Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla ei ole mitään tuloja?

Vierailija
04.12.2013 |

Elikkäs oma tilanteeni on tämä: olin jatko-opiskelijana ns. omalla rahoituksella, rahoittaen opiskelua osa-aikatöillä. Nyt töitä ei ole, ja viimeinenkin oljenkorsi eli apurahamahdollisuus meni tänään: en saanut apurahaa. En saa edes Kelan työttömyyskorvausta, koska a) työssäoloehto ei toteudu ja b) olen edelleen tietenkin kirjoilla yliopistossa. Opiskelun lopettamisessakaan ei oikein ole järkeä, koska jäljellä olisi vain noin puolen vuoden työ. Sosiaalitukiahan taas ei saa, ellei Kelan tukiehtoja ole ensin täytetty vimpun päälle.

Tällä hetkellä sukulaiset elättävät minua, mikä on todella kamalaa sekä heille, että minulle.

Kiitoksia vain erittäin paljon Koneen säätiölle, joka jakoi apurahoja professoreille, dosenteille ym., joilla on jo ennestään palkallinen virka yliopistossa. Mutta ei esim. minulle, joka on nyt täysin tuloton, koska naiivisti halusi omistaa elämänsä tieteelle. :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille, joiden mielestä on outoa, että vineän yhdestä tietystä apurahahausta: Koneen säätiö on yleensä tukenut nimenomaan sentyyppisiä aiheita, mikä itselläni on, ja julkaisuluetteloni sekä ansioni ovat jo todella kovat.

Paljonpa kannattaa yrittää tutkia itse omia, uusia aiheita omalla rahoituksella kahta työtä tehden...

Kyllä, nyt vituttaa rankasti.

Vierailija
2/2 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko muita apurahahakuja, joihin voisit osallistua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan