Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vauvan turvaistuinta ei voi ostaa käytettynä?

Vierailija
03.09.2013 |

Olen kuullut tällaisesta, tosin vain tahoilta, jotka itse myyvät uusia. Mihin tämä väite perustuu ja mistä tästä voisi lukea lisää puolueetonta tietoa?

Kiitos.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako ostaa käytettyä auto jos istuimet hajoavat ja turvavyöt menevät poikki jos on ollut ulkona pakkasessa myös varmaan turvatyynyt täyttyvät vesihöyrystä ja ei toimi.

Vierailija
22/30 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mielessä tuo on ihan kätevä ohje, että sain vakuutusyhtiöltä rahat seuraavaan istuimeen kun kaukalo oli (ilman muksua) mukana mitättömässä peltikolarissa 😁

Kolaroitu mikä kolaroitu ja aivan käyttökelvoton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 20:47"]

Joo, on varmasti hirmu suuret noi kolaroitujen käytettyjen turvaistuimien markkinat. Vakuutusyhtiöt myy niitä tuhansittain konttikaupalla pimeille trokareille, jotka sit myy ne huutonetissä ehjinä eteenpäin. Foliohatut päähän!

Trokari pyyhkii istuimesta kuolleen vauvan veret ja aivot, sitten huutonettiin myyntiin. Kamalaa.

Eikös vakuutusyhtiö ota kolarissa olleet istuimet?

Ei välttämättä, varsinkaan jos auto korjataan eikä lunasteta.

Vierailija
24/30 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaako ostaa käytettyä auto jos istuimet hajoavat ja turvavyöt menevät poikki jos on ollut ulkona pakkasessa myös varmaan turvatyynyt täyttyvät vesihöyrystä ja ei toimi.

Katsastusmiehen pitäisi niitä turvavöitä tsekata...

Vierailija
25/30 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se styroxi on vain pehmuste. SE voi olla vaikka tuhantena palasena ja suojaa ihan samallalailla :D

Täällä on hieman huvittavia kirjoituksia aina joskus

Vierailija
26/30 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas markkibavoimat jyllää, kun joka ainoalle mukulalle pitäisi tuliterä istuin ostaa. Ajatelkaa nyt sitä jätteen määrääkin, jos ihan kelpo istuimia kuskataan kaatopaikalle. Ostatteko sitten ihan uuden autonkin? Tokihan uusi auto on turvallisempi kuin vanha. Herätkää nyt ihmiset, tämä on tapa rahastaa, koska tuoreet vanhemmat on helppo vedättää ajatukseen ”minun lapseni ansaitsee vain parasta”. Käytetty istuin käy aivan hyvin.

Vierailija
27/30 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käytetty istuin ja ollut KAHDELLA lapsella aiemmin. HUI!!! Nyt äkkiä lasua tekemään. Ja istuin on nytkin autossa. Ajatelkaa. Mä SÄILYTÄN istuinta autossa 24/7.

Vierailija
28/30 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on auto ulkona. Miten saan sen tänne toiseen kerrokseen yksiöön suojaan?

Vierailija
29/30 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lastentarvikeliikkeet kiittää!

Vierailija
30/30 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI ikinä mitään lapsen turvallisuuteen liittyvää käytettynä! Kypärät, kaukalot yms uusina. Poikkeus tässä jos isommalta lapselta siirtää pienemmälle lapselle, jolloin tietää varmasti kyseisen tavaran historian. Muussa tavarassa, jossa ei ole lapsen henki kyseessä voi tinkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä