tinaruusu, riittääkö rippilhjaksi? maksoi 20e, ei päästy itse juhlaan vaan mennään huomenna rääppiäisiin.
Kommentit (58)
ei kai ripillepääsyä tarvitse juhlia noin isolla lahjuksella? ylioppilasjuhlat on asia erikseen.
Sisällöstä minäkään en pitänyt. Sori vaan ap, mut tinaruusut on musta mauttomia.
ja tarkoitus tinaruusulla on jättää pysyvä muisto.
Teet takuulla saajan tooosi onnelliseksi. Hah hah!
kultasepänliikkeet tosin sanoivat että tinaruusut ovat kovassa huudossa. ap. siksi siis sellaisien ostin
Mutta mitä oikein ajattelit sitä ostaessasi? Siis muuta kuin se pysyvä muisto...
-3-
Sillä ei oikeesti tee mitään. Joku koru tai astiakin on paljon parempi lahja jos et rahaa halua antaa.
itselläni ainoa muisto ripille pääsystä on rippiristi jonka kummeiltani sain. ap
mitään muistoa. Tässä elämässä kertyy tota sälää muutenkin, ihan ilman mitään tinajuttuja...
muuta kuin se risti.
Tarviiko sitä muuta? No, mä itse vaan henk. koht. vihaan kaikkea turhanpäiväistä krääsää mitä lahjaksi saa ja joille pitäis sit väkisin keksiä joku paikka kotona...
Mutta eihän sitä oikeesti tiedä vaikka se tinaruusu oliskin mieluinen! =)
-3&12-
laitoin sen suoraan roskiin juhlien paatyttya.
Itselläni muistona rippiristi ja yhdet korvakorut :)
oikeesti ÄLÄ VIE TINARUUSUA!! Muutenkin kannattaa tuon ikäisiltä kysyä mitä haluaa.
Molempia naurettiin ihan kippurassa kaveriporukassa. Ei niillä tee yhtään mitään ja ovat veilä rumia ja mauttomia. En kehtaisi ikinä laittaa mihinkään esille.
Parempi saada tinaruusu kuin monta rippiristiä. Tosin rippilapsi varmaan mieluummin ottaisi rahana. Yllättävää miten haukutte tinaruusun, minusta se on arvokas lahja toisin kuin esim silkkiruusu.
muistamisen arvoiset asiat ja ihmiset pysyvät päässäni ilman krääsääkin.
tinaruusuja!!! Nehän ihan tyhjänpäiväistä krääsää!!
Vie vaan pelkkää rahaa ja eläviä oikeita kukkia!