Nousuhumala päällä, kysy äkkiä jotain!
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Kumman kaa olisit, Matti Vanhasen vai Arttu Viskarin?
Mun mies vihaa, siis vihaa Arttu Wiskaria, ja mä luulen, että Matti Vanhasella on hikiset kädet sekä sillä tavalla lievästi pahalta haiseva hengitys, niin sopisko, että jättäisin väliin?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies vihaa, siis vihaa Arttu Wiskaria, ja mä luulen, että Matti Vanhasella on hikiset kädet sekä sillä tavalla lievästi pahalta haiseva hengitys, niin sopisko, että jättäisin väliin?
Ap
Ei kysytty sun mieheltä, vaan sulta.
Vierailija kirjoitti:
Otatko ãhtériin?
Onko toi ã nasaalivokaali? Mä yritän tapailla, miten se lausutaan sanan alussa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEi kysytty sun mieheltä, vaan sulta.
No kyllä se kuule nyt vaikuttaa tässä, kun just juhlittiin 10. hääpäivääkin!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä väriset hiukset sulla on?
Mulla on ruskeat hiukset, mutta sillä tavalla hauskat, että niistä löytyy monia eri värejä ja tekstuureja. Mulla on myös sellaiset tarpeettoman pitkät hiukset.
Ap
Potter-fani N26 kirjoitti:
Tykkäätkö Harry Potterista?
Joo, tykkään! Mutta kun vanhempi lapseni kysyi tänään, voitaisko aloittaa pottereiden lukeminen uudestaan, sanoin, että ehdottomasti ei, aikaisintaan vuoden päästä. Saatiin viimeinen osa loppuun joskus alkuvuodesta. Paljastui, että mä en ollut lukenut sitä aiemmin :O
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen on hyvä provo?
Hauska ja/tai mielikuvituksellinen. Elämä on oikeasti niin kummallista, että periaatteessa melkein mikä vain tarina voi olla totta, mutta se vaatii kyllä provoilijalta jotain. En arvosta noita pahan mielen provoja tai semmosia klikkiprovoja (vrt. klikkiotsikko).
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi et vastaa vaikka lupasit?
En oo kyllä luvannut vastata, mutta jokaiseen kysymykseen oon vastannut jotain.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatko ãhtériin?
Ap
Älä turhaan, kerro vaan vastaus.
Täällä sama meininki, juon punaviiniä ja toinen lasillinen menossa.
Mitä sulla lasissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatko ãhtériin?
Ap
Älä turhaan, kerro vaan vastaus.
No siis ihan oikeasti, et sä voi olettaa, että vain koska sä keksit kysyä, joku alkaa puhua sun kanssa heti kättelyssä perseseksistä. Ei, vaikka kyseessä on nettipalsta. Eihän tuo ole edes mitenkään hauska kysymys.
Ap
Mulla oli nii kova selkäkipu eikä särkylääkkeet auttanu nii kävin hakeen kopan kaljaa. Johan auttaa. Mullaki nousuhumala. Monelta menet nukkumaan?