Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Appiukkona gyne.Kuinka moni menisi vastaanotolle?

Vierailija
02.09.2013 |

Kerro totuus.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todella menisi... Trust me on this...

Vierailija
2/31 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse gynekologi ja en haluaisi itse ainakaan tutkia tulevaa miniääni. Siinä vois sitten joulupöydässä muistua mieleen valkovuotojen tursahdus ja menisi ruokahalu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi epämiellyttävää oli jo käydä työkaverin isän vastaanotolla, vaikka työkaveri ei ollut mitenkään läheinen. Appiukon vastaanotolle en menisi missään tapauksessa! 

Vierailija
4/31 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi

Vierailija
5/31 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi

Vierailija
6/31 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi, en käy muutenkaan kuin pakotettaessa.

Vierailija
7/31 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan menis?

Vierailija
8/31 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ilmaiseksi pääsee niin varmasti menee kaikki.Olihan tää vitsi?

Vierailija
9/31 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en taatusti menisi vaikka kuinka pääsisi ilmaiseksi ja olisi hyvä gyne... Olisi liian nöyryyttävä ajatus aina jatkossa kun tapaa appea muistaa että se on nähnyt alapääni ja "tonkinut" sitä.

Vierailija
10/31 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle gynen sukupuolella ei ole väliä, mutta appiukolle, veljelle, sedille, enoille tai omalle isälle tai pojalle en ikinä menisi, ellei pakko. Vaikka gynellä käyminen olisi kuinka luonnollista, niin jossain menee raja. Mielummin ei ketään sukulaismiestä kiitos. Oma aviomies kävisi ja ihan vieraat käy. Periaatteessa voisin käydä jopa kaverin miehellä mielummin, mutta jotenkin sukulainen olisi jo insestistä.

Vierailija
11/31 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden kaverin nuoruusvuosilta joka meni. Oli oikein ylpeä kun sai esitellä reuhkaansa ja appiukko oli kehunut. Sairasta...  Oli siis tuolloi 2 kymppinen. Jatkosta en tiedä, kun ei nähty sittemmin.

Vierailija
12/31 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en menis ees ilmaseks hyi

Vierailija
13/31 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos appiukko olis fiksu ja hyvä, niin miksei? 

Mä en kuvittele oman pilluni olevan niin erikoislaatuinen että se merkkais apelle enemmän kuin kaikkien muiden naisten pillut. 

Enemmän tuntuis vaikealta puhua aiemmat seksisuhteet, lapsentekosuunnitelmat ja taudit kun levittää haarat. 

Te jotka ette menis apen gynen vo:lle, voisitteko käydä vaikka hammaslääkärillä tai korvalääkärillä? Psykiatrilla? 

Vierailija
14/31 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos appiukko olis fiksu ja hyvä, niin miksei? 

Mä en kuvittele oman pilluni olevan niin erikoislaatuinen että se merkkais apelle enemmän kuin kaikkien muiden naisten pillut. 

Enemmän tuntuis vaikealta puhua aiemmat seksisuhteet, lapsentekosuunnitelmat ja taudit kun levittää haarat. 

Te jotka ette menis apen gynen vo:lle, voisitteko käydä vaikka hammaslääkärillä tai korvalääkärillä? Psykiatrilla? 

Vierailija
15/31 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kävisi sukulaisella gynellä. En myöskään menisi sukulaispsykiatrille. Siinä kulkisi raja minulla. Epäilisin kuitenkin häntä kaiken aikaa hoitovirheestä ja virhetulkinnoista sukulaisuutensa vuoksi. Onneksi tämä ei ole ajankohtainen ongelma. 

Vierailija
16/31 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se appiukko olis kuuma niin tietenkin! ;)

Vierailija
17/31 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama minkä alan lääkäri appiukkoni olisi, en menisi. Ei pidä sekoittaa asioita liikaa. Tod näk ap:n appi ei myöskään haluaisi ap:tä potilaakseen. 

Vierailija
18/31 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se taitava? Mitä se osaa tehdä? Kannattaisko kysäistä ensin anopilta?

Vierailija
19/31 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kävisi enkä kävisi, jos anoppi olisi gyne. Tosi vaivaannuttavaa ois puhua perhesuunnittelusta tai seksiongelmista tms.

Vierailija
20/31 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän sitten appi voisi kehua, että tarkastanut miniän ulkoa ja sisältä! Ei vaan en menisi sukulaisen tutkittavaksi. Anoppikin olisi vähän rajoilla. Siinä tulee usein esille asioita, jotka eivät kuulu millään tavalla appivanhemmille. Kyllä minä uskon, että appiukko olisi nähnyt monenlaisia jalkoväliä työssään enkä usko, että olen erityistapaus, mutta kuten joku tuolla jo sanoi, niin siinä on jotenkin insestinen sivumaku. Paras on vieras lääkäri, johon ei ole minkäänlaista tunnesidettä.