Tapailen rumaa miestä ja tämä kyselee, pidänkö häntä komeana!
Tunnen joka kerta piston sydämessäni, kun valehtelen, että tietysti. Pidän häntä muuten puoleensa vetävänä ja meillä synkka hyvin, mutta komeana en valitettavasti. Minkä vakiovastauksen keksisin noihin kyselyihin, kun ahdistaa valehdellakaan noin räikeästi.
Kommentit (24)
No mitä jos olisit rehellinen ja sanoisit pitäväsi miestä puoleensavetävänä ja että sinusta teillä synkkaa hyvin?
Ei se mies OIKEASTI halua tietää onko sinusta komea, vaan sen mitä siitä tykkäät..
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 00:12"]
Miksi hän sitä kyselee koko ajan?
[/quote]
Hänellä on vähän huono itsetunto.
Miten kehtaat haukkua häntä rumaksi täällä hänen selkänsä takana??! Ällöttävää suorastaan!
Toivottavasti hän löytää paremman ja fiksumman naisen!
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 00:17"]
Miten kehtaat haukkua häntä rumaksi täällä hänen selkänsä takana??! Ällöttävää suorastaan!
[/quote]
Häh? Ei minusta ap ole haukkunut miestään.
Olen itsekin täällä sanonut, että oma mieheni on ruma. Vai olisiko "ei niin komea" parempi ilmaisu?
Valitettavasti en oikein osaa neuvoa ap:ta kun oma mieheni ei ole moisia koskaan kysynyt. On tosin sanonut, ettei ole maailman komein tai naisten silmää miellyttävä tapaus mutta sehän nyt on eri asia. Miehessä on kuitenkin muita "hyviä" puolia ulkonäössä, joita olen kehunut esim. silmät.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 00:21"]
Häh? Ei minusta ap ole haukkunut miestään.
[/quote]
Otsikkoa myöten lukee että ruma jos et huomannut?! Eikö tämän palstan naisihmiset osaa käyttää muita sanoja kuin RUMA ja LIHAVA? Aika avutonta ja moukkamaista. Opetatte vielä niitä negatiivisia sanoja lapsillennekin, hyi olkoon!
Täällä av:ssä viljellään rumaa, läskiä, ihrakasaa, p*skaa ja v*ttua tosiaan ihan tarpeeksi.
[/quote]
Hän on ruma ja sillä sipuli. En häneen ole ulkonäön vuoksi ihastunut, mulle merkkaa muutkin asiat. Voin sinun mieliksi käyttää vaikka ilmaisua "ulkoisesti vähemmän miellyttävän näköinen", mutta ei se sanavalinta sitä tosiasiaa miksikään muuta.
Aina miehestä varmasti muutaman hyvän piirteen ulkonäöstä löytää, vaikka komean niskan, kivat hartiat, kaunis hymy, tasaiset hampaat, iloiset silmät... Ihan mitä vaan. Ja pukeutumista voi kehua.
hassua että kysyy jatkuvasti? eli tietää itsekkin olevan vähemmän kaunis.
sitten kun hän kysyy niin tarvii varmaan sanoa että mä tykkään susta tuollaisena.
Ai sinä olet se Hjalliksen uusi tyttöystävä.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 00:56"]
[/quote]
Hän on ruma ja sillä sipuli. En häneen ole ulkonäön vuoksi ihastunut, mulle merkkaa muutkin asiat. Voin sinun mieliksi käyttää vaikka ilmaisua "ulkoisesti vähemmän miellyttävän näköinen", mutta ei se sanavalinta sitä tosiasiaa miksikään muuta.
[/quote]
Jos minun puolisoni sanoisi noin niin eroaisin hänestä välittömästi. Jos ei pidä puolisoaan hyvännäköisenä niin miksi on sellaisen kanssa? Tuollainen ajattelu puolisosta on todella halventavaa
minulla kävi niin, että ajan mittaan aloin nähdä oman mieheni komeana, vaikka ensi alkuun hän mielestäni oli hyvinkin rujon näköinen. mieheni ei koskaan ole tuollaisia kysellyt, joten en tiedä miten olisin alkuvaiheessa vastannut, ehkä olisin kehunut hänen huuliaan, hänen suunsa on hyvin aistillinen ja kaunis. nykyään voin täysin valehtelematta sanoa, että hän on mielestäni komea, minun silmissäni jopa komein mies, joka maan päältä löytyy.
tiedä sitten mikä on tehnyt tehtävänsä, aika, tottumus vaiko rakkaus.
Tulosta tämä ketju ja näytä miehelle. Sitten hän ymmärtää.
Kerro että hän on mielestäsi kiinnostavan näköinen.
Sano vaan reilusti, että sun naama on kuin Nasaretin vaakuna. Ja ehdota partaa.
Mä olen aina ollut kiinnostuneempi karismasta kuin sellaisesta mallipoikaulkonäöstä. Jokainen kuitenkin määrittää karismansa itse.
Miksi hän sitä kyselee koko ajan? Kyllä varmaan keksit jotain miellyttävää hänen ulkonäössään, jonka voit mainita; silmät, hymy, miten hiukset kiertyvät, jotain. Ei se valehtelukaan kovin mukava tapa ole. Sano vaikka, että on mukava ja sinulle sopiva pakkaus kokonaisuudessaan.