Millaisilla jutuilla hempeilette ja kehutte toisianne jos ette ole kovinkaan hyvännäköisiä?
Kynttilän valossa, sängyssä ja niin edelleen. Jos vartalo ei yksinkertaisesti ole kaunis ja molemmat tietää sen niin sen kehuminen tuntuisi varmaan enemmän pahalta kuin hyvältä?
Hiuksia? Silmiä? Olkapäitä?
Kommentit (15)
Ihana ja kaunis voi olla toiselle, vaikka ulkonäkö ei olekaan Miss Suomi tasoa.
Kuka muka oikeasti "kehuu" ketään "kynttilänvalossa tai sängyssä"??? Meinaatko että joku oikeasti pitää toiselle pitkän puheen, jossa selostaa ummet ja lammet toisen kiveksistä jne???
Vierailija kirjoitti:
Ihana ja kaunis voi olla toiselle, vaikka ulkonäkö ei olekaan Miss Suomi tasoa.
Tietenkin voi. Mulla on asioita joista ei todellakaan voi kehua ja tuntuisi pahalta jos niistä yrittäisi toinen sanoa jotain kivaa. Mietin tällaista tilannetta, en varmasti ole ainoa jolla on näin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka muka oikeasti "kehuu" ketään "kynttilänvalossa tai sängyssä"??? Meinaatko että joku oikeasti pitää toiselle pitkän puheen, jossa selostaa ummet ja lammet toisen kiveksistä jne???
piip piip piip. autistihälytin varoittaa
No mun miesystäväni kehuu kasvojani, tissejäni ja peppuani. Ja kokonaisuutta. Niihin olen itsekin ihan tyytyväinen vaikka eivät täydellisiä olekaan. Mahanahka mulla on ihan arpinen raskauksien jäljiltä. Siitä mies ei sano mitään. Itse kehun miestä komeaksi ja ihanaksi, vaikka hänkään ei objektiivisessa mielessä ole mitäån miesmallitasoa.
Ja ei, ei pidetä puheita toisillemme kynttilänvalossa. Hempeilykohtaus voi iskeä koska vaan.
Voi sanoa, että sädehtivät silmät. Tai pehmeä iho. Silkkiset hiukset. Naista voi sanoa omaksi prinsessakseen, vaikkei näyttäisikään Tuhkimolta tai Miss Suomelta. "Mun oma prinsessa", ja useimmat naiset ovat myytyjä. Vaikka tietäisivät, etteivät ole ulkonäöllisesti kaikkein kauneimpia.
Työskentelisin ensin itseni kanssa, jotta kokisin itselleni kelpaavaksi paremmin. Jos olet mielestäsi "ruman" miehen kanssa, niin miksi olette yhdessä?
Mun mies haluaa rakastellessa pitää täyden valaistuksen päällä, koska väittää haluavansa nähdä minut kunnolla. Itse tiedostan epätäydellisyyteni ja olisin mieluummin hämärässä. Mutta kai minä tuon silmille sitten kelpaan tällaisenakin.
Miehet haluavat virheettömiä naisia yhtä paljon kuin naiset haluavat vihreiden jäsenkirjan naisenhimoissaan hankkinutta miestä, jolla on letitetty leukaparta. Seksin aikana mies keskittyy selluliitin etsimisen sijaan pidättämään siemensyöksyä ja jännittämään, onko se tarpeeksi iso.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies haluaa rakastellessa pitää täyden valaistuksen päällä, koska väittää haluavansa nähdä minut kunnolla. Itse tiedostan epätäydellisyyteni ja olisin mieluummin hämärässä. Mutta kai minä tuon silmille sitten kelpaan tällaisenakin.
Ei mies aseta naiselle ulkonäköpaineita. Itse te ne asetatte.
Kyllähän kaikista jotain voi keksiä. Tuoksut hyvältä, tunnut ihanalta jne. Mutta joo, sanontahan kuuluu, että vain rumille naisille kehutaan silmiä, kauniille sanotaan, että on kaunis. Minulla on yksi kaveri, joka ei todellakaan ole kedon kaunein kukkanen ja hän kertoi, että silmiä usein kehutaan. Ihan tavalliset ovat silmänsä.
Vakavasti puhuen niitä vaikuttavimpia kohteliaisuuksia ovat ne, joissa kerrotaan, mitä tunteita toinen aiheuttaa. Miehet tykkäävät, kun sanot, että hän saa olosi tuntumaan niin turvalliselta. Mies tuntee itsensä sankariksi.
Moni kakku päältä kaunis, sisältä silkkoa. Taas aloittaja jolle ulkonäkö on tärkein ominaisuus.
Olet ihana. Olet paras.