Mikä on viisain asia, minkä olet oppinut elämästä?
Kommentit (2590)
Puhu muista hyvää jos toivot sitä itsestäkin puhuttavan.
Älä elä toisen elämää vaan omaasi.
Älä ole luulosairas, kyttää ja utele.
Piru on juorujen äiti. Joten älä anna sille pikkusormeasi. Ymmärrä lähimmäisen rakkaus.
Empatia kaikkia eläviä olentoja kohtaan.
Susi on ihmiselle susi. (Alivaltiosihteeri).
Se että on vain kaksi sukupuolta.
Vältä kateellisia ja ilkeitä ihmisiä.
En koskaan sano kenestäkään toisille sellaista, mitä en voisi sanoa hänen ollessaan kuulemassa itse.
On paljon helpompi elää, kun säästyi niiltä draamoilta, että sinä olit sanonut sitä ja tätä minusta sille ja tälle.
Buddhalaisuudessa on oikeesti paljon hyviä neuvoja, se on tosi käytännöllinen uskonto. Esim. tämä:
Ole ihminen ihmiselle. Kaikki eivät aina ymmärrä (heti) mitä tekevät, mutta ovat kuitenkin lopulta myös ihmisiä.
HUOM. Jos joku vatiaivo ei tajunnut, niin tämä ei tarkota sitä että kaikkea pitäisi suvaita
Että täältä palstalta löytyy kaikkien alojen Todelliset asiantuntijat, suurin viisaus ja kaikkiin mieltä askarruttaviin kysymyksiin saa vastauksen.
Kiusaajat ovat paholaisen avustajia. Kannattaa rukoilla nöyrästi heillekkin armahdusta.
Kun menet julkiseen vessaan, tarkista aina ensin, että paperitonkassa on riittävästi vessapaperia, ennen kuin alat asioida
Älä ikinä, koskaan, luota 100% kehenkään. Ei edes omaan puolisoon, omiin vanhempiin tai lapsiin. Ihminen on lopulta arvaamaton ja mitä vain voi käydä ja tulee elämän varrella myös käymään.
Pidä aina vararahasto itselläsi. Sellainen summa, että jos parisuhteesi päättyy niin pystyt vuokraamaan itsellesi ja mahdollisille lapsillesi asunnon, kalustamaan sen edes perustarvikkeilla ja selviät omista laskuistasi. Itselläni tuo vararahasto on 5000 euroa ja se on talletettu henkilökohtaiselle pankkitilille, josta mieskään ei tiedä.
Olen itse joutunut eroamaan kahdesti puolison uskottomuuden vuoksi ja toisella kerralla jäin 3 lapsen yh:ksi, minut on irtisanottu vakituisesta työstä 3 kertaa, oma vanhempani priorisoi alkoholin minun ja lastenlastensa edelle jne. Eli on ollut pakko tajuta, että tässä elämässä täytyy oikeasti turvata oma selustansa ja ainoa johon voit 100% luottaa olet sinä itse.
N45
Debet on vasemmalla ja credit oikealla puolella.
Äla koskaan, siis koskaan, käytä paskaan hinkattua kånken-reppua tai aja naurettavalla, ällöttävällä pelle-jopolla siksi koska Yazmine ja Jennica tekevät niin.
(tämä oli yleinen ohje teille muille, itse en ole kumpaankaan oksetukseen koskenut)
Tosi moni on sanonut, että älä luota keneenkään. Minä sanon että opi luottamaan. Saat muuten elää aika onnettoman elämän, jossa aina odotat pahinta, ja kuolet kumminkin.
Jos joku uusi trendi/uudistus/tuote tuntuu hötöltä se yleensä on höttöä. Kaikki kehitys ei ole kehitystä.
Vierailija kirjoitti:
Debet on vasemmalla ja credit oikealla puolella.
Mulle tää oli aina ikkunan puolella ja oven puolella :)
Älä koskaan luota keneenkään 100%
Kannattaa käydä koulut kunnolla niin ei tarvitse aikuisen työikäisen ihmisen valittaa rahan puutetta.
Kun on uskaltanut kerran, pitää uskaltaa uudelleen.