Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinulla ei ole profiilia LinkedIn-sivustolla?

Vierailija
22.08.2020 |

Jokin erityinen syy, varsinkin jos olet korkeakoulutettu?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokenut mitään tarvetta. Olen kouluttautunut hyvin spesifiselle alalle, jossa on jopa työvoimapulaa. Minulla on vakituinen työpaikka, enkä ole aikeissa vaihtaa työpaikkaa. Suoraan sanottuna, en edes ole koskaan tutustunut linkedin-sivustoon. Tiedän vain, että se jotenkin liittyy itsensä esittelyyn työnhakumielessä.

Vierailija
2/40 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa työnantajani on kannustanut tekemmän LinkedIniin profiilin, mutta varjelen yksityisyyttäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tradenomi joka työskentelee pysäköinninvalvojana. Ei ole oikein intressiä laittaa profiilia LinkedIniin. Jossain vaiheessa oli yritystä, kun haaveilin vielä oikeasta työpaikasta. Profiilin tekeminen jäi kuitenkin vähän vaiheeseen ja lopulta otin sen pois ja deletoin tilini. 

Vierailija
4/40 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin sellaisissa tehtävissä joissa julkisuus ei ole eduksi.

Vierailija
5/40 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun (työ)elämäni ei kuulu kenellekään. Mulla ei ole tästä syystä mitään muitakaan someja.

Vierailija
6/40 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei ole missään muuallakaan

Vierailija
7/40 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on, mutta se on turha, koska olen korkeakouluttautunut alalle, jolla työt pätkätöitä tai niin kilpailtuja, että ei ole saumaa. Teen ihan muita töitä.

Vierailija
8/40 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas.

Suora verkostoni on noin 1000 henkeä. Hyväksyn vain ne joiden kanssa olen tehnyt yhteistyötä jollain tasolla.

Vierailija
9/40 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä on suurin syy. En halua esitellä kaikelle maailmalle että kaikki työkokemukseni on matalapalkka-alalta ja koulutusta eniten vastaava työkokemus on palkattomasta harjoittelusta. Meinaan kyllä opiskella uuden tutkinnon alalta mihin ei Linked in profiileita tarvita.

Vierailija
10/40 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, että kaikki tietävät työpaikoistani. Suomi on kateellisten maa.

Vierailija
11/40 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen isossa finanssikonsernissa, jossa minulla on mahdollisuus useisiin eri kehityspolkuihin. Tällä hetkellä työskentelen pienessä asiantuntija tiimissä ja osa työtäni on kansainvälisten tiimien välistä kehitys- ym tehtävää. En kaipaa (ainakaan vielä) ulkoisia työtehtäviä. Toiseksi en halua, että henkilökohtaiset ura ym tietoni ovat avoinna puolitutuille ja tuntemattomille.

Vierailija
12/40 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi koska Linkedinin omistaa Microsoft, moraaliton ja rahanahne konserni, joka ensin kerää ja sitten yhdistelee kaikkien some-tiliesi henkilötiedot ja sen jälkeen myy ne epäeettisesti eteenpäin, mallina vaikkapa Facebook-case Cambridge Analytics.

Vierailija
13/40 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vakituinen työpaikka julkisella puolella, mukavasti mahdollisuuksia urakehitykseen talon sisällä, enkä halua esitellä työhistoriaani uteliaille.

Vierailija
14/40 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koulusta tai työhistoriaa ja olen keski-ikäinen. Ei ole mulle mitään hyötyä.

Vierailija
15/40 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mulla ei o profiilia missään muuallakaan niin ei o sielläkään.

Vierailija
16/40 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistuin somesta Linkedklin, Tinder, Facebook ym. Nyt olen enää vauva.fi, Yle, IL, IS sivuilla ja tietysti sähköposti.  Isoveli ja kaikki maailman pikkuveljet valvoo. Tuli tietoon sellaista faktaa somesta että juoksen vilkkaasti pois. Vauva.fi on kiinnosta kun voin seurata kansan syvienrivien ajatuksia surkeasta elämästä.

Vierailija
17/40 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämän tinder palkkashoppailijoille, vai onko jotain muuta iloa?

Vierailija
18/40 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse mitään linkediniä mihinkään. Jos haluan vaihtaa työtä, sana kyllä kiirii ja mulle soitetaan heti työtarjouksia. Kyseessä on pieni sisäänpäin lämpiävä ala, jolla olen saavuttanut hyvän maineen ja tulos puhuu puolestani.

En siis vain tarvitse ensimmäistäkään itsemarkkinointikanavaa. Muussakaan mielessä ei kiinnosta mitään julkista cv:tä kenenkään syynättäväksi asettaa esille, miksi tekisin niin?

Miksi aloittaja on linkedinissä?

Vierailija
19/40 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinkirunkkaus- ja verkostoitumispaskaa. Ei kiitos.

Aika lailla tämä.

Vierailija
20/40 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työelämän tinder palkkashoppailijoille, vai onko jotain muuta iloa?

Henkilökohtainen huorasivu jossa voi esitellä itseään ja huonoa CV:tään vielä huonommalla englannilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme