut mittavasta aisasta). Eikö tuossa lypsämisessä ole idea, että mies tuntee sen ja kiihottuu? Ei se minulla ainakaan tunnu kiihottavalta, jos olen muuten paikallani ja vaan lypsän. Liikkuessa erona on mulla se, että kitkaa tulee enempi/mies tuntuu tavallaan isommalta. Silti miehellese meillä tekee enemmän gutaa.
Tunnottomuudesta en puhuisi vain tämän perusteella. Onko muuten tullut kokeiltua uusia asentoja synnytyksen jälkeen? Mulla ainakin siirty tunto eri kohtaa ja kaikki asennot, joissa olen jalat aivan levällään on nykyään ihan turhia vaikka ennen ei ollut mitään ongelmaa. Kokeilkaa vaikka jalat ihan yhdessä? Näin mä onnistuin saamaan ekat synnytyksen jälkeen, kun tunto tuntui olevan hukassa.
[/quote]
Olis siis 11

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi