Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silja linen meriaamiainen ja erikoisaamiainen

Vierailija
01.09.2013 |

Millaisia ovat? Mitä eroa? En löydä mitään selostusta siljan sivuilta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bistro Maxime on paras.

Vierailija
2/9 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisaamiaisella rauhallisempi tunnelma, eli ei ryysistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meriaamiainen buffet ravintolassa ja heikompi valikoima. Erikoisaamiainen Maxime ala carte ravintolassa, pöytiin tuodaan kahvija/tai tee termospullossa, parempi valokoima leikkeleitä, kuoharia alkuun, hintaa en muista. Lux- ja Commandore hytin hintaan kuuluu erikoisaamiainen.

Vierailija
4/9 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meriaamiainen tapahtuu kouluruokailua muistuttavassa meluisassa tilassa. Ei kiitos. Meillä aina erikoisaamiainen.

Vierailija
5/9 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan niitä on kolme:

Normi-meriaamiainen on siellä isossa ravintolassa eli Buffet-tiloissa. Ruuat otetaan itse lautaselle.

Erikoisaamiaiseen kuuluu kuoharit, paremmat lisukkeet ja on siellä Maxime-ravintolassa alakerrassa. Ruuat otetaan itse lautaselle.

Sitten on se sviittien (suite, commodore) ERIKOIS-aamiainen siinä promendaden Bon Vivantissa, jossa aamiainen valitaan ruokalistalta ja kokki valmistaa.

Vierailija
6/9 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikingin erikoisaamiainen on 100 kertaa parempi kuin Siljan erikoisaamiainen :)

Testasin molemmat kesällä.

Vierailija
7/9 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia vaihtoehtoja bon vivantissa?

Vierailija
8/9 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 00:14"]

Oikeastaan niitä on kolme:

Normi-meriaamiainen on siellä isossa ravintolassa eli Buffet-tiloissa. Ruuat otetaan itse lautaselle.

Erikoisaamiaiseen kuuluu kuoharit, paremmat lisukkeet ja on siellä Maxime-ravintolassa alakerrassa. Ruuat otetaan itse lautaselle.

Sitten on se sviittien (suite, commodore) ERIKOIS-aamiainen siinä promendaden Bon Vivantissa, jossa aamiainen valitaan ruokalistalta ja kokki valmistaa.

[/quote]

Hyvä korjaus, niin onkin Commandore ja sviitit ovat kävelykadun Bn Vivantissa ja se on vielä parempi versio tuosta Maximen aamiaisesta.

Vierailija
9/9 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokilta tilattavat lämpimät ruoat olivat muistaakseni 3-4 erilaista. Minä olen tylsästi ottanut molemmilla kerroilla munakasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi