Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI joku haluaa opiskella hammaslääkäriksi??

Vierailija
02.09.2013 |

Tänään kävin hammaslääkärissä ja jälleen kerran ihmettelin mielessäni, miksi ihmeessä kukaan haluaa juuri hammaslääkäriksi?? Minulle jouduttiin aloittamaan juurihoito, ja hyi olkoon kuinka epämiellyttävää se onkaan. Jos itse olisin siinä toisen ihmisen hampaanjuuria tonkimassa, niin kyllä tekisi itsellekin pahaa, niin herkillä alueilla siinä liikutaan. Jos sattuu käymään oikein kipeää jne ja joudut törkkimään kaikenlaisilla piikeillä ja porilla jne. En oikeasti ymmärrä, mistä se halu juuri hammaslääkäriksi jollekin tulee :D

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin menin suuhygienistiksi, siksi koska olin kiinnostunut alasta. Ja lukion jälkeen muutaman (10) vietetyn välivuoden aikana oli hyvää aikaa unohtaa kaikki lukiossa oppimani. Siksi hain amk enkä yliopistoon, kun äkkiseltään arvioin omat kykyni opiskelijana ja mahdollisuudet päästä ko koulutuksiin. Ja oikeinhan se arviointi meni kun suuhygiensitiksi valmistun ensi jouluna. Mutta en tiedä tulevaisuudesta, tästä on hyvä jatkaa ja kuka tietää vaikka parin vuoden päästä hakisinkin jatkokoulutukseen lääkikseen.

Vierailija
42/46 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole mahkuja päästä lääkikseen, niin tuo on sitten hyvä kakkosvaihtoehto. Eli aika hyvä palkka tuossakin ja melko hyvä työllisyyskin. Voi myös toimia helposti yrittäjänä, jos haluaa.

Parempi palkka, paremmat työajat, parempi työllisyys, siistimpi työ. Tulee myös tehtyä jotain muutakin kuin määrättyä buranaa ja arvailtua diagnooseja.

Ei kiinnostanut lääkäriks lukee, ja olisin päässyt yleislääkikseenkin niillä pisteillä.

Tässä ammatissa tarvitsee kädentaitojakin, ei kaikista lääkäreistä tähän hommaan olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku EI haluaisi työtä joka on todella ylipalkattu ja työllisyys pidetään liittojen ja rahan avulla kokoajan 100%, paikkoja aina lähes mistä päin suomea itse haluaa ja koskaan ei kouluteta kuin se minimi tai mielellään sen alle. Hassu kysymys.  

Vierailija
44/46 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuo, koska muistn skidistä kun olin tullut hammaslääkäristä himaa ja yhtäkkiä huomaan että hampaat ja kaikki suuhygieniaan liittyvät asiat alko jotenki kiinnostamaa

Vierailija
45/46 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastavalmistuneen palkka 8000e/kk autttaa sietämään haisevia suita

Vierailija
46/46 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentään vain hampaita on eikä tarvitse jonkun persreikää alkaa kaivamaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi