Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meni maku yhdestä naisesta

Vierailija
20.08.2020 |

Pidin häntä ennen jumalaisen kauniina. Sellainen hiljainen, täydellisen mallinen pehmoinen nainen. Ei mitään liikaa eikä liian vähän. Kasvot kuin enkelillä. Ei todellakaan malli/missivartalo, vaan tavallinen sopusuhtainen naisvartalo.
Jotenkin kuvittelin hänet luonteeltaankin ihanaksi ja ei-pinnalliseksi, koska pukeutui tavallisesti ja oli ystävällinen minullekin. Parisuhteessa olevana en toki sillä silmällä katsonut, mutta tuntui, että voisin kelvata hänelle, vaikka olen vain tavallisen näköinen. Ihan peruskomea kuitenkin.

Hän siis oli minulle vain sellainen haavekuva, satujen prinsessa. Rakkaus ei katso ulkonäköä, kuka tahansa voi saada kenet vaan jne.

Väihuomio: Omaa kumppaniani en valinnut ulkonäön perusteella, koska muut asiat ovat tosielämässä minulle tärkeämpiä.

No, tänään näin hänet ensimmäistä kertaa miehen kanssa ja voi luoja mikä mies. Pitkä, tumma, raamikas, trendikäs ja jopa heteromiehen silmään poikkeuksellisen komea.
Siis miten väärässä olinkaan... Enää hän ei näytä silmääni niin viehättävältä ja ylimieliseltäkin vaikuttaa.

Mielikuvat...

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, tänään näin hänet ensimmäistä kertaa miehen kanssa ja voi luoja mikä mies. Pitkä, tumma, raamikas, trendikäs ja jopa heteromiehen silmään poikkeuksellisen komea

Tiedoksesi: heteromies ei IKINÄ kuvailisi toista miestä tuollaisin termein. Elämäsi helpottuu suuresti ja sinusta tulee onnellisempi heti kun myönnät itsellesi totuuden, että olet itse kiinnostunut noista raamikkaista, komeista miehistä, ja sinua harmittaa tässä tapauksessa se, että et voi tuota(kaan) miestä saada.

Vierailija
82/94 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, tänään näin hänet ensimmäistä kertaa miehen kanssa ja voi luoja mikä mies. Pitkä, tumma, raamikas, trendikäs ja jopa heteromiehen silmään poikkeuksellisen komea

Tiedoksesi: heteromies ei IKINÄ kuvailisi toista miestä tuollaisin termein. Elämäsi helpottuu suuresti ja sinusta tulee onnellisempi heti kun myönnät itsellesi totuuden, että olet itse kiinnostunut noista raamikkaista, komeista miehistä, ja sinua harmittaa tässä tapauksessa se, että et voi tuota(kaan) miestä saada.

Just näin, jollain naisella kaihertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

” Hän siis oli minulle vain sellainen haavekuva, satujen prinsessa. Rakkaus ei katso ulkonäköä, kuka tahansa voi saada kenet vaan jne.”

Tämä ei ole totta. Sääli, että sinulla on ollut sellainen harhakuva. Et olisi alunalkaenkaan kelvannut hänelle, vaan keksit sen itse. Minkä siis tiedostatkin.

Vierailija
84/94 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ihan vinkkinä... miehet eivät käytä sanayhdistelmää "voi luoja"... se on sellaisten keski-ikäisten täti-ihmisten ilmaisu 🙄

Vierailija
85/94 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukematta itse sepustusta, epäilen että sinulla on korona. Se voi tutkitusti viedä makuaistin. Onko maku lähtenyt vain naisesta vai ruoasta yleensä? Toivottavasti tämä nainen ei ole ruokaasi.

Vierailija
86/94 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itellä samansuuntaisia ajatuksia.

Jos tunnen jonkun naisen, joka vaikuttaa tosi tavalliselta ja mukavalta, ihan perus naiselta, niin pidän häntä kivana naisena, mutta jos sitten käy ilmi, että naisen puoliso on joku 190 cm kirurgilentäjä tai jääkiekkoileva toimitusjohtaja, niin yritän vältellä naista parhaani mukaan. Syy tähän ei ole se, että välttämättä olisin halunnut itselleni kumppanin siitä naisesta, vaan se, että väkisin metsästämällä itselleen tuollaisen miehen, nainen näyttää hyvin selkeästi mitä hän oikeasti miehissä arvostaa ja miten hän todellisuudessa halveksuu suurinta osaa muista miehistä. En ole kiinnostunut olemaan kellekään naiselle, en edes työkaverille tai hyvänpäiväntutulle, mikään seuraneiti tai ilmainen tekninen apu tai muu hyödyllinen idiootti. Ja noille naisille, jotka väkisin ovat metsästäneet itseään paremman miehen, suurin osa miehistä on tasan tarkkaan noissa edellämainituissa rooleissa.

