Minkä arvoisen lahjan hankitte lapsen kaverille?
Onko 4e lahja liian vähän? Pitäisikö antaa lisäksi vielä rahaa tai jotain?
Kyseessä ei ole mikään hyvä ystävä vaan koulukaveri.
Kommentit (29)
nro 8 jatkaa, parhaille kavereille on viety tuo 20€, mutta nyt joukkuekavereille valittaessa sanoinkin tytölle, että max 10 €/hlö, mutta en mä kyll kehtaisi ihan 4-5 € lahjaakaan viedä.
yleensä lahjan arvo on ollut n. 8-25 euroa. Joskus olen kuitenkin saattanut löytää esim. kirpparilta uuden tuotteen vaikka eurolla, jonka arvo on ollut paljon enemmän ja musta se on kelvannut hyvin. En minä ainakaan pahastu jos joku tuo lapselleni 4 euron lahjan.
nro 8 jatkaa, parhaille kavereille on viety tuo 20€, mutta joukkuekavereille tai koulukavereille valittaessa sanonkin tytölle, että max 10 €/hlö, mutta en mä kyll kehtaisi ihan 4-5 € lahjaakaan viedä.
Koulukaverille: Max 5 euroa
Sydänystävälle: Max 7 euroa
Omalle lapselle: Max 20 euroa ( HUOM! KYSE ON ( 8 VUOTIAASTA LAPSESTA!) voidaan antaa myös rahana. 14 vuotiaalle maximi on 400 euroa
Paljonko teillä menee vuositasolla lasten kavereiden lahjoihin? Meillä menee n. 300 euroa, ja minusta se ON paljon. Ois sille muutakin käyttöä.953
No minusta lahjan rahallinen arvo ei ole tärkeä, jos vaikka neljällä eurolla löytää jotain kivaa. Just jostain kirjakaupan poistomyynnistä voi löytyä.
Jos siihen välttämättä haluaa jotain ympätä, niin karkkipussi tai suklaalevy on varmaan lapselle kuin lapselle mieluinen lisä.
Meillä ole kavereiden lahjoissa pitänyt ehdottomana ylärajana 20 euroa, mieluusti 10-15 euroa, mutta aina ei sillä summalla keksi mitään kivaa.
Nyt on pakko kysyä ap: mitä olet löytänyt neljällä eurolla kymmenvuotiaalle? Ihan positiivisesta mielenkiinnosta kysyn.
10-15€