Nousuhumala päällä, kysy äkkiä jotain!
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Mitä juot? Juoko miehesikin nyt?
Mä avasin aiemmin tuon "mitä lasissa" -ketjun, siellä on juomavalintani, joka on tämä: https://www.alko.fi/tuotteet/408387/Escapada-Vinho-Verde-Ros-2019/
Mun mies lähti iltapäivällä reissuun tapaamaan kavereita, luulisin, että siellä ei lasiin syljeskellä, vaan siitä päin vastoin juodaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Täällä sama meininki, juon punaviiniä ja toinen lasillinen menossa.
Mitä sulla lasissa?
Linkitin tossa yhdessä vastauksessa sen viinin, jota juon. Tää on semmonen portugalilainen roseviini, mutta tää on vinho verdeä, eli sellaista nuorta viiniä. Mitä punkkua sä juot?
Mä oon punkkujen kanssa varovainen, koska saan niistä helpommin oksennusmigreenejä. Saan joskus alkoholista muutenkin, mutta nyt näyttäis menkkasovelluksen mukaan olevan tähdet oikeissa asennoissa, joten huomenna on varmasti ihan hyvä olo.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli nii kova selkäkipu eikä särkylääkkeet auttanu nii kävin hakeen kopan kaljaa. Johan auttaa. Mullaki nousuhumala. Monelta menet nukkumaan?
Mä oon joskus tehnyt saman, paitsi en just kaljalla. Mikä sun selkäkivun aiheuttaa? Mulla saattaa olla hyviä tai huonoja vinkkejä siihen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Aiotko vetää ns. Lärvät ruttuun?
No ihmisillähän on tietty tälle eri määritelmiä, mutta sanoisin, etten minkään määritelmän mukaan aio. Hiprakka on parempi. Mulla on täällä pari lastakin kotona, he ovat toki jo nukkumassa.
Ap
jokaista delirium tremensiä on aikanaan edeltänyt nousuhumala.
eikö pelota??
👹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli nii kova selkäkipu eikä särkylääkkeet auttanu nii kävin hakeen kopan kaljaa. Johan auttaa. Mullaki nousuhumala. Monelta menet nukkumaan?
Mä oon joskus tehnyt saman, paitsi en just kaljalla. Mikä sun selkäkivun aiheuttaa? Mulla saattaa olla hyviä tai huonoja vinkkejä siihen.
Ap
Ei mitään hajua. Aamulla herätessä tuli kyyneleet silmiin kivusta kun yritin kammeta itseni vessaan. Oikea jalka petti alta. Veikkaan että joku hermojumi? Lihasrelaksantti ois varmaan auttanut mutta ei sellaisia ollut tarjolla. Yritin vähän venytellä ja liikkua kivun rajoissa. Pohkeet myös todella kipeänä, mutta veikkaan että se on koronan jälkitiloja. Alkoholi vissiin rentoutti sen verran kroppaa että kipu vähän hellitti.
Mulla ei ole kysyttävää, mutta halusin tulla kertomaan, että viestiesi perusteella vaikutat fiksulta ja mukavalta ihmiseltä.
Hyvää viikonloppua!
wiinapiru kirjoitti:
jokaista delirium tremensiä on aikanaan edeltänyt nousuhumala.
eikö pelota??
👹
Nyt täytyy sanoa, että EI.
Ap
Kysy sun mieheltä panisiko se Sanna Marinia mieluummin ykköseen vaiko kakkoseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei mitään hajua. Aamulla herätessä tuli kyyneleet silmiin kivusta kun yritin kammeta itseni vessaan. Oikea jalka petti alta. Veikkaan että joku hermojumi? Lihasrelaksantti ois varmaan auttanut mutta ei sellaisia ollut tarjolla. Yritin vähän venytellä ja liikkua kivun rajoissa. Pohkeet myös todella kipeänä, mutta veikkaan että se on koronan jälkitiloja. Alkoholi vissiin rentoutti sen verran kroppaa että kipu vähän hellitti.
Apua, kuulostaa pahalta :O Tähän mulla ei sitten ole hyviä tai huonoja neuvoja, mutta ehkä alkoholi on ihan hyvä relaksantti tuohon, jos ei muuta ole. Ettei sun vain pitäis soitella lääkäriin, jos vielä huomennakin vaivaa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole kysyttävää, mutta halusin tulla kertomaan, että viestiesi perusteella vaikutat fiksulta ja mukavalta ihmiseltä.
Hyvää viikonloppua!
Voi kiitos, olipa kivasti sanottu! Sinä taas vaikutat näin lyhyen tuttavuuden perusteella mukavalta ihmiseltä!
Ap
Tämä tuli niin kovin äkkiä, tais kääntyä jo laskukännin puolelle
Vierailija kirjoitti:
Kysy sun mieheltä panisiko se Sanna Marinia mieluummin ykköseen vaiko kakkoseen?
Mä en tiedä, onko jostakusta ihan oikeasti hauska kirjoitella tällaisia "panisitko ykköseen vai kakkoseen" -juttuja, mutta mä voin mun miehen (joka siis ei nyt ole täällä paikan päällä) puolesta vastata, että hän ei ole sellainen ihminen, joka käy keskustelua tuolla tasolla. Se ei yksinkertaisesti ole kiinnostavaa tai hauskaa.
Ap
Onko Li Andersson mielestäsi ruma?
Vierailija kirjoitti:
Tämä tuli niin kovin äkkiä, tais kääntyä jo laskukännin puolelle
Voi ei. Mä ajattelin kyllä juoda vielä kolmannenkin lasin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko Li Andersson mielestäsi ruma?
Ei, oon aina pitänyt häntä kauniina, vaikka hän on kyllä tämän koronakriisin aikana näyttänyt todella stressaantuneelta, mikä ei tietenkään ole ihme.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Apua, kuulostaa pahalta :O Tähän mulla ei sitten ole hyviä tai huonoja neuvoja, mutta ehkä alkoholi on ihan hyvä relaksantti tuohon, jos ei muuta ole. Ettei sun vain pitäis soitella lääkäriin, jos vielä huomennakin vaivaa?
Ap
Ootpas sä herttainen ihminen:) mä oon itseasiassa sairaanhoitaja ammatiltani (hävettää myöntää). Oon yrittäny saada 2 päivää yhteyttä terveysasemalle ihan muissa asioissa mut ovat niin ruuhkautuneet ettei ole vastattu edes soittopyyntöön. Ajattelin siis katsella vielä viikonlopun yli kun ei oo sillä tavalla mitään super hälyttävää (ei karkaile ulosteet alle ym). Kiitos huolenpidosta!
Mutta jos mäkin saan kysyä, niin mulla olis yks kysymys, ja se liittyy Le bureau -sarjaan: onko Guillaume sosiopaatti vai aidosti empaattinen ihminen? Oon miettynyt tätä sarjan edetessä. Nyt on menossa kausi 4.
Ap
Oi voi, meen sitten huomenna itteeni.
Ap