Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

patti vatsassa

Vierailija
04.09.2013 |

Auttakaa. Minulla on nyrkin kokoinen patti navan kohdalla ihon alla. Se on kova ha liikkuu jos yrittää. Onko se suolistoa vai mikä. 1 v synnytyksestä. Gynekologilla olen käynnyt aika hiljattain ja kaikki kunnossa. Joskus tunnen myös pulssin siinä. Ei kipuja ole. Vatsatoiminta on normaali. Mikä tämä voisi olla? Pelottaa kyllä jo. :(

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiäkkö kun mullakin on ja olin joskus samasta aiheesta ihan yhtä kauhuissani. Se on iso valtimo. No worries siis.

Vierailija
2/19 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hoikka ihminen, tunnet vatsa-aortan sykkeen. Se on kuin puutarhaletku kooltaan. Mulla sama juttu, vaikka lapsia oli jo kolme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtimosta tiedän mutta tuo kova "patti" ????? Ap

Vierailija
4/19 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko se sekä makuulla että seistessä. Jos vain jälkimmäistä, niin kyseessä on tyrä. Itselläni tuli sektioarpeen ( 15 vuotta sektion jälkeen ) ja navan yläpuolella on.

Vierailija
5/19 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka ja mielestäni vatsa aina ollut pehmeä. Mutta nyt minusta ei tuon navan ja hieman sen alapuolella. Ap

Vierailija
6/19 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo se on navan kohdalla, niin sitten on napatyrä. 3kk leikkausjonossa ja se kursaistaan kokoon verkolla. Nostelukieltoa 5vko.

Vierailija
7/19 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen vain makuasennossa :( ap

Vierailija
8/19 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla syöpää ? Ap 

Vierailija
9/19 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Navan alapuolella? Kohtu, jossa on myoomia tai suoli, jossa on kakkaa. Käy lääkärillä ainakin, jos on samaan aikaan vuotohäiriöitä tai selkäkipua.

Vierailija
10/19 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin gynellä muissa asioissa 3 viikkoa sitten ja kaikki hyvin. Ap

Vierailija
11/19 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyrä

Vierailija
12/19 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kipuja, vuotohäiriöitä ap

Vierailija
13/19 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna lääkäriin olen menossa. Pelottaa vain hirveesti. :(

Vierailija
14/19 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyrää veikkaan vahvasti kerta tuntuu vain makuullaan. turhaan olet huolissasi, syövän yms. voit aivan täysin sulkea pois :) käy lääkärille näyttämässä, sillä saat varmistuksen.. pikku juttu korjata ja se siitä koko jutusta ;)

Vierailija
15/19 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 23:38"]

Huomenna lääkäriin olen menossa. Pelottaa vain hirveesti. :(

[/quote]

Etkäole menossa. Mutta juu, tyrä se on. Pääset leikkaukseen ehkä joskus tammi-helmikuussa. Rupea pitämään huolta lihasten kunnosta, mutten olet kohta korjauttamssa myös peräsuolen laskeumaa.

Vierailija
16/19 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos rauhoittavista sanoista. Miten mä jotain tyrää olen saannut. Kävelen päivittäin ja lykkää kahta ladta rattaissa. Luulis olla hyvää harjoittelua myös vatsalle. Paljon kantelen nuorimpaa 10 kg klimppiä. Onko sitten raskauksien jälkeen?

Vierailija
17/19 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrä tulee helposti raskauden jälkeen koska vatsalihasten paikoilleen palautuminen vie aikaa. lisänä raskaiden tavaroiden tai lasten nostelu edesauttaa tyrän syntymisessä.

Vierailija
18/19 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just semmoisesta kantelusta se voi tulla. Napatyrän sentään voi leikata, arpityrää ei kannata, kun heikkoon kohtaan iskee valmiiksi, niin uusiutumisriski on suuri.

Ennen vanhaan löytyi nyrkin kokoisia syöpiä, mutta ei enää, aiheuttaa ne paljon ennemmin vaivoja.

Nuku rauhassa!

t. se sektioarpityräinen ;)

Vierailija
19/19 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka nopeasti tällainen tyrä ilmantuu? Huomasin vasta 2 viikkoa sitten. Gynekun tarkisti ja palpoi vatsaa niin pehmeä oli. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän