Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei halua seksiä enää koska olen lihava?

Vierailija
02.09.2013 |

En keksi muuta syytä tähän enää :( Olen 20kg lihavampi kuin silloin kun tavattiin, ja meidän seksielämä on kuihtunut täysin. Mies on normisti töissä toimistolla päivät, harrastaa pari iltaa viikossa, ei ole erityisen väsynyt tai huolissaan mistään, ei stressiä... ainoastaan seksi minun kanssa ei kiinnosta häntä. 

Hävettää olla tällainen. 

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 12:45"]

Monet todella rumat ja lihavat miehet edellyttävät, että vaimo on hoikka. Koomista.

[/quote]Sellaisella miehellä on jostain syystä varaa tuohon. Ehkä hän on rikas tai muuten kyvykäs tai vaikutusvaltainen. Tai sitten on vaan valinnut kumppanin niin heikolla itsetunnolla että saa pidettyä hänet vallassaan.

Vierailija
22/35 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 12:54"]

No huhhuh. Fyysisesti viehättävillä on varaa valita. He eivät valitse pullamössöä, joten voitko edellyttää että kun itse olet plösö, puolisosi on hoikka ja kaunis? Sinä otat sen mitä satut saamaan, koska olet punkero. Et valitse parasta päältä.

[/quote]Kyllähän komea/kaunis voi valita ulkoisesti itseään kehnomman puolison. Useinhan sitä ihmettelee että mitä joku näkee toisessa. Jos on suhteessa ns. parempi osapuoli, niin se heikompi voi antaa helposti anteeksi asioita, kuten vieraissa käymistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö, höpö. Vähän panostat itseesi niin saat munaa mieheltäsi. Korosta parhaita puoliasi. Stay upit jalkaan ja korsetti päälle ja keimailet vähän niin etköhän pääse ratsaille ;) Arvosta itseäsi, siitä se lähtee! T.pulska

Vierailija
24/35 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 12:54"]

He eivät valitse pullamössöä, joten voitko edellyttää että kun itse olet plösö, puolisosi on hoikka ja kaunis? 

[/quote]

Voin edellyttää, ja hän on nimenomaan valinnut minut. en ymmärrä kommenttiasi lainkaan.

Vierailija
25/35 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on valitettavasti totta, että kun akka lihoo liikaa, ei se ole enää visuaalisesti niin kiihottavan näköinen (sama tietenkin miehestäkin). 

Jättäkää se ylenpalttinen mässäily, liikkukaa itsenne terveen näköiseksi.

Mies

Vierailija
26/35 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 06:40"]

Kyllähän se on valitettavasti totta, että kun akka lihoo liikaa, ei se ole enää visuaalisesti niin kiihottavan näköinen (sama tietenkin miehestäkin). 

Jättäkää se ylenpalttinen mässäily, liikkukaa itsenne terveen näköiseksi.

Mies

[/quote]

Lihominen on tietysti terveyskysymyskin. Mutta jos suhde on perustunut/perustuu vain ulkonäölle(naisen) se ei ole kovin kestävällä pohjalla muutenkaan. Ihmettelen miehiä jotka lopettavat seksin milloin mihinkin syyhyn sen varjoten. Meillä loppui raskauteen. 

Tietysti miehet haaveilevat näistä näteistä ja nuoremmista naisista kun oma vaimo kyllästyttää, mutta kylmä fakta on että niitä nuoria ei riitä kaikille. Voi joutua tyytymään vaikka lihavaan nuoreen. ;) 

Kaikki me vanhetaan joskus myös ne "komeat" miehet. Tulee ryppyjä ja rinnat rupeaa roikkumaan ja muut paikat. Tulee sairauksia. Onko silloin toisen hylkääminen seksuaalisesti tai muuten hyväksyttävää? Miltä sinusta tuntuisi toistepäin? Sanoisin ap:n miehestä että on ääliö.

Vierailija
27/35 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole niin helppoa vain laihduttaa. Itse olen lihonut sairauden takia kymmeniä kiloja, ja vaikka kuinka liikun ja syön terveellisesti ja vähän, niin paino ei silti laske ennen kuin lääkitys on saatu kohdalleen ja siihen voi mennä pitkään. Tällä hetkellä minun päämääräni on se, että paino pysyy edes paikallaan eikä enää nouse, ja siinä on jo haastetta tarpeeksi. 

En minäkään haluaisi, että mieheni lihoisi yhtäkkiä sairaalloisen lihavaksi, mutta ei minua ylipaino haittaa (en siis lihomisen takia häntä jättäisi). On hänellekin suhteemme aikana kiloja kertynyt. En ole hirveän ulkonäkökeskeinen ihminen ja onnekseni olen tavannut sellaisen miehen, jolle myöskään ulkonäkö ei ole se tärkein kriteeri. Senpä takia meidän seksielämämme ei ole juuri muuttunut vuosien saatossa ja painon noustessa. 

Minulla ei siis ole varsinaisesti kokemuksia ap:n ongelmasta eikä mitään neuvoja tms. Halusin vain puuttua tuohon, jonka monet mainitsi, eli "täytyy vain tehdä asialle jotain ja laihduttaa". Useat kyllä kieltämättä lihovat juuri liikunnan puutteen ja huonon ruokavalion takia, mutta sitten on myös niitä, jotka eivät sille omalle painolleen mahda yhtään mitään.

Vierailija
28/35 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ylipainoa sellanen 30kg mutta se ei ole meidän seksielämää haitannut. Itseäni ylipaino kyllä häiritsee ja olenkin nyt laihduttamassa. Naisen haluihin ylipaino kyllä voi vaikuttaa, se vaikuttaa kuitenkin itsetuntoon. 

Vierailija
29/35 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 2 entistä riukua.

Nykyisin olemme 2 pullukkaa ;)

Ihan vieläkin rakkautta ja himoa riittää koska on tässä parisuhteessa nyt muitakin tärkeitä asioita kun pari kiloa läskiä.

Toki 10kg jos molemmat saisi pois niin olisihan se kaikin puolin parempi.

Mutta nyt paneskellaan vain nautinnolla tällaisina kuin olemme.

Vierailija
30/35 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sou whatt'?

Vierailija
31/35 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma aika tämä. Ihminen palvoo omaakin silmäänsä. Sen sijaan, että laittaisi silmänsä arvostamaan sitä mitä on tarjolla ja eläisi onnellisena. Jos ei omanikäiset jaksa viehättää lainkaan, korvienvälissä esiintyy jälkeenjääneisyyttä.

Vierailija
32/35 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kykenisitkö hyväksymään seksittömän elämän? Itse voisin kyllä elää ja olla lihavan naisen kanssa, mutta seksuaalisuus ja seksielämä ei onnistu. Hyväksyisitkö sen?

M36

Vierailija
33/35 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se seksikö on nyt niin tärkeätä parisuhteessa.  Täältä lukenut että se olis lähinnä ajan haaskuuta naispuoleisille ja mieluummin olisivat sitä harrastamatta.  Oppii sitä ilmankin olemaan jopa parisuhteessa. Tilalle voi ottaa jotain muuta yhteistä.

Vierailija
34/35 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos fyysinen viehättävyystaso muuttuu eikä ole valmis tekemään mitään sen palauttamiseksi ennalleen, niin sitten ratkaisu lienee kumppanin vaihto sopivampaan. Ja se ratkaisu ei ole se että aivopestään normaalivartaloisista pitävä syttymään "runsaammista" kuten vaikuttaisi olevan nykyajan trendi.

Vierailija
35/35 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkos ei jaksa etsiä pi--uas läskies alta.