Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on viisain asia, minkä olet oppinut elämästä?

Vierailija
22.08.2020 |

Jaetaan hyödyllisiä viisauksia!

Kommentit (2605)

Vierailija
1941/2605 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sekaannu toisten elämään neuvoi minua oma äitini kun naapurista kuului ihmisten riitelyä ja kysyin ,pitäisikö soittaa poliisit paikalle katsomaan.

Näitä elämän ohjeita ole noudattanut omassa elämässänikin hyvinkin pitkälti ja vaikka naapuristani usein viikonloppuisin, kuten varmaan taas tänäkin viikonloppuna, kuuluu tappelun ja lyömisen ääniä ,naisen tyypillisesti huutamat avun huudot ym asiaan kuuluvat äänet, niin olen ymmärtänyt olla puuttumatta. Jokainen pitää kai huolen itsestään, enkä koe tarvetta puuttua toisten perheen sisäisiin asioiden hoitotapaan ,se on heidän asiansa. Pientä säälin tunnetta olen välillä tuntenut kun kuulen lasten itkevän siellä taustalla, mutta yleensä laitan vain stereot lujempaa, tai menen takaisin nukkumaan.

En ole tehnyt ilmoitusta edes isännöitsijälle,sillä en halua heille mitään vaikeuksia tuottaa turhan takia, vaan kestän kuin mies nuo häiriö äänet.

Vaikka onhan se välillä minulle raskasta.

Vierailija
1942/2605 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katson näitä teidän kliseisiä

" viisauden sanoja" huomaan vain yhden asian.

Vain viisaudella on rajansa. 

Kristus teidän idioottien kanssa saa kyllä nauraa 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1943/2605 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vihervassarit ovat rys sän botteja. Viides kolonna. Tuhoavat maan sisältäpäin, mädättävät kaiken .

Vierailija
1944/2605 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalalta lupa?

Vierailija
1945/2605 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristus teidän idioottien kanssa saa kyllä nauraa 🤣No mitäs sinulla on annettavaa?Ivailuako vain?.eli et ole edellä mainittuja yhtään ainakaan viisaampi.

Vierailija
1946/2605 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toiselle kuoppaa kaivaa, joka toiselle ei.

Vierailija
1947/2605 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ei ole suorittamista vaan elämistä varten.

Vierailija
1948/2605 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen normaali aikuinen on itse vastuussa elämästään, ei yhteiskunta, ei vanhemmat, ei lähipiiri.

Itse teet valintoja joka tunti. Joko vääriä tai oikeita. Katse eteenpäin, elät vain kerran.

Tämän tajuaminen lopettaa uhriutumisen, mattyyriuden ja itsesäälin ja ihminen parantuu, kantaa vastuunsa ja aloittaa oikean elämän. 

Vierailija
1949/2605 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen normaali aikuinen on itse vastuussa elämästään, ei yhteiskunta, ei vanhemmat, ei lähipiiri.

Itse teet valintoja joka tunti. Joko vääriä tai oikeita. Katse eteenpäin, elät vain kerran.

Tämän tajuaminen lopettaa uhriutumisen, mattyyriuden ja itsesäälin ja ihminen parantuu, kantaa vastuunsa ja aloittaa oikean elämän. 

Aina niin kauan kuin sinulla on terveys ok ja vakituinen työ. Toivonpa ettei olisi, voisit oppia jotain.

Vierailija
1950/2605 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina niin kauan kuin sinulla on terveys ok ja vakituinen työ. Toivonpa ettei olisi, voisit oppia jotain.

No väännetäänpä vähän. Jokainen suupala, askel ja ajatus ovat valintoja - myös terveytesi eteen. Valtaosa sairauksista olisi estettävissä, olisiko ollut niin, että syövistäkin joka kolmas. Sydän- ja verisuonitaudeista vain pieni osa on geneettisiä. Ihan tutkittua tietoa. Silloin, kun olet terve, sitä pitää vaalia, ei se muuten kestä.

Ja sairastumisen ja työttömyyden kohdatessa olet edelleen itse vastuussa elämästäsi. Miten se vastuu siirtyisi jollekin muulle? Työttömyys voi päättyä ja sairaudesta tervehtyä. Ja edelleen voit joka tunti tehdä oikeita tai vääriä valintoja hyvän elämän eteen.

Vierailija
1951/2605 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita aina maski ensin omille kasvoille, auta vasta sitten kaveria.

Vierailija
1952/2605 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No väännetäänpä vähän. Jokainen suupala, askel ja ajatus ovat valintoja - myös terveytesi eteen. Valtaosa sairauksista olisi estettävissä, olisiko ollut niin, että syövistäkin joka kolmas. Sydän- ja verisuonitaudeista vain pieni osa on geneettisiä. Ihan tutkittua tietoa. Silloin, kun olet terve, sitä pitää vaalia, ei se muuten kestä.

Ja jos sinua helpottaa, olen ollut työttömänä (yli 50-vuotiaana) ja sairaanakin. Nytkin labra-arvojen pitäminen viitearvoissa vaatii töitä ja oikeita valintoja joka päivä. Mutta olen onnellinen ja energinen ja itse vastuussa valinnoistani.

Vierailija
1953/2605 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisuutta tavoitellaan. Sitä ei anneta. On itsestäsi kiinni mitkä asiat tuovat onnellisuutesi.

Vierailija
1954/2605 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakkaa miettimästä, mitä muut ajattelevat sinusta.

Loppupeleissä yks paskanhailee, kunhan teet työsi ja parhaasi, elämässä on rutiineja ja pyrit hyvään.

Täällä ei silti olla esiintymässä kenellekään. Vapaus alkaa siitä, kun et tarvitse muiden katsetta tai tunnustusta. Tiedät tekeväsi omien arvojesi mukaista jälkeä, eikä se tarkoita etteikö saisi olla huonoja päiviä.

Ohis jatkaa tähän että vain sillä on merkitystä mitä itse ajattelet itsestäsi.

Se mitä työkaveri/sukulainen/naapuri sinusta sinulle huutelee, on hänen ajatus.

Se mitä itse ajattelet itsestäsi on se millä on merkitystä.

Vierailija
1955/2605 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioilla on tapana järjestyä. Ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
1956/2605 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallukat kuuluvat sen kumin ulkopuolelle. Kerrasta opin.

Vierailija
1957/2605 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä sinä olet arvioimaan sitä, mitä joku toinen on oppinut?

Vierailija
1958/2605 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Once I had a fortune, it said: "Live now. Life is short. Time is luck"

Vierailija
1959/2605 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä elämääsi muille elämiseen 

Elämä on liian lyhyt siihen että olet jatkuvasti tyytymätön kaikkeen 

Vältä kaikenlaista negatiivisuutta koska se tarttuu kuin rutto