Mikä on viisain asia, minkä olet oppinut elämästä?
Kommentit (2605)
Ihmisillä on tapana lausua kaikkein vankimmat mielipiteensä asioista, mistä tietävät kaikkein vähiten.
Vierailija kirjoitti:
Päästä irti. Mikään ei ole oikeasti tärkeää. Älä ota mitään liian vakavasti tai henkilökohtaisesti. Pidä huoli terveydestäsi, se on oikeastaan ainoa millä on loppupeleissä merkitystä.
Kuka unohti kertoa tuon Anna Politkovskajalle?
Tietääköhän Navalnyjkään vielä tuota,pitäisikö jonkun vinkata?
Ihmiset ovat kiinnostuneita vain itsestään ja siitä, mitä he saavat.
Älä välitä mitä muut ajattelee koska niitä ei kiinnosta pätkääkään sinä tai sun asiat, paitsi hyväksikäyttäjiä mutta niistä kannattaa pysyä erossa joka tapauksessa.
Töissä ei kannata tuhlata energiaansa vastaanväittämiseen vaan sanoa joo joo kun pomo ehdottaa jotain oikeasti typerää ja jättää vain tekemättä. Vastaanväittämällä saa vain hankalan maineen vaikka olisi oikeassa.
Älä koskaan luota keneenkään ja avaudu työpaikalla kellekään.
Todennäköisesti juoru leviää ja ennenpitkää saat puukon selkään jostain suunnasta. Varo erityisesti lupsakkaa ja rauhallista esittäviä passiivisagressiivisia ihmisiä, ne ovat vaarallisimpia.
Se että yksin on pärjättävä ja osattava elää.
Kehenkään ei voi täysin luottaa.
Että positiivisella, rennolla ja rohkealla elämänasenteella olisi todennäköisesti pärjännyt paremmin elämässä ja parisuhteessa, kuin pessimismillä, negaatiolla ja häpeilemällä.
Sen että pitää elää, nähdä ja kokea.
Tehdä muutakin kuin keskittyä yhteen asiaan ja/tai jämähtää yhteen paikkaan.
Elämä menee todella nopeasti ja pian huomaa olevansa vanha eikä enää voi tehdä asioita joita nuorempana voi ja joista silloin ehkä haaveili.
En ole ajatus, enkä mieli tai keho.
Olen tietoisuus itse.
Että jotkut ihmiset ovat todella laimeita robotteja , eivät kykene mihinkään rakentavaan, kasvattavaan tai pohdiskelevaan keskusteluun , eivät halua kehittyä ihmisinä ollenkaan , he ovat aina oikeassa kaikessa , eivät kykene astumaan oman näkökulmansa ulkopuolelle , eivät kykene ajattelemaan out of the box , eivät näe mitään asiaa isommalla mittakaavalla , elämä pyörii teeveen ja iltalehden avulla , menevät kaikessa toisten mukana , eivät kyseenalaista yhtään mitään tai ylipäätään kykene ajattelemaan mitään ite .
Älä koskaan arvioi ihmistä ulkonäön perusteella. Olen kohdannut ihmisinä upeita henkilöitä, vaikka habitus kertoi muuta. Eli olen itse oppinut sen kantapään kautta.
Vierailija kirjoitti:
ÄLÄ VERTAILE, KADEHDI MUITA IHMISIÄ JA VARSINKAAN SEN POHJALTA TEE ELÄMÄÄSI PÄÄTÖKSIÄ. SE ON LOPUTON KILPAJUOKSU JA SIITÄ EI OLE MITÄÄN HYÖTYÄ LOPULTA ITSELLESI.
ELÄ OMAA ELÄMÄÄSI KIITOLLISIN JA RAUHALLISIN MIELIN.
🙏
Jos et muista jotakin asiaa ja toinen muistuttaa sinua siitä niin älä taannu uhma-ikäisen tasolle.
Se kun opin ettei ihmisiin kannata luottaa.
Fiksu, vahva ja hyvä itsetuntoinen ihminen ei kiusaa muita. Ei esimerkiksi takerru kirjoitusvirheisiin.
Muista olla ymmärtäväinen aikuinen kuunnellessasi juorukellon satuja.
Ei kannata ivata tai taivastella kenenkään toisen tyhmyyksiä tai ongelmia. Ennen pitkää on joko itse tai viimeistään oma lapsi vastaavassa tilanteessa.