Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

8 viikon startti-elämäntapamuutos

Vierailija
22.08.2020 |

Onko muita, jotka aloittavat tämän maanantaina 24.8.? Olen ihan innoissani, eilen sain jo ostoslistan ekalle viikolle. Ei ollut mitään ihmeellisyyksiä onneksi. Suurin osa mulla on jo ennestään kotona, mutta ostan viikonlopun aikana täydennystä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuin 8 viikon starttiin tammikuussa 2019 ja voin vain suositella! Minulle tuo oli juuri oikea elämäntapamuutos ja laihduin 17 kiloa reilussa vuodessa, nyt olen normaalipainoinen ja paino on pysynyt saavutetussa lukemassa oikeastaan tekemättä mitään. Tsemppiä starttiin!

Vierailija
2/6 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu tää on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/6 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan ihmetyttää että kun näitä nettivalmennuksia ja nettidieettejä on kai jo 10 vuotta myynnissä ollut niin miksi 90-luvulla kuntosaleilla porukka oli paremmassa ja kovemmassa kunnossa kuin nykyisin?

Vierailija
5/6 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset startit ovat tiukkoja dieettejä eivätkä toimi pitkällä tähtäyksellä. Uusi brittitutkimus: 1 kolmesta laihdutuskuurilaisesta painaa parin kuukauden kuluttua enemmän kuin lähtöpainonsa oli. Loput vain saman verran kuin lähtöpaino oli ennen kuuria.

Kannattaa miettiä omaa laihdutushistoriaansa, jos aikaisemmin kilot palasivat takaisin, ei ole mitään syytä olettaa, että nytkään tapahtuisi toisin.

Vierailija
6/6 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan julkisuuden fitnessnaisista ja kehonrakentajista kukaan ei vaikuta oikeasti asiantuntevalta terveysvalmentajalta joten mitä järkeä on heiltä ostaa copypaste nettidieetti tai nettivalmennus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi