Tilaamani paketti 400 kilometrin päässä, pyydetään noutamaan
Onko muka mahdotonta toimittaa se postipaketti omalle paikkakunnalleni, mikä siinä niin vaikeaa on, kun on osoite annettu? Miksi ihmeessä se on toimitettu ihan toiselle puolelle maata?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Soita ja vaadi omalle paikkakunnallesi.
Yhdelle tutulle kävi samoin ja soitto riitti.
Kai se pitää vielä soittaa, kun noin järjettömän kaukana on. Toivottavasti en raivostu puhelimessa, on vähän sellaiset merkit ilmassa.
Et kyllä tänään kerkiä sitä noutamaan, no huomenna lähdet ajoissa Porvooseen.
Missä asut ja minne paketti on mennyt? Postiko toimittaja?
Onko tämä jossain Lapissa? Ei silti toki hyväksyttävää, mutta muuten vaikuttaa todella oudolta...
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä jossain Lapissa? Ei silti toki hyväksyttävää, mutta muuten vaikuttaa todella oudolta...
Mun tilaamassani asiassa oli toimipaikan nimi ja osoite ja c/o kuka ottaa vastaan. Pakettikortti tuli mun nimellä,mun kotiin,ihan toiselle puolelle kaupunkia ?? No kaveri sai sitten sompailla 20kilsaa hakemaan ja 20kilsaa takaisin.
KUKAAN ei myöntänyt virhettä! Posti vaan levitteli käsiään,jos niin sitte ja ei mutta kun sitte toimittaa...PRKL pääkaupungissa...aasta beehen,väliä kuus kilsaa!
Pakettini menevät ainakin kuusi kertaa vuodessa Pirkkalaan. Asun Kuopiossa ja tilaan noin viisitoista pakettia vuosittain. En käsitä, miksi ne menevät aina Pirkkalaan. Kiva aina soitella ja jonotella, chattia käytän joskus jos sattuu toimimaan. Etunimi ja sukunimi ovat harvinaisia, joten kaimoja ei ole.
Soita ja vaadi omalle paikkakunnallesi.
Yhdelle tutulle kävi samoin ja soitto riitti.