M/40

Väkisin metsästämällä? Eiköhän se mies ole hänet metsästänyt ja nainen on sitten vain nyökännyt, että okei.

Vierailija
87/94 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä.

Vierailija
88/94 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies olisi ollut lyhyt, hintelä, harvinaisen ruma ja huonosti pukeutunut, olisiko pisteet sitten nousseet?

Olisivat tietenkin. Ap olisi voinut hallusinoida, että ”Rakkaus ei katso ulkonäköä, kuka tahansa voi saada kenet vaan jne.”

Vierailija
89/94 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä veikkaan, että ap on mies. Hän on ottanut nyksänsä ajattelemalla, että ”Rakkaus ei katso ulkonäköä, kuka tahansa voi saada kenet vaan jne.” mutta on tyytymätön kompromissailuunsa, eli em. lause ei ollut totta, ulkoisesti epätyydyttävä kumppani ei ap:ta tyydytä.

Mutta suvavakkina hän haluaisi jokaisen maailmassa luopuvan totuudesta ja uskovan hänen shaibaansa, jossa ”Rakkaus ei katso ulkonäköä, kuka tahansa voi saada kenet vaan jne.” mutta koska työpaikan nainen ei osoittanut uskovansa moiseen paskaan ap tunsi välitöntä katkeruutta. Että siis itse sai naisen ainoastaan tinkimällä ulkonäöstä, ei siksi, että rakkaus ei katso ulkonäköä.

Vierailija
90/94 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköhän on melko iso tekijä ihastumisessa, sen takia ap on teorioineen väärässä.

Vierailija
91/94 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa Ap olisit vertaamatta itseäsi muihin?

Mitään järkeä tuollaisessa. Etsit itsellesi mieluisamman naisen ja panet sitä, ja lopetat ruikutuksen.

Olen tyytyväinen naiseeni enkä häntä ole jättämässä nyt enkä koskaan. Kai ihminen silti haaveilla saa. Siinä vaiheessa kun lakkaan unelmoimasta, joudan kuolla pois.

Ap

Ei kyllä siltä vaikuta. Miksi siinä tapauksessa se, millainen mies tällä toisella naisella oli, kirpaisi noin paljon? Tajuat, että oma naisesi ei saisikaan parempaa, kun taas sinun unelmanaisille sinä et kelpaisi (oman ajattelusi mukaan siis, kun meni maku).

Vierailija
92/94 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa Ap olisit vertaamatta itseäsi muihin?

Mitään järkeä tuollaisessa. Etsit itsellesi mieluisamman naisen ja panet sitä, ja lopetat ruikutuksen.

Olen tyytyväinen naiseeni enkä häntä ole jättämässä nyt enkä koskaan. Kai ihminen silti haaveilla saa. Siinä vaiheessa kun lakkaan unelmoimasta, joudan kuolla pois.

Ap

Ei kyllä siltä vaikuta. Miksi siinä tapauksessa se, millainen mies tällä toisella naisella oli, kirpaisi noin paljon? Tajuat, että oma naisesi ei saisikaan parempaa, kun taas sinun unelmanaisille sinä et kelpaisi (oman ajattelusi mukaan siis, kun meni maku).

Kiteytit ap:n ongelman täydellisesti.

Vierailija
93/94 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäköhän on melko iso tekijä ihastumisessa, sen takia ap on teorioineen väärässä.

Ulkonäkö on iso tekijä pinnallisten apinoiden pariutumisessa.

Vierailija
94/94 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis...Haaveilit tästä naisesta ja pidit häntä täydellisenä pelkän unelma ulkonäön takia. Sitten huomasit, että naisella itsellään on ilmeisesti unelmiensa uros käsipuolessa ja se tekee hänestä pinnallisen ja huonon ihmisen? Sinusta ei kuitenkaan tee.

Itselle kyllä sallitaan ulkonäön perusteella ihastuminen, se ei ole pinnallisuutta. Mutta jos jollekin muulle (esim. omalle ihastuksen kohteelle) ulkonäöllä on myös merkitystä, se onkin sitten väärin ja ihminen on pinnallinen pska. Näinhän se menee.

Tässä ärsyttää myös se, että aloittaja selvästi pitää mahdottomana, että hyvännäköinen mies voisi olla hyvä myös luonteeltaan. Jos nainen seurustelee komean miehen kanssa, millään muulla ei tietenkään ole ollut naiselle väliä kuin miehen ulkonäöllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme